|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:52 | |
| aye ik heb eigenlijk eens een Riverclan kitty nodig :') |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 22:53 | |
| - Routpaw schreef:
- aye ik heb eigenlijk eens een Riverclan kitty nodig :')
same c': |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 23:01 | |
| Ik wacht tot morgen, als ik niet gekozen ben in het nestje van Mouse x Tiger, ga ik er denk ik eentje aan maken
Ik vind het topic van Rout en Quiet trouwens echt zo leuk hehe, heb altijd wel inspiratie daar te posten c': |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 23:04 | |
| hihi mooi zo ^^ ben blij dat Quiet weer zo lekker post uwu |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 23:05 | |
| Quiet zijn mini av = slay |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jul 2016 - 23:31 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 2:19 | |
| Slapen zal er niet van komen. Ik heb van 8 tot 20 geslapen x'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 8:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 9:17 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 9:42 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 10:44 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 11:12 | |
| Goedemorgen all <3
Vandaag even bijleggen met moederlief :") |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 12:00 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 12:07 | |
| Hallow allemaal! Klein vraagje; hoeveel snappen kittens van 2 weken al qua taal enzo? :') (en op welke leeftijd doen kittens hun ogen open en beginnen ze te spreken enzo? xD) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 12:27 | |
| Na 10dagen gaan de ogen van een kitten ongeveer open (kan langer duren ook). Vanaf 2/3moons beginnen ze sterker te worden en gaat het horen en zien ook beter. Vanaf de 3de moon zijn ze actiever en gaan ze op onderzoek uit. Ik gok dat de kitten dan beginnen met spreken/vocaliseren tussen de 2/3moons, al doet iedereen het anders hier. ^^
& Morning!! xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 14:55 | |
| Butter is mooie baby die meer liefde nodig heeft <333 |
|
| |
You know who. 31 Actief 'As for me, I'll be the knight.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 15:08 | |
| ik word hier echt schijt ziek van zo'n bromvlieg die door de kamer heen zoemt. ._. |
|
| |
Yanthe 39 Actief True love is like a ghost, which everyone talks about and few have seen. ✧
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 15:33 | |
| Is er iemand die een simpel randje rond een ava wilt maken? x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 15:38 | |
| - Phantompaw. schreef:
- Is er iemand die een simpel randje rond een ava wilt maken? x3
Ik wel? c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jul 2016 - 15:55 | |
| Dat moment dat je een topic titel wilt schrijven en bij de lijst met dingen die je eerder hebt getypt staat 'taak: slippertjes van Jupiter' :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|