Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:45

Persoonlijk vind ik de batman van Christopher Nolan beter, maar dat komt doordat die van Burton inmiddels best oud is :')
Laatste apocalypse?? (er is maar 1 backstory bij de X-men dus dat is mooi xD) Avengers heeft iets meer backstory ja, maar die staan inmiddels bijna allemaal op Netflix, heb je dat? Hunger Games, Maze Runner en Divergent vond ik niks sorry allemaal hetzelfde (A)"
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:47

Ja ik heb een Netflix, maar ik bens teeds te lui om es te beginnen (a)
Daarbij zijn films meteen zo lang, ik hou meer van series maar jammer genoeg staat NCIS niet op Netflix ugh xD ik heb het illegaal gekeken tot seizoen 2 ofzo maar toen gaf ik op xD
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:48

Omdat we toch over films bezig zijn xD
Ikzelf vond Miss Peregrine niet zo een goeie film. Als film apart vond ik hem vet, maar ik heb het boek gelezen en als je dan de film ziet is die erg verknipt, maar goed geregisseerd wel c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:51

Wow Buns xD Klinkt ergens logisch though, en het is ook geen must ze gezien te hebben, het is nu een hype, maar dat is over vijf jaar weer voorbij ^^ En heb je How to get away with Murder ooit gezien?

Yo @hierboven, dat komt overeen met de geluiden die ik heb gehoord, maar ik heb het boek niet gelezen (goed boek?) dus dan kan de film wel?
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:51

waarom heb ik GOT nu pas ontdekt? 6 seizoenen in iets meer dan 3 weken gekeken oeps...
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:53

Holy fudge dat is wel snel @hierboven, maar een en al genieten neem ik aan, het is zo leuk een serie gewoon 'erdoorheen te jassen' zo nu en dan! Komt er nog een seizoen 7?
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:56

@Ems; bedoel je NCIS? Want dat vind ik echt cool tbh, maar het is echt dom dat het niet op netflix staat bleh xD Ik heb How to Get away with murder deels gezien, vond ik wel cool maar werd erg verwarrend en is niet zo zeer mijn genre. Ik heb wel Lie to Me helemaal gezien, net zoals The Mentalist, Continuum, Elementary, Sherlock en nog wat andere politie achtige series xD
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:56

TWD IS SO SICK, I'M DYING
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:59

Winddancer schreef:
@Ems; bedoel je NCIS? Want dat vind ik echt cool tbh, maar het is echt dom dat het niet op netflix staat bleh xD Ik heb How to Get away with murder deels gezien, vond ik wel cool maar werd erg verwarrend en is niet zo zeer mijn genre. Ik heb wel Lie to Me helemaal gezien, net zoals The Mentalist, Continuum, Elementary, Sherlock en nog wat andere politie achtige series xD

Ik bedoelde de marvel films, NCIS is awesome dat moet je helemaal gezien hebben. En yess, stom dat het er niet staat, dan heb ik weer het geluk dat wij hier thuis graag series en films sparen en dus 1-12 helemaal op dvd hebben <3 en je hebt een punt met weirdheid qua How to het away with murder, en de rest van die series zijn gaaf! Alleen elementary vond ik de hoofdrolspeler irritant dus dat heb ik nooit helemaal gekeken xD

Tell us Nath!
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:59

@Emma. Misschien reageer ik vanavond nog op ons topic. Anders morgen.
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:00

Jah dat heb ik soms ook xD Maar ik ben jaloers, gimme the box >D Ik vraag wel series voor kerstmis ofzo haha (a)
Ik moet gaan nu in ieder geval, tot morgen guys - als ik dan nog leef, ik heb een extra lesuur op maandag + moet gaan lopen help me xd
Byeee!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:01

Komt goed Butter! Ik ga zo meteen posten (: Zie maar of je het nog redt ;D

haha xD Doe dat Buns! Dan kan ik met je praten over alle drama! En succes morgen!
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:01

wat is wrong nath?

@Emma; ik vond het boek ook niet zo goed hihi, maar het einde is veranderd en ook de bijzonderheden van de kinderen (in de film) maar stilletjes tegen mijn vriendinnen die vinden het boek super
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike

Tallshadow schreef:
Holy fudge dat is wel snel @hierboven, maar een en al genieten neem ik aan, het is zo leuk een serie gewoon 'erdoorheen te jassen' zo nu en dan! Komt er nog een seizoen 7?
Had veel vrije tijd :')
En volgens mij komt seizoen 7 volgend jaar pas :/
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:06

@Emma;
Spoilers S6 tot E13 van The Walking Dead:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:08

Oh... Als ze dingen veranderen in films vind ik de film ook altijd lastig! @Run Maar het was dus niet zo'n giga succes voor jou??

@Karbonkel, dat is balen! Dan is dat nog even wachten... Maar hey, sherlock seizoen 4(?) komt binnenkort uit! Kijk je nog meer series?

@Nath, ik kijk geen TWD maar dat is een grote hoop aan heel veel plottwists en weird stuff in een serie o: I feel ya!
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:10

@Emma; ja dat is het zeker xD
En omg, wat doe je me aan. Ik ben zo hard geneigd om hier naar binnen te gaan met Innerstar, terwijl ik haar heb opgegeven. https://www.warriorcatsnl.com/t30544-the-story-of-my-life-tallshadow#697648
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:13

Is het niet ook die serie met al die jumpscares??
Hahaha Nath xD I know I know, maar ze is zwanger en hij is een sucker voor kitties! I mean, who isn't?!
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:15

@Nath; Ik voel je ;p Ik zei toch dat er nog veel ging gebeuren xD

Net terug van het adressje van mijn nieuwe kitten, damn wat is ie cute <3 7 morgen lekker naar de efteling, life's good mensen
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:17

Ik kijk atm Izombie en Glitch op Netflix
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: