|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:05 | |
| @Cees; hmm, dan waren we hier toch een jaartje gelijktijdig xD Maar dat was meer in mijn newb tijd waar ik minder mensen kende dus ach (a)
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:06 | |
| Ik heb ook lenzen. In het begin was het even prutsen met het in en uit krijgen maar na twee weken kon ik het in een minuut. Ik vind ze heel fijn! |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:06 | |
| CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
het was echt veel moeite om al die e's te typen op de ipad
ik heb al 4 jaar lenzen, is kapot chill |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:08 | |
| 彡 SETJES & UITERLIJK Q: Hoe groot/breed mag een avatar maximaal zijn? A: Het maximale wat we hanteren is 150px bij 200px dan krijg je een rechtvormige zoals je bij de meeste kan zien. Kleiner mag altijd, groter niet. Ik geloof dat dat ge-update moet worden Btw Want dat zocht ik eigenlijk, is het verplicht om skills aan te vragen of kan ik ze ook zelf invullen zolang ik binnen de aangegeven perken blijf? (: @ Bunny, ik herken vagelijk de naam Bunny, dus dat zou best kunnen (: Wel, het is nooit te laat om mensen te leren kennen, right? @Julia, thanks (: @ Iro, Oh god xD *hides* |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| |
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:14 | |
| Ik zie een Cees:D, welkom terug^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:15 | |
| - Futuresong schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- 彡 SETJES & UITERLIJK
Q: Hoe groot/breed mag een avatar maximaal zijn? A: Het maximale wat we hanteren is 150px bij 200px dan krijg je een rechtvormige zoals je bij de meeste kan zien. Kleiner mag altijd, groter niet.
Ik geloof dat dat ge-update moet worden Btw Want dat zocht ik eigenlijk, is het verplicht om skills aan te vragen of kan ik ze ook zelf invullen zolang ik binnen de aangegeven perken blijf? (:
@ Bunny, ik herken vagelijk de naam Bunny, dus dat zou best kunnen (: Wel, het is nooit te laat om mensen te leren kennen, right?
@Julia, thanks (:
@ Iro, Oh god xD *hides*
Je kan ze niet eens zelf invullen schat Oh, oeps xD Ik was nog niet zo ver dat ik het had uitgeprobeerd. Had enkel de code gezien. My bad, ik ga wel eens niet lui zijn en het lijstje invullen (: @Cynthia, Hey hey (: Bedankt |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:17 | |
| @Cees; indeed ;3 Nice to meet ya (a)
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:19 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:37 | |
| Guidebook moet inderdaad eens geupdate.. Dat gaat op de to do lijst xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:42 | |
| Psst, Ems, vergeet niet te posten op Catnip Carriers als je tijd hebt hehe ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:43 | |
| HOLY SHIT?! Dat was mijn beurt?! Ik er heilig van overtuigd zijnde dat je het zat was en niet meer wilde posten xD Oh my... Ik zet 'm op m'n lijst! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:45 | |
| @Ems; haha, ik check het ook elke dag omdat ik steeds denk dat het mijn beurt was om dan te zien dat ik de laatste post had (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 13:59 | |
| Zeer specifieke vraag; Hoe zit het met skills en attributes als de kat als apprentice elder wordt vanwege kleurenblindheid en een blind oog na eerst Medicine Cat Apprentice te zijn geweest? (Voor mijn Milkypaw, die eigenlijk nog steeds de naam Milkyway zou moeten krijgen) Zou ik haar gewoon apprentice skills moeten geven en dan -nog- geen attributes? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:15 | |
| Als ze van apprentice naar elder gaat elder skills en attributes |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:16 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:17 | |
| *Creampje duikt boven op Honey* Oké ik zie dat nu ook echt voor me, geplette Honey XD
Laatst aangepast door Creamyfrost op zo 16 okt 2016 - 14:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:17 | |
| Q! Mag ik zeggen dat je setje astonishing is <3 En ik heb gepost Bun Julia D: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 14:18 | |
| Ik ook, somehow xD
Ik mis jullie hier :c maar ik kan somehow niet actief blijven -sigh-
@Emma; Thanks to Chi c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |