|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:19 | |
| Nice Dieuw! Leuk om te horen <3 Issie lief?? En jij blij met de efteling, ik moet morgen naar de tandarts xD Ruilen??
Waz D: We kunnen je nog niet kwijtraken aan een hartaanval, die series zijn eng man! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:22 | |
| Izombie is nie eng????? En Glitch ook nie echt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:23 | |
| Het woord zombie zit erin Waz, serieus. Glitch is toch met de paranormale stuff? Hoe slaap je nadat je dat gekeken hebt? |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:25 | |
| @Emma; Ja hij is echt super lief <3 Hij is een seal pointje, en zijn ras heeft geen staart, maar hij dus wel een soort van halflange, en hij is nu vijf weken oud en we gaan m Boef noemen. & haha, voor geen goud (A)
@Waz; Izombie heb ik ook een tijdje gekeken, maar op een gegeven moment vond ik er niet zo veel meer aan :') |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:25 | |
| Glitch is n serie over mensen die uit hun graf zijn opgestaan en dan niet meer weten hoe en wat. En dan gaan een politieagent en een dokter ze helpen. Maar dit is de zombie van Izombie: Loook at her, i love her |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:27 | |
| Wat leuk Dieuw! Klinkt echt als een cutie <33 Zodra je een foto hebt, app of pm of zet 'm in het aot want dat klinkt echt geweldig <33
Oke, dat klinkt inderdaad wel meevallend Waz, heel goed dan ben je nog een tijdje met ons xD En die zombie is uitzonderlijk levendig voor een dode o.O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:28 | |
| Liv is de beste zombie <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:28 | |
| Ze heet zelfs Liv? Als in, uitspreken Live? Want dat is hilarisch xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:30 | |
| Ahaha nja ze heet Olivia Moore, maar dr nickname is Liv. Ze is een lijkschouwer, passend eh. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:31 | |
| Oh Live ya more (A) Lijkschouwer? Oké, de serie heeft humor, misschien minder erg dan ik aanvankelijk dacht... |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:31 | |
| pfff. net nog ff een presentatie gemaakt die morgen ingeleverd moest zijn
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:32 | |
| @Emma; ja da's met al die Jumpscares En Inner zal 't gewoon nooit goedkeuren. Een andere clan is een andere clan en als een poes uit een andere clan hulp, advies, oid, nodig heeft, heeft ze haar eigen clan. Maar da's Innerstar en eigenlijk elke leader/deputy uit de Warrior Cats boeken, behalve Firestar |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:33 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh Live ya more (A) Lijkschouwer? Oké, de serie heeft humor, misschien minder erg dan ik aanvankelijk dacht...
De serie heeft veel humor. Ga t maar kijken, ik was echt hooked na een paar episodes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:34 | |
| Respect @Lola, goed gefikst! @Nath (A) En jumpscares? Oke, how do you sleep at night? Waz snap ik nu, maar TWD? Ga ik doen Waz! |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:34 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Hahah, hoezo? :") Hij is gewoon Meneer Cute. <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:36 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Kunnen we allemaal overeenstemmen dat Under één van de schattigste vaders ooit is <3
Hahah, hoezo? :") Hij is gewoon Meneer Cute. <3 Haha dus ik speel Mr. Cute...<3 dankje voor het compliment @Emma heb toch gereageerd en Nath van mij part mag je met Inner binnevallen. Misschien is een goed gesprek tussen haar en Ocean en Tall wel goed. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:38 | |
| @Emma; in mijn bed, met mijn ogen dicht en mijn tijgerknuffel tegen me aan gedrukt. Zo slaap ik c: En Innerstar zal t nooit eens zijn met die verandering, daar is ze een te trotse Shadowclanner voor. @Ocean; neej, ik post niet meer met Innerstar, buiten haar afscheid van de site. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:39 | |
| @Nathalie Haha oke. Weet dat Inner niet zomaar vergeten wordt.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:39 | |
| Haha xD Oke dan, dat snap ik en mag ik even blij zijn dat ik niet de enige ben die een knuffel in bed heeft?! En zolang jij ermee kan leven vind ik het goed, Inner en Tall hebben een lastige relatie, deeeep love, maar ander innerlijk <3
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:40 | |
| Ik wil zo graag een nieuwe kitten ;-; er moet echt een kittensearch komen
maar ik ga slapen c: slaapwel iedereen |
|