Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:07

@Emma; haha, dat is ook altijd mijn mentaliteit (a)
En euhm.. -denkt-
Die van godsdienst heeft ons vandaag kleine kindjes genoemd? cx is dat interessant?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 NPTXTBo
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:20

Hhheleuww :3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:30

Dat is serieus wel interessant Buns! Why though?

Yo Zoé!

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Os_tal10
#Awesome:

Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:35

@Emma; we hadden het over moraal en dat dat opgebouwd wordt in verschillende niveaus doorheen je leven, en hij zei dat de meeste van onze klas op premoreel niveau zitten - dat is waar de baby's zitten. Ik vind het echt wel terecht though, ze gedragen zich echt als kleine kinders tijdens zijn les xd
Ik wil mijn vorige klas terug. Nu zitten we samen met Wetenschappen, en niks tegen wetenschappen, maar die klas is echt zo kinderachtig en druk en luid. Om niet te noemen dat we met 30 man bijeen gepropt zitten. Vorig jaar waren we de brave klas die iedere leerkracht tof vond, dit jaar zijn we de klas die iedere leerkracht bijna haat - nja, net niet zo erg misschien. Allemaal omdat er tonnen derdes zijn waardoor ze daarvoor een klas extra moesten maken, waardoor ze niet genoeg uren hadden om de vijfdes (wij dus) nog in 3 klassen te houden en hebben ze ze maar wat bijeen geduwd. Ze hebben Latijn gesplitst in godsnaam >d omdat die twee anderen de klas naar 32 zouden brengen, wauuuw. Daarbij zijn de derdes ook echt van die kleine kinders die veel lawaai maken en absoluut geen respect hebben voor de leerkrachten, de infrastructuur of de andere jaren.
Sorry voor het geklaag (a)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6Gt25F7
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:46

Oh wow, dat klinkt niet al te gezellig en leuk nee! Ik kan me voorstellen dat dat op den duur kan gaan irriteren, en wow.. jullie hebben dan wel echt een gigantische latijnklas! (of de derde, op dat punt werden de lines blurred...) Zit je bij alle vakken met die klas dan?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Os_tal10
#Awesome:

Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:48

Hallelujah, wat ben ik moe ._.

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EKUWbmh
::
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 19:51

@Emma; Latijn is maar 7 personen c: Een klas is verschillende richtingen bijeengegooit - anders zouden we maar met drie mensen zitten! Op het moment zitten we met Latijn-wiskunde (8u) (dat ben ik met twee anderen!), Latijn-wiskunde (6u), Economie-wiskunde, Wetenschappen-wiskunde en wetenschappen-talen. Dat is in totaal 30 man, de meesten van de twee wetenschappen richtingen. Latijn-talen zit in de andere klas met Economie-talen en Humane Wetenschappen. Belgisch systeempje hee (a)
We zitten samen voor de meeste vakken, behalve voor mijn twee extra uren wiskunde (wat we maar met 3 hebben), Latijn (met 7) en de wetenschapsvakken: Fysica, Chemie, Biologie & seminarie extra wetenschappen (met Latijn en economie-wiskunde; is 10 man).

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 6Gt25F7
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 20:24

Zo gheghe Claw in een nieuw jasje c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2lm7uhg

Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 20:25

Wow, die's gaaf, Julia! c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Ax4OE70
Crowfur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 20:28

Me be like: Yes, eindelijk posten!
Nose be like: let's start the bleeding...

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Eago44
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 20:55

Ooh irritant Freedje... :c

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2lm7uhg

Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 21:02

Hey guys, iemand hier bekend met angst en hartkloppingen? Ben echt bang dat ik een hartaanval krijg ofzo..

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QHTBjCa
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 21:12

Bluewisp schreef:
Hey guys, iemand hier bekend met angst en hartkloppingen? Ben echt bang dat ik een hartaanval krijg ofzo..

Bij stress zijn hartkloppingen best wel vaak voorkomend. Beste wat je kan doen is kalm proberen te worden. Klinkt als slechte tip gezien dat altijd bij stress de tip is, maar het is wel het beste om te doen. Je hart gaat kneiterhard tekeer en veroorzaakt ook stress en door die stress gaat je hartje nog effe harder kloppen, dus gewoon rustig aandoen als dat mogelijk is. Weet niet waarom je stresst maar ik denk dat de situatie nu erger lijkt dan het is.

Bij twijfel altijd naar een huisarts gaan tho.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Crowfur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 21:14

Bluewisp schreef:

Ik! Ik had dat laatst en toen bleek het idd om heel hevige, onderbewuste stress te gaan gepaard met emoties. Ik weet niet meer hoe hij het noemde, maar het klonk wel serieus. Ik had ook pijn in de borststreek. Ging over als ik rustig begon te ademen en magnesiumpillen slikte (: Anders inderdaad even voor de zekerheid langs de huisarts gaan of de spoed.

--

#Julia: Omg, Claw is zo smexy <3

--

Ik kan niet beloven dat ik vanavond met Zuko post tho c:
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 21:28

Nja ik moet gwn rationeel leren denken. 'T komt voor door angstaanvallen en stress, waar ik de afgelopen tijd mee struggle. Ik ga binnenkort naar de psycholoog en ben al langs de huisarts geweest. Het blijft lastig als je hoofd zegt dat alles goed is maar je lichaam zo raar reageert.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QHTBjCa
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 21:41

Bluewisp schreef:
Nja ik moet gwn rationeel leren denken. 'T komt voor door angstaanvallen en stress, waar ik de afgelopen tijd mee struggle. Ik ga binnenkort naar de psycholoog en ben al langs de huisarts geweest. Het blijft lastig als je hoofd zegt dat alles goed is maar je lichaam zo raar reageert.
Ik ken het, heb er heel vaak last van gehad en nu nog wel eens. Ik heb ademhalingsoefeningen leren gebruiken om te ontspannen. Hierbij breng je je ademhaling naar je buik, in plaats van je borst, zo wordt je al een stuk rustiger. Ontspanning zoeken, zoals een leuk boek lezen, serie kijken, schrijven (van je afschrijven), helpt mij heel erg. Gewoon iets doen waar je je chill bij voelt. Vroeg slapen kan ook helpen c:

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EKUWbmh
::
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 23:14

Even half slapend bijgepost, nu nog even naar lady gaga die mensen vermoord kijken, en dan lekker uitslapen. Ik hou van vakantie.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 1z73cdd
∞:
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 23:18

Urgh, dit is niet leuk. Dan heb ik eindelijk wat tijd, ben ik gewoon té moe om deftig te posten ;_;

Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do?
Just kєєp swimming, just kєєp swimming.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ABRKRhM
Just kєєp swimming:
Voicє
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 23:36

Volepaw schreef:
Urgh, dit is niet leuk. Dan heb ik eindelijk wat tijd, ben ik gewoon té moe om deftig te posten ;_;

Same, maar ik heb gewoon een paar zinnen bij elkaar gepropt, en noem dat dan een post :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 1z73cdd
∞:
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 6:47

Goodmorning ^^

I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: