We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:46
Als jij 'm aan wilt maken? Moet nog ff iets doen voor school haha
Too much time spent staring at the moon, Too much nights left out in the cold, The time has come to stand op and take back what is mine. My life, my choice, my future. My paradise.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:46
Nja Lurk in de top 20 is wel cool want hij is nu gwn nog actief he B) kan jij even maken? Ik maak mn postronde dan af met deze <3 anders maak ik hem erna aan ^^
Rip Augurkielurkie
♥:
Sagebite
Member
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:49
Ik zal ze dan allebei even maken, maar mijn vader zit wel te pushen dat ik moet afsluiten dus ik moet even kijken of ik het nog even sneaky snel kan doen of niet (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 7:28
Mooorning!
Lekker om half 12 beginnen en om half 3 thuis zijn vanwege toetsweek.
:::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”