|
|
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:33 | |
| |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 19:39 | |
| - Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Heel toevallig nog mensen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen/mensen kennen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen? c':
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 20:13 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Heel toevallig nog mensen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen/mensen kennen die op zoek zijn naar een kamer in Groningen? c':
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? 1 september tot en met 1 augustus 2017. |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 21:20 | |
| - Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? 1 september tot en met 1 augustus 2017. Zal even gaan rondvragen. Waar zit het ongeveer als ik vragen mag? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 21:54 | |
| Jammer dat t groningen is en niet dichter in de buurt van amersfoort Dx |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 22:26 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? 1 september tot en met 1 augustus 2017. Zal even gaan rondvragen. Waar zit het ongeveer als ik vragen mag? Schuitendiep, vlakbij de binnenstad! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 22:30 | |
| - Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? 1 september tot en met 1 augustus 2017. Zal even gaan rondvragen. Waar zit het ongeveer als ik vragen mag? Schuitendiep, vlakbij de binnenstad! Prima! Zal even wat berichtjes rondsturen. Veel van mijn examenjaar gaan in Groningen studeren, dus zien of het wat oplevert (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2016 - 22:33 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ophelia schreef:
Ik ken denk ik wel een paar! Ik verhuur een appartementje voor 425 euro per maand. Keuken, woonkamer en badkamer deel je met mij en je hebt een eigen slaapkamer van 16m2 c: Vanaf september dan gewoon of kan je nu ook al huren? 1 september tot en met 1 augustus 2017. Zal even gaan rondvragen. Waar zit het ongeveer als ik vragen mag? Schuitendiep, vlakbij de binnenstad! Prima! Zal even wat berichtjes rondsturen. Veel van mijn examenjaar gaan in Groningen studeren, dus zien of het wat oplevert (; Hartstikke bedankt <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 2:30 | |
| - Pointedkit schreef:
- @Butterstar: Awww.
Mijne liggen voor pampus :O
---
Wie is er goed in het manipuleren van wolven? Ik ben op zoek naar iemand die dat heel goed kan :X Nie perse heel goed, maar kan wel oke manips maken. Waarvoor is t dan en moet t zo goed zijn? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 7:56 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 14:52 | |
| Aaaah gelukkig is t iets minder vies heet vandaag x3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 17:09 | |
| @Butterstar, Ja echt hè!! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 18:01 | |
| Vanavond weer lekker posttijd |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 19:19 | |
| Al twee keer wezen zwemmen deze week, heerlijk dit weer!! |
|
| |
Esther 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 20:02 | |
| Ja, alleen in het oosten van het vandaag wat minder. Zelf heb ik er helemaal niks van meegekregen. Ik had heerlijk weer. |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 20:58 | |
| Ik heb hier lekker wifi op de camping yeess
Dus nu ga ik bijposten c: |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2016 - 21:16 | |
| ik ga ook maar es wat postjes plaatsen hehe <'3 |
|
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2016 - 0:05 | |
| Pff, heb ik een Sony Experia overgekocht, is de Sim Card reader wss kapot... gvd ;-; |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2016 - 0:07 | |
| Jaaa das zo typisch Klaarwakker en hyper |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2016 - 8:17 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|