|
|
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:18 | |
| Waar maak je nog open topics voor als alles toch afgesproken moet worden, mocht je willen rpg'en... ugh -.- |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:20 | |
| - Seversnake schreef:
- Waar maak je nog open topics voor als alles toch afgesproken moet worden, mocht je willen rpg'en... ugh -.-
Dat dus c': Vind het ergens wel jammer dat alles via Topic Searches moet verlopen, haalt het spontane een beetje uit de RPG. Plus het is nooit een verrassing wie er reageert c': |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:22 | |
| - Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
- Waar maak je nog open topics voor als alles toch afgesproken moet worden, mocht je willen rpg'en... ugh -.-
Dat dus c': Vind het ergens wel jammer dat alles via Topic Searches moet verlopen, haalt het spontane een beetje uit de RPG. Plus het is nooit een verrassing wie er reageert c': Precies en nu wordt er volgens mij gewoon niet eens meer gekeken naar of er open topics zijn. Maar er worden ook nog nauwelijks open topics gemaakt, want als ik random ergens wil reageren is er niet echt een passend topic waar ik binnen kan dringen :') |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:22 | |
| Ik heb de laatste tijd wat open topics geplaatst en mensen reageren er wel. gwn ff droppen bij 'wil je even reageren' etc etc ^^ Ik heb al enkele leuke topics gezien die zo aan de gang zijn c;
Yay, huis helemaal van beneden tot de derde verdieping gekuist en alle afwas gedaan. Duurde een hele dag maar ben toch trots <3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:23 | |
| - Seversnake schreef:
- Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
Dat dus c': Vind het ergens wel jammer dat alles via Topic Searches moet verlopen, haalt het spontane een beetje uit de RPG. Plus het is nooit een verrassing wie er reageert c': Precies en nu wordt er volgens mij gewoon niet eens meer gekeken naar of er open topics zijn. Maar er worden ook nog nauwelijks open topics gemaakt, want als ik random ergens wil reageren is er niet echt een passend topic waar ik binnen kan dringen :') Ik wilde toen ik met Quiet begon gaan reageren op open topics, maar alles waar nog niet op gereageerd is, is meestal ook besloten c': |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:24 | |
| @awesome man; Ik ken de struggle |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:31 | |
| - Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
- Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
Dat dus c': Vind het ergens wel jammer dat alles via Topic Searches moet verlopen, haalt het spontane een beetje uit de RPG. Plus het is nooit een verrassing wie er reageert c': Precies en nu wordt er volgens mij gewoon niet eens meer gekeken naar of er open topics zijn. Maar er worden ook nog nauwelijks open topics gemaakt, want als ik random ergens wil reageren is er niet echt een passend topic waar ik binnen kan dringen :') Ik wilde toen ik met Quiet begon gaan reageren op open topics, maar alles waar nog niet op gereageerd is, is meestal ook besloten c': Yup, vooral die besloten topics. @Bo2; ja, maar dan is Snowdrop ook wel echt een bekend accountje met nu best wel een opvallende storyline als TC'er in RC kamp. Waar ik mee wil zeggen dat je enkel nog succes maakt met random open topics als je account echt in dé picture staat :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:34 | |
| - Spoiler:
- Seversnake schreef:
- Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
- Quietpaw schreef:
- Seversnake schreef:
Dat dus c': Vind het ergens wel jammer dat alles via Topic Searches moet verlopen, haalt het spontane een beetje uit de RPG. Plus het is nooit een verrassing wie er reageert c': Precies en nu wordt er volgens mij gewoon niet eens meer gekeken naar of er open topics zijn. Maar er worden ook nog nauwelijks open topics gemaakt, want als ik random ergens wil reageren is er niet echt een passend topic waar ik binnen kan dringen :') Ik wilde toen ik met Quiet begon gaan reageren op open topics, maar alles waar nog niet op gereageerd is, is meestal ook besloten c': Yup, vooral die besloten topics.
@Bo2; ja, maar dan is Snowdrop ook wel echt een bekend accountje met nu best wel een opvallende storyline als TC'er in RC kamp. Waar ik mee wil zeggen dat je enkel nog succes maakt met random open topics als je account echt in dé picture staat :')
Ligt er aan de andere kant ook wel een beetje vandaan van welke RPG je komt. Op de RPG's waar ik vroeger op zat, bestond er helemaal niet zoiets als een besloten topic c': |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:37 | |
| Random thought, maar als je het in het 'reageer hier' topic plaatst reageren mensen over het algemeen hoor ^^ Ik heb gewoonweg niet heel veel tijd dus is het afspreken van topics handiger, mensen zijn vrij om in te vallen, maar dan weet ik zeker waar ik moet reageren.
Anyhoo, de gif was stuk, ik heb hem gemaakt! en blijkbaar ga ik kamperen met vrienden (:
How's life? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:41 | |
| EMMA TP GAAT VANAVOND OPEN MAN HOU VAN ME |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:42 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:45 | |
| BO JE BENT GEWELDIG EN WE MOETEN EEN NEVER X TALL TOPIC!
@hierboven, klopt! Zeker met vrienden wordt t gezellig! |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:47 | |
| Die mini ava van Tall is awesome :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:48 | |
| - Tallshadow schreef:
- BO JE BENT GEWELDIG EN WE MOETEN EEN NEVER X TALL TOPIC!
@hierboven, klopt! Zeker met vrienden wordt t gezellig! EMMA GVD NIET NU TP GAAT VOOR KOM OOK OP TP EN WORD HYPED MET MIJ PLS IK BEN AAN HET JANKEN VAN TROTS NA 20 MAANDEN IST ER EINDELIJK OMG |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:50 | |
| TP kan iemand me bij praten ^^
|
|
| |
Freedje 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:51 | |
| - Rovepaw schreef:
- Iemand die zin heeft in een topicje met Rove? c:
Hoi btw (: Zin in 'n topic samen met z'n broer? ;D Wil jij 'n PM sturen met je antwoord? Is overzichtelijker voor mij c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 18:52 | |
| - Branchpaw' schreef:
- TP kan iemand me bij praten ^^
Soon. |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:00 | |
| - Snowdrop schreef:
- Branchpaw' schreef:
- TP kan iemand me bij praten ^^
Soon. okay |
|
| |
Freedje 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:01 | |
| Omg Gorgelion post echt heerlijk <3 Hij's zo'n lolbroek haha xD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:13 | |
| - Gorgelion schreef:
- Omg Gorgelion post echt heerlijk <3 Hij's zo'n lolbroek haha xD
Ik ken het, alleen vind ik Nightthorn echt Niet omdat hij grappig is maar ik bedoel.. Al men duistere en sadistische gedachten kan ik aan hem kwijt, en hij is het geheel met me eens :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|