|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:17 | |
| - Routpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Hebben mensen hier toevallig kattenplaatjes met mooie poses? :"D Kleur maakt niet uit, ik heb even een refrence voor mn tekeningen xD
- x:
Deze heb ik nog op m'n computer gevonden :'D hopelijk heb je er wat aan haha
@Hierboven; Hey Nynke! <3 Heel erg bedankt <'3 Vooral die eerste twee ga ik eens gebruiken :"D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:21 | |
| Even een Eevee & Pidgeot gescoord |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:28 | |
| waarom kan ik maar geen eevee vinden hnnnnggg
screw it ik ga ervan door :'D
@Jamie; geen probleem! <3 blij dat je er wat mee kan, je kan echt onwerkelijk goed tekenen ;o |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:31 | |
| Ik heb nog amper pokemon |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:39 | |
| Psst jongenss, maak anders even een apart topic voor pokemon go dingen voor mensen die geen pokemon hebben (heb t zelf wel maar ja xd) |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:40 | |
| Ik heb al tien kilometer gelopen voor dat spel c': |
|
| |
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 20:48 | |
| Aaah, Bear moet echt even een sexy setje die toont hoe zwoel hij is. Wie wil c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:02 | |
| Ik vind al die verhalen over hoe iedereen een dierentuin bij elkaar spaart juist geweldig om te volgen xD
Oke, tas inpakken en morgen om 5 uur weg (5 uur!! D:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:09 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik vind al die verhalen over hoe iedereen een dierentuin bij elkaar spaart juist geweldig om te volgen xD
Oke, tas inpakken en morgen om 5 uur weg (5 uur!! D:) In de middag of in de morgen? Dat maakt een flink verschil :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:14 | |
| - Quietpaw schreef:
- Ik heb al tien kilometer gelopen voor dat spel c':
Ik heb gemerkt hoe slecht de uithoudingsvermogen van vrienden van me zijn door dat spel :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:17 | |
| - Nightthorn schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ik vind al die verhalen over hoe iedereen een dierentuin bij elkaar spaart juist geweldig om te volgen xD
Oke, tas inpakken en morgen om 5 uur weg (5 uur!! D:) In de middag of in de morgen? Dat maakt een flink verschil :') Fair point, ochtend ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:18 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nightthorn schreef:
- Tallshadow schreef:
Oke, tas inpakken en morgen om 5 uur weg (5 uur!! D:) In de middag of in de morgen? Dat maakt een flink verschil :') Fair point, ochtend ^^
Ahh. Is dit t goede moment om te vertellen dat ik nog maar 2 daagjes heb waar ik eerder dan 12:00 moet opstaan, en daarna lekker officieel vakantie ga vieren? (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 21:37 | |
| - Nightthorn schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nightthorn schreef:
- Tallshadow schreef:
Oke, tas inpakken en morgen om 5 uur weg (5 uur!! D:) In de middag of in de morgen? Dat maakt een flink verschil :') Fair point, ochtend ^^
Ahh. Is dit t goede moment om te vertellen dat ik nog maar 2 daagjes heb waar ik eerder dan 12:00 moet opstaan, en daarna lekker officieel vakantie ga vieren? (A) Jazekers (: I feel you, ik zeur ook want ik sta om 5 uur op om naar Madrid te vliegen om daarna ook heerlijk vakantie te vieren, dus *highfive* vakantie 4 life! |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:11 | |
| - Innerstar schreef:
- Quietpaw schreef:
- Ik heb al tien kilometer gelopen voor dat spel c':
Ik heb gemerkt hoe slecht de uithoudingsvermogen van vrienden van me zijn door dat spel :') Ik ben er ook achter gekomen hoe slecht mijn eigen conditie is, haha. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:18 | |
| \ik ga weer kijken of ik iets kan snappen van sfm |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:19 | |
| Pokemon go doet t niet op m'n mobiel, maar 't lijkt me wel gaaf om te hebben, vooral omdat ik donderdag op vakantie ga. c'x |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:22 | |
| Ben meer dan 10 mensen tegen gekomen in een het uur dat ik buiten wads die het speelden, holy shit, dat spel neemt Haarlem over :'D |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:25 | |
| Haha, ik liep zonet op de kermis hier bij mij in de buurt en voor mij liep een tweetal op hun mobieltjes te kijken, en ze praatten steeds over pokemon go enzo :'3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:28 | |
| Pfoe eindelijk weer s een ceremonie gemaakt en butter was er nog s badass in ook |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:50 | |
| Ik wil Lynxfang wel aanmelden voor de Small Forest patrol als Leader, maar de kans dat niemand reageert is te groot.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|