|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:45 | |
| Persoonlijk vind ik de batman van Christopher Nolan beter, maar dat komt doordat die van Burton inmiddels best oud is :') Laatste apocalypse?? (er is maar 1 backstory bij de X-men dus dat is mooi xD) Avengers heeft iets meer backstory ja, maar die staan inmiddels bijna allemaal op Netflix, heb je dat? Hunger Games, Maze Runner en Divergent vond ik niks sorry allemaal hetzelfde (A)" |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:47 | |
| Ja ik heb een Netflix, maar ik bens teeds te lui om es te beginnen (a) Daarbij zijn films meteen zo lang, ik hou meer van series maar jammer genoeg staat NCIS niet op Netflix ugh xD ik heb het illegaal gekeken tot seizoen 2 ofzo maar toen gaf ik op xD |
|
| |
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:48 | |
| Omdat we toch over films bezig zijn xD Ikzelf vond Miss Peregrine niet zo een goeie film. Als film apart vond ik hem vet, maar ik heb het boek gelezen en als je dan de film ziet is die erg verknipt, maar goed geregisseerd wel c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:51 | |
| Wow Buns xD Klinkt ergens logisch though, en het is ook geen must ze gezien te hebben, het is nu een hype, maar dat is over vijf jaar weer voorbij ^^ En heb je How to get away with Murder ooit gezien?
Yo @hierboven, dat komt overeen met de geluiden die ik heb gehoord, maar ik heb het boek niet gelezen (goed boek?) dus dan kan de film wel? |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:51 | |
| waarom heb ik GOT nu pas ontdekt? 6 seizoenen in iets meer dan 3 weken gekeken oeps... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:53 | |
| Holy fudge dat is wel snel @hierboven, maar een en al genieten neem ik aan, het is zo leuk een serie gewoon 'erdoorheen te jassen' zo nu en dan! Komt er nog een seizoen 7? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:56 | |
| @Ems; bedoel je NCIS? Want dat vind ik echt cool tbh, maar het is echt dom dat het niet op netflix staat bleh xD Ik heb How to Get away with murder deels gezien, vond ik wel cool maar werd erg verwarrend en is niet zo zeer mijn genre. Ik heb wel Lie to Me helemaal gezien, net zoals The Mentalist, Continuum, Elementary, Sherlock en nog wat andere politie achtige series xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:56 | |
| TWD IS SO SICK, I'M DYING |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:59 | |
| - Winddancer schreef:
- @Ems; bedoel je NCIS? Want dat vind ik echt cool tbh, maar het is echt dom dat het niet op netflix staat bleh xD Ik heb How to Get away with murder deels gezien, vond ik wel cool maar werd erg verwarrend en is niet zo zeer mijn genre. Ik heb wel Lie to Me helemaal gezien, net zoals The Mentalist, Continuum, Elementary, Sherlock en nog wat andere politie achtige series xD
Ik bedoelde de marvel films, NCIS is awesome dat moet je helemaal gezien hebben. En yess, stom dat het er niet staat, dan heb ik weer het geluk dat wij hier thuis graag series en films sparen en dus 1-12 helemaal op dvd hebben <3 en je hebt een punt met weirdheid qua How to het away with murder, en de rest van die series zijn gaaf! Alleen elementary vond ik de hoofdrolspeler irritant dus dat heb ik nooit helemaal gekeken xD Tell us Nath! |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:59 | |
| @Emma. Misschien reageer ik vanavond nog op ons topic. Anders morgen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:00 | |
| Jah dat heb ik soms ook xD Maar ik ben jaloers, gimme the box >D Ik vraag wel series voor kerstmis ofzo haha (a) Ik moet gaan nu in ieder geval, tot morgen guys - als ik dan nog leef, ik heb een extra lesuur op maandag + moet gaan lopen help me xd Byeee! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:01 | |
| Komt goed Butter! Ik ga zo meteen posten (: Zie maar of je het nog redt ;D
haha xD Doe dat Buns! Dan kan ik met je praten over alle drama! En succes morgen! |
|
| |
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| wat is wrong nath?
@Emma; ik vond het boek ook niet zo goed hihi, maar het einde is veranderd en ook de bijzonderheden van de kinderen (in de film) maar stilletjes tegen mijn vriendinnen die vinden het boek super |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Holy fudge dat is wel snel @hierboven, maar een en al genieten neem ik aan, het is zo leuk een serie gewoon 'erdoorheen te jassen' zo nu en dan! Komt er nog een seizoen 7?
Had veel vrije tijd :') En volgens mij komt seizoen 7 volgend jaar pas :/ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:06 | |
| @Emma; - Spoilers S6 tot E13 van The Walking Dead:
GLENN LEEFT NOG! En OMG DIE ZOMBIES DIE ALEXENDRIA BINNEN WAREN GEDRONGEN EN CARL DIE ZIJN OOG KWIJT IS EN RICK DIE MICHONNE HEEFT GEZOEND EN STUFF EN OMG! MAAR DIE BIG ZOMBIE FIGHT WAS ECHT SICH OMG. En nu ben ik bij het stuk dat ze die andere community hebben ontmoet en ze weer een andere community hebben aangevallen... maar Meggie en Carol zijn ontvoerd door die mensen en daar ben ik nu en morgen weer verder kijken met mijn vriend
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:08 | |
| Oh... Als ze dingen veranderen in films vind ik de film ook altijd lastig! @Run Maar het was dus niet zo'n giga succes voor jou??
@Karbonkel, dat is balen! Dan is dat nog even wachten... Maar hey, sherlock seizoen 4(?) komt binnenkort uit! Kijk je nog meer series?
@Nath, ik kijk geen TWD maar dat is een grote hoop aan heel veel plottwists en weird stuff in een serie o: I feel ya! |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:13 | |
| Is het niet ook die serie met al die jumpscares?? Hahaha Nath xD I know I know, maar ze is zwanger en hij is een sucker voor kitties! I mean, who isn't?! |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:15 | |
| @Nath; Ik voel je ;p Ik zei toch dat er nog veel ging gebeuren xD
Net terug van het adressje van mijn nieuwe kitten, damn wat is ie cute <3 7 morgen lekker naar de efteling, life's good mensen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:17 | |
| Ik kijk atm Izombie en Glitch op Netflix |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|