|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:40 | |
| Daar hebben klassieke talen leraren een handje van Buns D: Ik leef met je mee ^^
Q!! Thanks (: & wordt dan die paar dagen actief en kom later terug en wordt dan weer een paar dagen actief en blijf gewoon je hele leven random hallo zeggen want die dagen dat je dat doet vrolijken me op!
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:49 | |
| @Emma; haha, thanks xD Ik moet maar es aan het werk vrees ik~ Gelukkig kennen we de meeste woorden wel al half (a) @Q; moet jij weten! Je bent nooit verplicht, doe gewoon wat je tof vind hee c: tot straks guys ^^ |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:52 | |
| heh ik kan geen plaatjes vinden voor running terwijl ik nu al een week zoek #rip |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:54 | |
| witte chocoladepepernoten <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:55 | |
| Succes Bun ^^
Een zwart wit langharige kat? @Jacq
Ik dacht dat dat in antwoord was op Jacq @Demi xD Maar yummie, care to share??? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:56 | |
| Jaa Emz xD mijn kat is ook echt witte chocoladepepernoten gekleurd xD ookal hou ik niet eens van chocolade ehh
edit: hoeft niet persee langharig zijn, gwn gemiddeld i guess |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 16:59 | |
| Ik wil ook herfstvakantieD:
Dat was mijn geklaag voor vandaagxD, maarja consult ging voor een keer goed:3, is altijd fijn als je een keer minder nerveus bent en rustig kunt blijven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 17:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 17:11 | |
| okay mijn computer doet raar waardoor ik de foto's niet kan zien dus ff switchen naar telefoon XD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 17:34 | |
| |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 17:35 | |
| Oké guys ik ga straks beginnen posten met Zuko & Crowfur (: Mocht iemand nog 'n topic met Zuko willen - voor hem zoek ik er nog - dan mag diegene zich zeker aanmelden c: |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 17:52 | |
| Ahhh ik wou dat ik nog vakantie had D: studentenleven zuigt |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 18:20 | |
| Precies datxD en waarom is het zo koudD:, ben blij dat ik handschoenen heb waarmee ik nog gewoon op mijn mobiel kan zitten. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 18:38 | |
| Hai allemaal, ik ben er weer c: Twee bladzijden Latijn naar binnengepropt, morgen voor de les nog es nakijken en dan komt dat wel goed xD Also, ik heb morgen rapport en ik heb stress ook al weet ik dat ik geen buis heb(a) |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 18:41 | |
| Het geluk is deze week niet aan mijn zijde qua bussen... zit al een half uur op een bus te wachten die maar niet komt..n |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 18:43 | |
| Ah sterkte Cynth! Ik moet een kahoot maken over het Christendom maar niemand van het groepje waar ik meezit helpt me met vragen heh ._. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 18:46 | |
| Ah ik ben zo sad dat amber's naïeve vrolijke tijdperk bijna op z'n einde is x3 ze word veel b*tcheriger als haar moeder weg gaat :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:01 | |
| - Runningpaw schreef:
- Ah sterkte Cynth! Ik moet een kahoot maken over het Christendom maar niemand van het groepje waar ik meezit helpt me met vragen heh ._.
Als je hulp nodig hebt roep je maar ;D Hello guys, ik heb nog steeds niets aan informatica gedaan (A) |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:03 | |
| Peawly is pwetyy <3 @Emma; foei, aan het werk jij >D Tegen wanneer moet je het doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2016 - 19:06 | |
| Pearly is cutie <3 I know I know D: Morgen toets xD Gaat vast wel goedkomen though, moet het gewoon nog even doorlezen maar het is zo saaaai o: In plaats daarvan praat ik liever over of er nog iets interessants heeft plaatsgevonden in jullie levens |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|