|
|
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:53 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Ik wil posten, maar volgens mij ben ik bij ._.
Je kan reageren op het rouwtopic van Innerstar~ |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:55 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Smokegaze schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Ik wil posten, maar volgens mij ben ik bij ._.
Je kan reageren op het rouwtopic van Innerstar~ Waarom heb ik die niet gezien? c': Because, because... omdat je het niet wilt zien... want het is het rouwtopic van Innerstar? Jk~ |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:57 | |
| |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:59 | |
| |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:00 | |
| #Nath: Ik ga misschien met Jaypaw op je topic reageren als er verder geen animo voor is ;3 |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:01 | |
| Zo, eindelijk een idy setje gemaakt voor mijn lotje :'D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:07 | |
| - Crowfur schreef:
- #Nath: Ik ga misschien met Jaypaw op je topic reageren als er verder geen animo voor is ;3
Het is een open topic, dus als je wilt reageren, mag je reageren c: Iedereen mag reageren, daarvoor is een topic open. |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:09 | |
| - Smokegaze schreef:
- Crowfur schreef:
- #Nath: Ik ga misschien met Jaypaw op je topic reageren als er verder geen animo voor is ;3
Het is een open topic, dus als je wilt reageren, mag je reageren c: Iedereen mag reageren, daarvoor is een topic open. Ik wilde eerst met Crowfur reageren, maar toen besefte ik dat het topic bij Steppingstones was geopend en dat niet ging tenzij Crowfur ThunderClan territory heeft overgestoken en dat zie ik hem nog niet gauw doen xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:14 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Jaa, maar nu heb ik het seizoen uit. Maar het volgende seizoen is alweer aan het downloaden, kan ik ondertussen even bijposten c:
En dan nu de meest subtiele hint van 2016: WONDERLAND VAN ASPENPAW X FERNPAW |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:15 | |
| - Crowfur schreef:
- Smokegaze schreef:
- Crowfur schreef:
Het is een open topic, dus als je wilt reageren, mag je reageren c: Iedereen mag reageren, daarvoor is een topic open. Ik wilde eerst met Crowfur reageren, maar toen besefte ik dat het topic bij Steppingstones was geopend en dat niet ging tenzij Crowfur ThunderClan territory heeft overgestoken en dat zie ik hem nog niet gauw doen xD Ja juist ja, maar Smoke is nu ook niet echt te genieten naar Windclan toe xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Freedje 652 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:26 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Crowfur schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Crowfur schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Jaa, maar nu heb ik het seizoen uit. Maar het volgende seizoen is alweer aan het downloaden, kan ik ondertussen even bijposten c:
En dan nu de meest subtiele hint van 2016: WONDERLAND VAN ASPENPAW X FERNPAW huh???? ik snap hem niet??????
komt voor elkaar teehee
Ik was hier nu letterlijk aan het uitleggen wat ik bedoelde en toen had ik de gaten dat je mij beetnam. Hahahahahahahaha ik lach hardop omg :') Lach niet met mijn domonwetendheid ;( |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:29 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Smokegaze schreef:
- Crowfur schreef:
- Smokegaze schreef:
- Crowfur schreef:
Het is een open topic, dus als je wilt reageren, mag je reageren c: Iedereen mag reageren, daarvoor is een topic open. Ik wilde eerst met Crowfur reageren, maar toen besefte ik dat het topic bij Steppingstones was geopend en dat niet ging tenzij Crowfur ThunderClan territory heeft overgestoken en dat zie ik hem nog niet gauw doen xD Ja juist ja, maar Smoke is nu ook niet echt te genieten naar Windclan toe xD Ik wil ook wel reageren eigenlijk, maar ik kan me even geen kat bedenken die daar komt c': Medicine cat apprentices mogen grenzen oversteken voor speciale kruiden. Groeit er een kruid langs de rivier die Shadowclan nodig zou kunnen hebben? Of ze komt om te drinken, gezien moeraswater niet echt drinkbaar is. Of ze komt om mos te vullen met water voor de clan, zodat de clan wat kan drinken, want moeraswater blijft niet echt drinkbaar. |
|
| |
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|