|
|
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 22:03 | |
| - Quietstep schreef:
- Acid schreef:
- Quietstep schreef:
- Acid schreef:
- Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
Ik denk wel dat t grappig is, hij zou haar kunnen helpen als ze helemaal gek wordt ;D
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3
topic Acid x Ophelia? uwu Lijkt me een heerlijk raar stel. omg is goed wie maakt? ik wel hihi ~ okeyokey! ik zie hem wel ergens c: |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 22:20 | |
| - Acid schreef:
- Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
Ik denk wel dat t grappig is, hij zou haar kunnen helpen als ze helemaal gek wordt ;D
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3 saaaame melanieeee <3 jaaa das zo cute :') |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 23:01 | |
| |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 23:28 | |
| |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 0:05 | |
| Ach jongens ik ben zo moe
maar straks is de opening van de Olympische Spelen :'))
niet dat ik dat ga halen lmao ik ga wel in bed steven universe kijken of zo rip
EDIT 00:47 ik heb nogal veel fun topics beantwoord in het cattalk blok ;w; vergeef me alsjeblieft voor de groene clouddust naam spam ik ben heel erg hyper atm waardoor ik met geen mogelijkheid zou kunnen slapen :') ik ga echt dood van het moe zijn tho maar er iS DIE DRIJFVEER EN IK GA NIET SLAPEN HELP |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 9:26 | |
| |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 9:38 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:09 | |
| Hai there :3 Ik ga proberen te posten vandaag, maar de weekenden maak ik altijd veel te vol haha |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:21 | |
| |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:35 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:38 | |
| Ook goed c: Straks even naar de Welkoop nieuw bietenpulp en muesli halen voor de paardjes en dan door naar de paardjes, die mogen lekker in het weiland staan dit weekend. Nog even wat posters ophangen in de buurt voor 3 september en vanavond een feestje. Veel zin in :3 ! |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 10:55 | |
| Awh paardjes. Mocht laatst in een rijles op een onervaren paard rijden. (was al een jaar of 6 denk ik dus niet een jonge 3-jarige). Had al ervaring met trekken van een wagen en was volgens mij ook zadelmak. Maar echt rijden was voor hem een heel nieuwe ervaring. Maar een schat van een dier.. Zo lief en wil zo graag alles goed doen. Moest hem vooral leren het tempo aan te houden en aan te galopperen zonder te gaan slingeren etc.
Posters ophangen??
En mooi dat het goed gaat! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 11:02 | |
| Dat klinkt heel leuk! Ja voor de toertocht c: . Maar ik ga, bye :3 |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 11:08 | |
| Zeker. Dat paard zou eigenlijk pas naar de zomer vakantie in de les rijden. Maar de lerares vroeg of ik er de week voor de zomervakantie al op wou. Ze vertrouwd erg op mij sinds ik veel op de manege heb geholpen de laatste maanden. Dus ja daar zeg je dan geen nee tegen. Het was lastig hem in balans te houden. Maar ik heb het redelijk gedaan denk ik. Hij liep mooi recht en kon een paar voltes met extra beensteun lopen. Een andere les zag niet eens dat hij nieuw was haha.
Heb hem wel rustig laten lopen en niet alles mee gedaan omdat hij al snel vermoeid over kwam.
Een toertocht? Waarvan?
Oke tot later? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 12:02 | |
| Goeiemorgen allemaal :') -muncht op cornflakes- |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 12:59 | |
| zei iemand gek? dan ik wil natuurlijk ook een topic |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 13:19 | |
| |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 13:19 | |
| - Satsui schreef:
- zei iemand gek? dan ik wil natuurlijk ook een topic
Ik denk dat je het over mijn geliefde Acid hebt? C: Ik vind het goed omg Satsui en zij lijken best op elkaar qua ... gekheid?? Maar Satsui vind zijn stemmen/personen/dingen eng en Acid niet ghehe |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 aug 2016 - 16:56 | |
| Amber heeft een mooi nieuw setje yeah <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|