|
|
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:07 | |
| @Emma; haha, dat is ook altijd mijn mentaliteit (a) En euhm.. -denkt- Die van godsdienst heeft ons vandaag kleine kindjes genoemd? cx is dat interessant? |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:20 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:35 | |
| @Emma; we hadden het over moraal en dat dat opgebouwd wordt in verschillende niveaus doorheen je leven, en hij zei dat de meeste van onze klas op premoreel niveau zitten - dat is waar de baby's zitten. Ik vind het echt wel terecht though, ze gedragen zich echt als kleine kinders tijdens zijn les xd Ik wil mijn vorige klas terug. Nu zitten we samen met Wetenschappen, en niks tegen wetenschappen, maar die klas is echt zo kinderachtig en druk en luid. Om niet te noemen dat we met 30 man bijeen gepropt zitten. Vorig jaar waren we de brave klas die iedere leerkracht tof vond, dit jaar zijn we de klas die iedere leerkracht bijna haat - nja, net niet zo erg misschien. Allemaal omdat er tonnen derdes zijn waardoor ze daarvoor een klas extra moesten maken, waardoor ze niet genoeg uren hadden om de vijfdes (wij dus) nog in 3 klassen te houden en hebben ze ze maar wat bijeen geduwd. Ze hebben Latijn gesplitst in godsnaam >d omdat die twee anderen de klas naar 32 zouden brengen, wauuuw. Daarbij zijn de derdes ook echt van die kleine kinders die veel lawaai maken en absoluut geen respect hebben voor de leerkrachten, de infrastructuur of de andere jaren. Sorry voor het geklaag (a) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:48 | |
| Hallelujah, wat ben ik moe ._. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:51 | |
| @Emma; Latijn is maar 7 personen c: Een klas is verschillende richtingen bijeengegooit - anders zouden we maar met drie mensen zitten! Op het moment zitten we met Latijn-wiskunde (8u) (dat ben ik met twee anderen!), Latijn-wiskunde (6u), Economie-wiskunde, Wetenschappen-wiskunde en wetenschappen-talen. Dat is in totaal 30 man, de meesten van de twee wetenschappen richtingen. Latijn-talen zit in de andere klas met Economie-talen en Humane Wetenschappen. Belgisch systeempje hee (a) We zitten samen voor de meeste vakken, behalve voor mijn twee extra uren wiskunde (wat we maar met 3 hebben), Latijn (met 7) en de wetenschapsvakken: Fysica, Chemie, Biologie & seminarie extra wetenschappen (met Latijn en economie-wiskunde; is 10 man). |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 20:24 | |
| Zo gheghe Claw in een nieuw jasje c: |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 20:25 | |
| Wow, die's gaaf, Julia! c: |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 20:28 | |
| Me be like: Yes, eindelijk posten! Nose be like: let's start the bleeding... |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 20:55 | |
| Thanks :3
Ooh irritant Freedje... :c |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 21:02 | |
| Hey guys, iemand hier bekend met angst en hartkloppingen? Ben echt bang dat ik een hartaanval krijg ofzo.. |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 21:12 | |
| - Bluewisp schreef:
- Hey guys, iemand hier bekend met angst en hartkloppingen? Ben echt bang dat ik een hartaanval krijg ofzo..
Bij stress zijn hartkloppingen best wel vaak voorkomend. Beste wat je kan doen is kalm proberen te worden. Klinkt als slechte tip gezien dat altijd bij stress de tip is, maar het is wel het beste om te doen. Je hart gaat kneiterhard tekeer en veroorzaakt ook stress en door die stress gaat je hartje nog effe harder kloppen, dus gewoon rustig aandoen als dat mogelijk is. Weet niet waarom je stresst maar ik denk dat de situatie nu erger lijkt dan het is. Bij twijfel altijd naar een huisarts gaan tho. Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 21:14 | |
| - Bluewisp schreef:
- Hey guys, iemand hier bekend met angst en hartkloppingen? Ben echt bang dat ik een hartaanval krijg ofzo..
Ik! Ik had dat laatst en toen bleek het idd om heel hevige, onderbewuste stress te gaan gepaard met emoties. Ik weet niet meer hoe hij het noemde, maar het klonk wel serieus. Ik had ook pijn in de borststreek. Ging over als ik rustig begon te ademen en magnesiumpillen slikte (: Anders inderdaad even voor de zekerheid langs de huisarts gaan of de spoed. -- #Julia: Omg, Claw is zo smexy <3 -- Ik kan niet beloven dat ik vanavond met Zuko post tho c: |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 21:28 | |
| Nja ik moet gwn rationeel leren denken. 'T komt voor door angstaanvallen en stress, waar ik de afgelopen tijd mee struggle. Ik ga binnenkort naar de psycholoog en ben al langs de huisarts geweest. Het blijft lastig als je hoofd zegt dat alles goed is maar je lichaam zo raar reageert. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 21:41 | |
| - Bluewisp schreef:
- Nja ik moet gwn rationeel leren denken. 'T komt voor door angstaanvallen en stress, waar ik de afgelopen tijd mee struggle. Ik ga binnenkort naar de psycholoog en ben al langs de huisarts geweest. Het blijft lastig als je hoofd zegt dat alles goed is maar je lichaam zo raar reageert.
Ik ken het, heb er heel vaak last van gehad en nu nog wel eens. Ik heb ademhalingsoefeningen leren gebruiken om te ontspannen. Hierbij breng je je ademhaling naar je buik, in plaats van je borst, zo wordt je al een stuk rustiger. Ontspanning zoeken, zoals een leuk boek lezen, serie kijken, schrijven (van je afschrijven), helpt mij heel erg. Gewoon iets doen waar je je chill bij voelt. Vroeg slapen kan ook helpen c: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 23:14 | |
| Even half slapend bijgepost, nu nog even naar lady gaga die mensen vermoord kijken, en dan lekker uitslapen. Ik hou van vakantie. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 23:18 | |
| Urgh, dit is niet leuk. Dan heb ik eindelijk wat tijd, ben ik gewoon té moe om deftig te posten ;_; Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 23:36 | |
| - Volepaw schreef:
- Urgh, dit is niet leuk. Dan heb ik eindelijk wat tijd, ben ik gewoon té moe om deftig te posten ;_;
Same, maar ik heb gewoon een paar zinnen bij elkaar gepropt, en noem dat dan een post :') - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 okt 2016 - 6:47 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|