|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 18:23 | |
| Hee iedereen, kom net terug van het nieuwe huis, de vloer ligt er nu in, en het wordt nu echt best wel mooi <3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 18:36 | |
| @Emma, hm als jij even topic kan maken kan ik ondertussen even kijken op andere fora om bij te posten~ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 18:38 | |
| |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 18:47 | |
| |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 18:48 | |
| Hey Marijn~
Ik wil eig echt veel meer topics met deze >.< dus... Zou iemand willen? c: |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 19:21 | |
| *maakt twee posten, is klaar met posten*
ik post wel laat maar gelukkig hebben mensen geduld heh xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 19:27 | |
| Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 19:58 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Hahah, hoezo? :") |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:12 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Het is goed dat er een van de staat want zijn we Acefray destijds vergeten #drama xD Maar ik geef je helemaal gelijk wat een cutie <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:14 | |
| Hey, ik ben er weer c: De film was cool ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:16 | |
| He Bun, oeh welke film? c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:17 | |
| Miss Peregrines home for peculiar children Echt een aanrader, was best wel spooky soms ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:20 | |
| Oeh die wilde ik nog gaan zien <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:20 | |
| Burton films, gotta love 'em <33 Ook goed in elkaar? Ik had gehoord dat het verhaal soms een beetje lastig gebracht werd? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:22 | |
| @Bo; doen, echt een coole film ;3 @Ems; hm, ik vond dat het wel meeviel. Ik had geen moeite om het verhaal te volgen ofzo c: Het is niet mijn typische stijl van films iig, dus ik heb er ook niet zo veel verstand van en ik vind het normaal als het wat raar is, het is Burton xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:27 | |
| Fair point ^^ Heb je meer Burton gezien?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:32 | |
| Ik heb The Corpse Bride gezien, die vond ik ook echt wel cool - eentje die ik graag met Halloween eens zie xD Voor de rest; Planet of the Apes is blijkbaar ook door hem geregisseerd?? En dan The Nightmare Before Christmas, James and the Giant Peach en Charlie and the Chocolate Factory c: Dat zijn denk ik alle films van hem die ik gezien heb xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:35 | |
| Een paar van de beste <3
Edward Scissorhands niet? Ook een mooie film! Maar leuk dat deze leuk was, m'n pa wilde hem graag kijken dus goed om te weten dat ie leuk is! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 20:41 | |
| Nee, en ik heb ook Batman niet gezien haha xD moet ze misschien wel es zien, maar ik heb nog zoveel films om te zien x3 zoals X-men (ik heb alleen de eerste en de laatste gezien, dat is best verwarrend (a)) en de backstories die er zijn (Wolverine etc) en dan The Avengers en hun backstories (Iron Man, Captain America), The Hunger games, The Maze Runner en Divergent,.. Pfoeh xD Dat zijn nog heel wat uren (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|