|
|
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:02 | |
| Weet iemand toevallig een (homeopathische) manier om van migraine af te komen? Zolang als die aanwezig is zit slapen er niet echt in vrees ik :/ Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:05 | |
| - Indi schreef:
- Weet iemand toevallig een (homeopathische) manier om van migraine af te komen? Zolang als die aanwezig is zit slapen er niet echt in vrees ik :/
Water drinken? Hoofdpijn ontstaat vaak doordat de hersenen te weinig vocht hebben, en bij mij helpt t best wel. Ook helpt, heel gek, even met mijn hoofd op zn kop hangen, bij je bedrand bijvoorbeeld, bij mij wel eens, maar dat kan ook liggen aan t feit dat ik een beetje raar ben :'D - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:08 | |
| - Hazelpaw' schreef:
- Routpaw schreef:
- Hazelpaw' schreef:
- aw kijk nu hazel wordt oud <3
Wat een knapperd <'3 hihi ja he <3 Hazel <3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:08 | |
| Dieuw, ah ja da klopt idd. Watertekort, for sure haha xD En neeh joch je bent niet raar. Doe ik soms ook wel hoor. Of ik nu migraine heb of niet :p Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:13 | |
| Ik krijg altijd migraine-aanvallen waarvan ik zelfs ooit een bloedneus ervan kreeg. Wat echt eng was. Bij mij gebeurt het meestal als ik meteen na het wakker worden super snel actief raak, want ik HAAT laatkomen. Of omdat ik te gestrest of moe ben. Maar ik neem altijd een paracetamol ofzo.
-- Ik ga nu wel slapen Truste kalkoentjes |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| |
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| |
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:41 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:53 | |
| - Bitterpaw schreef:
- oh my god
aan de ene kant vind ik het hilarisch, aan de andere kant is het vreselijk dat sommige diereneigenaren hun beesten zo behandelen :'I Zo zag mijn kat er uit toen ze zwanger was van 8 Mousedung kittens ._. |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 0:57 | |
| Demi, mijn moeders kat is net ook zo dik. Veel kattinen komen bij door sterelisatie. Echt veel kun je er niet aan doen vrees ik.
Hehe pijn dan maar negeren en slapen. Truste Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 1:03 | |
| @Damien; je kan wel een speciaal dieet geven aan de kat. Mijn katten zijn ook gesteriliseerd en gewoon mooi slank en gezond. Ook onze katers, wat, dat zijn bijna spierbommen. Wat ook helpt is om gewoon 1x wat voer te geven per dag en de volgende dag weer, op=op, dan eten ze ook niet perrongeluk te veel. |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 1:10 | |
| - Routpaw schreef:
- Als je kat echt zo dik is, kan het niet gezond zijn. Het is dat ze er zo onwijs onbenullig en schattig uit zien, maar eigenlijk is zó dik natuurlijk hartstikke ongezond. Maar zo'n dikke kat als dat heb ik nog nooit eerder gezien :')
Tenzij er 8 bloody kittens inzitten. *Gaat opzoek naar een oude foto van Cailin toen ze zwanger was van 8* Nee echt, ze zag er exact zo uit, alleen was Cailin vrij mager verder van zichzelf, toen, dus had ze iets minder dat vettige om haar lijf, maar wel weer een dikke maine coon vacht, gezien ze Maine coon is. |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 1:12 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Als je kat echt zo dik is, kan het niet gezond zijn. Het is dat ze er zo onwijs onbenullig en schattig uit zien, maar eigenlijk is zó dik natuurlijk hartstikke ongezond. Maar zo'n dikke kat als dat heb ik nog nooit eerder gezien :')
Tenzij er 8 bloody kittens inzitten. *Gaat opzoek naar een oude foto van Cailin toen ze zwanger was van 8* Nee echt, ze zag er exact zo uit, alleen was Cailin vrij mager verder van zichzelf, toen, dus had ze iets minder dat vettige om haar lijf, maar wel weer een dikke maine coon vacht, gezien ze Maine coon is. Damn, het is toch wonderlijk dat een lichaam dat gewoon kan verdragen zeg o: Stel je voor, 8 kinderen in je buik, oef It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 1:13 | |
| Nath, das waar. Maar wat mn moeder betreft, is lotus niet bepaald zwaar van vet, maar heeft die gewoon een lange dikke vacht.
Ugh man ik heb het zo gehad met deze gsm. Samsung, samzooi zeker? Ben maar es slapen voordat hij per toeval wel eens mijn muur kan kussen.
Truste Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 1:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|