Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:40

Jeetje wat een gedoe allemaal Inge D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:44

Ah gelukkig dat alles weer (een beetje) goed is gekomen Inge! Maar als hij jou gaat beschuldigen dan heb jij ook het recht om boos te worden, helemaal als de dingen die hij zegt niet waar zijn
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:54

Goedemiddag!

Eindelijk thuiss<3 Nu wel lekker de nieuwe aflevering once upon a time kijken en daarna uitvogelen wat ik met Ember wil, life is good mensen.
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:56

ik ben van plan om later ook once upon a time te kijken :')) Ik wil eerst weer eens Teen Wolf herkijken <'3
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:57

Runningpaw schreef:
ik ben van plan om later ook once upon a time te kijken Smile) Ik wil eerst weer eens Teen Wolf herkijken <'3

Moet je doen! T is niet echt een geweldige serie ofzo, zeker de laatste twee seizoenen niet, maar t is wel leuk, als je begrijpt wat ik bedoel :'D
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 17:09

Runningpaw schreef:
Ah gelukkig dat alles weer (een beetje) goed is gekomen Inge! Maar als hij jou gaat beschuldigen dan heb jij ook het recht om boos te worden, helemaal als de dingen die hij zegt niet waar zijn

Thanks.

Dat klopt maar ik heb geen zin in nog meer gedoe. Het is wel goed zo. Hij durft zoiets waarschijnlijk toch niet meer te doen na dat gesprek met de mentor.

En besides, ik weet nu dat het een watje is want over de whatsapp durft hij van alles te zeggen, zelfs sorry durfde hij alleen op de whatsapp te zeggen.
Maar op school zegt hij nooit wat.

Maar nu even aan iets leukers denken. Vandaag hebben we pizza gemaakt op school!
Ik zit sinds een paar weken op de mavo en daar hebben we vier uur in de week praktijk waarin we of gaan koken, of techniek gaan doen, of iets op de computer.
Veel leuker dan alleen maar vakken met boeken.
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 17:15

Ik heb een pukkel in mn nek jongens
En hij doet pijn

Dit wou ik even met jullie delen
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 18:06

Oh god, ik weet helemaal niet wie ik als dep wil voor sc. wie is er nog actief en heeft er nu geen hr?? ja ik, maar ben niet zo actief en ik vind 't ook zo aso om jezelf aan te melden dusjaa... :')
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 18:09

kittens zijn zo schattig<3
alleen jammer dat ze heel de tijd over m'n toetsenbord lopen :'3
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 18:41

@Hanna; omg, ik ben jaloers, ik wil ook een kitten over mijn toetsenbord hebben lopen xD

@Nyn; ik weet het, het is echt moeilijk hee. Ik ben ook echt slecht met onthouden wie een hoge rang heeft op het moment, oeps (a)

--
wiee, eten! tot straks hehe xD
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 18:43

@Buns; ja haha. xD maar wacht, jij hebt toch geen hoge rang atm? c': En eet smakelijk!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 18:46

@Bunny, ik heb er twee :'3 en smakelijk c:
@Nyn, ik heb geen hoge rang, maar ik ben momenteel wat minder actief met school enzo :l
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:03

@Nyn; nee, op het moment niet nee, maar ik ben ook opt moment minder actief enzo xD (al is dat ook sws tijdelijk zoals elke keer maar ja :'))
Jij toch ook niet? (a)
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:07

@hannanas en buns; ahja, ik ben atm ook minder actief maar dat komt vooral omdat ik twee weken lang ziek ben geweest en dus een hoop in te halen heb op school :') 'k hoop wel zo snel mogelijk weer actief te worden hehe
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:08

@Nyn; komt wel goed joh! We zien wel wie dep word, ik ben benieuwd ghehe xD
Also mijn toetsenbord is vettig mann
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:10

Jaa, ik ben ook nieuwsgierig! Eigenlijk gun ik iedereen die rang dus k denk niet dat ik nog een suggestie ga doen haha
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:15

@Nyn; ik weet niet goed wie ik moet suggereren want idd, ik gun het iedereen wel xD Also, ik wil een topicje snow x red zodat ik red ook langzaam weer op gang kan trekken (a)
Butterpact
Member
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:15

Butterstar schreef:
Ik heb een pukkel in mn nek jongens
En hij doet pijn

Dit wou ik even met jullie delen

HAHA
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:22

Voor de mensen die zich afvragen waar ik mee bezig ben:

http://prntscr.com/cs60hj

Een portret van Avicii Very Happy
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 19:23

@Rebecca; oeh, ziet er al mooi uit!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: