|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jul 2016 - 21:48 | |
| En ik zit binnen 2dagen op kamp ^^ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jul 2016 - 22:18 | |
| hopelijk gaan we in de vakantie vaak zwemmen in tropische zwembaden ofso. Dat maakt het 'niet-op-vakantie-gaan' ook al een beetje goed xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jul 2016 - 22:36 | |
| @Zoé, ik ga ook niet op vakantie. Ik ben ook nog nooit op vakantie geweest, maar in Nederland is t ook gewoon leuk om dingen te doen. Zo ga ik woensdag met mijn lieve vriend naar Walibi en staan er ook andere leuke uitjes op de planning. Dat zie ik ook wel een beetje als vakantie ^_^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jul 2016 - 22:40 | |
| @Nath; er zijn gelukkig genoeg leuke parken in Nederland en België. Alleen soms zo duur, anders deden we het zeker vaker. Dinsdag ging ik met mijn zusjes en stiefpa naar een tropisch zwembad, ik heb dan natuurlijk de pech dat ik na 3 kwartier zwemmen m'n voet stoor tegen de rand en door het bloed niet meer mag zwemmen heel de dag :/ |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jul 2016 - 23:52 | |
| - Innerbreeze schreef:
- @Nath; er zijn gelukkig genoeg leuke parken in Nederland en België. Alleen soms zo duur, anders deden we het zeker vaker. Dinsdag ging ik met mijn zusjes en stiefpa naar een tropisch zwembad, ik heb dan natuurlijk de pech dat ik na 3 kwartier zwemmen m'n voet stoor tegen de rand en door het bloed niet meer mag zwemmen heel de dag :/
T is zeker duur, ik heb ook moeten sparen om dingen als walibi en andere dingen op de planning mogelijk te kunnen maken. Anders kon het allemaal niet. En balen joh, dat is dan weer echt vervelend. Volgende keer maar beter~ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 9:10 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 11:28 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 11:36 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:06 | |
| Kheb het zeer druk gehad de laatste weken met voorbereidingen en morgen vertrekken we eindelijk op kamp. I feel great! ;D
Jij? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:16 | |
| Gefeliciteerd met je verjaardag nog trouwens :3 !
Ja gaat goed, weer heel druk. Ik ben nieuwe collega's aan het inwerken deze en volgende week. Ik heb ze nu even aan een opdracht gezet :p . |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:18 | |
| Mijn vakantie is nu officieel gestart. Nachtje Santo Domingo extra genomen en vandaag vertrekken we naar Samana. Toch wel een beetje sad om weg te zijn van mn nieuwe 'thuis' hier en de opgraving, maar lekker doen waar je zelf zin in hebt is eigenlijk toch wel heel erg chill |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:37 | |
| Kyaaaaa wss kamer gevonden |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:41 | |
| Ohhh nice! ^^
Ik blijf volgend jaar eerst even thuis wonen. Ik woon toch maar een kwartiertje met de bus van de stad. Lijkt me wel heel leuk op kamer tho! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:42 | |
| Ja ik moet wel voor mn stage xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 12:47 | |
| Ja precies. Ik kan nog lekker even van hotel huis genieten :') Komt ook vooral omdat ik mijn paardje ook vlakbij huis heb staan dat ik nog niet uit huis wil. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 16:50 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 17:12 | |
| Aaaaah vanavond postennn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 17:17 | |
| helleu ^^ weer gaan zwemmen, het is warmer dan gisteren, zelf m'n vingers zijn verbrand :/ |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 17:36 | |
| Meuh verveling en ik wil zwemmen :c Al mn spullen zijn al ingepakt dus dan ga ik maar idk, iets leuks kijken xD |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jul 2016 - 19:44 | |
| Al m'n vrienden gaan zwemmen en ik heb die tijd van de maand c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|