|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 15:57 | |
| Ik ga op een Surprise Me reis < 3 |
|
| |
Yanthe 39 Actief True love is like a ghost, which everyone talks about and few have seen. ✧
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:00 | |
| @Demi, kheb je een pm gestuurd.
Surprise Me reis? Weet je dan niet waar je naartoe gaat? c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:00 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:06 | |
| Dan geef je aan waar je ongeveer heen wilt en hoe lang, dus binnen/buiten Europa. Vervolgens wordt alles voor je geregeld en pas op het vliegveld krijg je te horen waar je heen gaat! |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:09 | |
| Klinkt spannend, weet niet ofk het zou durven xD Veel plezier, hopelijk ist een leuke bestemming dan hee :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:14 | |
| Dankje, hoop ook dat het een beetje leuk is haha c'; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:23 | |
| Iemand topicje met Amber? Ze heeft haar oogjes open en kan beginnen met ontdekken yeah <'3 (ze kan wel nog niet echt buiten de nursery zonder der moeder ofc, ze is nog zo klein <'3) |
|
| |
Yanthe 39 Actief True love is like a ghost, which everyone talks about and few have seen. ✧
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:24 | |
| Spannend xD
-duwt Bunny naar White-
Misschien een klein topic met Lizard x Amber? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:34 | |
| yeye I know ik moet nog een goed antwoord bedenken shush xD jah tuurlijk miss komt Lizard es de kits checken? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:35 | |
| Dat is prima. Ik maak er wel een spt van. ^^
Maar eerst ga ik nog posten met Phantom, maak ik een topic voor Quiet en daarna Amber ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 16:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|