Algemene Onzin Topic - Pagina 44

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 18:23

Hee iedereen, kom net terug van het nieuwe huis, de vloer ligt er nu in, en het wordt nu echt best wel mooi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 18:36

@Emma, hm als jij even topic kan maken kan ik ondertussen even kijken op andere fora om bij te posten~
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 18:38

Super leuk Dieuw :3 !
Cliff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 18:47

Hey everyone
Silvervine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 18:48

Hey Marijn~

Ik wil eig echt veel meer topics met deze >.< dus... Zou iemand willen? c:
Cliff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 19:21

*maakt twee posten, is klaar met posten*

ik post wel laat maar gelukkig hebben mensen geduld heh xD
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 19:27

Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 19:58

Aspenpaw schreef:
Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Hahah, hoezo? :")
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:12

Aspenpaw schreef:

Het is goed dat er een van de staat want zijn we Acefray destijds vergeten #drama xD
Maar ik geef je helemaal gelijk wat een cutie <3
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:14

Hey, ik ben er weer c:
De film was cool ^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:14

Welke film Buns??
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:16

He Bun, oeh welke film? c:
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:17

Miss Peregrines home for peculiar children
Echt een aanrader, was best wel spooky soms ;3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:20

Oeh die wilde ik nog gaan zien <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:20

Burton films, gotta love 'em <33 Ook goed in elkaar? Ik had gehoord dat het verhaal soms een beetje lastig gebracht werd?
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:22

@Bo; doen, echt een coole film ;3
@Ems; hm, ik vond dat het wel meeviel. Ik had geen moeite om het verhaal te volgen ofzo c:
Het is niet mijn typische stijl van films iig, dus ik heb er ook niet zo veel verstand van en ik vind het normaal als het wat raar is, het is Burton xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:27

Fair point ^^ Heb je meer Burton gezien??
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:32

Ik heb The Corpse Bride gezien, die vond ik ook echt wel cool - eentje die ik graag met Halloween eens zie xD
Voor de rest; Planet of the Apes is blijkbaar ook door hem geregisseerd?? En dan The Nightmare Before Christmas, James and the Giant Peach en Charlie and the Chocolate Factory c:
Dat zijn denk ik alle films van hem die ik gezien heb xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:35

Een paar van de beste <3

Edward Scissorhands niet? Ook een mooie film! Maar leuk dat deze leuk was, m'n pa wilde hem graag kijken dus goed om te weten dat ie leuk is!
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:41

Nee, en ik heb ook Batman niet gezien haha xD
moet ze misschien wel es zien, maar ik heb nog zoveel films om te zien x3
zoals X-men (ik heb alleen de eerste en de laatste gezien, dat is best verwarrend (a)) en de backstories die er zijn (Wolverine etc) en dan The Avengers en hun backstories (Iron Man, Captain America), The Hunger games, The Maze Runner en Divergent,..
Pfoeh xD Dat zijn nog heel wat uren (a)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: