|
|
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 22:50 | |
| bear heeft nieuw setje nodig wie wil xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 8:21 | |
| |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 8:54 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 9:05 | |
| |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 12:55 | |
| |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 13:23 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hee Nyn :3
Hoi! Hoe gaat ie? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 13:32 | |
| Goed goed, druk maar wel goed c:
En met jullie? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 14:07 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 15:59 | |
| Danganronpa heeft officieel mijn leven overgenomen |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 16:43 | |
| Vandaag heb ik echt nog niks anders kunnen doen dan koffers inpakken om morgen een hele week naar de zee te gaan ugh xD en nu ben ik moe en bezweet en pffff :')
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 16:55 | |
| Nawwe Bunns xD
K heb mn kat ingesmeerd met ijsblokjes want hij lag te dood te doen xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 17:07 | |
| @mimi; haha, zouden we ook met onze hond moeten doen xD iig is 'ie mooi gewassen en ruikt hij eindelijk weer fris ghehe (a) vanavond gaat 'ie naar m'n tante maar we weten niet goed hoe het gaat gaan aangezien hij nog nooit langer dan een dag van ons weg is geweest :c (duimen dat 'ie geen hartaanval krijgt xd) |
|
| |
12 Actief
| |
| @Butterstar: Awww. Mijne liggen voor pampus :O
---
Wie is er goed in het manipuleren van wolven? Ik ben op zoek naar iemand die dat heel goed kan :X |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Hallo ik ben die echte furry nerd want ik ga een van mijn karakters laten maken en ik hoop dat hij begin volgend jaar klaar is omfg. Maple here I come B) Dit is Maple en ze is zo lief.... |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 17:12 | |
| oh oh die is gemaakt door Kaveebi op Instagram niet? <'3 Heb haar eens op de EFF ontmoet, echt onwijze goede tekenaar! En een leuk karakter, mooi design. Is het een DUtch angel dragon? ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 17:43 | |
| Ik moet gaan nu, tot binnen een weekje guys <'3 (ik zal af en toe nog wel es komen checken op mn gsm x3) |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:07 | |
| - Mistkit. schreef:
- oh oh die is gemaakt door Kaveebi op Instagram niet? <'3 Heb haar eens op de EFF ontmoet, echt onwijze goede tekenaar!
En een leuk karakter, mooi design. Is het een DUtch angel dragon? ;o Omfg wat leuk dat je het meteen herkent! Ja deze badge is door Kaveebi gemaakt! C: En het is ook een Dutch Angel Dragon! Ze zijn zo lief! ;o; |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:18 | |
| Heel toevallig nog mensen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen/mensen kennen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen? c': |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:25 | |
| - Ophelia schreef:
- Heel toevallig nog mensen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen/mensen kennen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen? c':
Ik ken denk ik wel een paar! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:33 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Heel toevallig nog mensen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen/mensen kennen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen? c':
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|