|
|
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:35 | |
| - Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spoiler:
- Troubledkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT Ash is een grote derp, maar de rest is best oke :'D
heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) omg hahaha, dan zie je pikachu door de series heen gwn afvallen. Echt pkm, gvd xD
Succes Bramble! <3
I wanne be like Pikachu :'D Hij moet z'n afval geheim aan de wereld vertellen huehue
@Bracket; veel succes! yes please! me wanna know!!
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( *gasp* Stoute ash! we zouden een campaigne moeten houden 'free te pikachu!' elke pikachu heeft even veel recht op een ash-vrij leven! Heel pkm gaat stiekem over dierenmishandling. Gwn dingen in kleine balletjes steken en ze dan tegen elkaar laten vechten :"( Ja laten we dat doen gvd
Wist je dat de beste trainer James is, want hij vangt zijn pkm door ze eten te geven <3 En Brock, Brock is awesome :'D Hij doet me echt heel erg denken aan een vriend van me, Thomas xD Right Alexx? :')
Vrienden van ons lieten hun kinderen eerst geen pokemon kijken omdat het 'te aggresief' zou zijn :'D yeah! free the pokemon! OMG! JA!!!! all tho Thomas totally beats Brock at being a pervert en een flirt xD
Laatst aangepast door Troubledkit op wo 29 jun 2016 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:36 | |
| - Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spoiler:
- Troubledkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT Ash is een grote derp, maar de rest is best oke :'D
heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) omg hahaha, dan zie je pikachu door de series heen gwn afvallen. Echt pkm, gvd xD
Succes Bramble! <3
I wanne be like Pikachu :'D Hij moet z'n afval geheim aan de wereld vertellen huehue
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( *gasp* Stoute ash! we zouden een campaigne moeten houden 'free te pikachu!' elke pikachu heeft even veel recht op een ash-vrij leven! Heel pkm gaat stiekem over dierenmishandling. Gwn dingen in kleine balletjes steken en ze dan tegen elkaar laten vechten :"( Ja laten we dat doen gvd
Wist je dat de beste trainer James is, want hij vangt zijn pkm door ze eten te geven <3 En Brock, Brock is awesome :'D Hij doet me echt heel erg denken aan een vriend van me, Thomas xD Right Alexx? :')
Vrienden van ons lieten hun kinderen eerst geen pokemon kijken omdat het 'te aggresief' zou zijn :'D Haha brock no hhaha xD Met zn streepogen :"D Omg ahha, nja, ergens ist wel zo tho :") er bestaat zelfs een game ergens waar pkm word overgezet in dierenmishandeling als een soort ding tegen dierenmishandeling, echt raar xD |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:49 | |
| - Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Spoiler:
- Troubledkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
Succes Bramble! <3
Vrienden van ons lieten hun kinderen eerst geen pokemon kijken omdat het 'te aggresief' zou zijn :'D Haha brock no hhaha xD Met zn streepogen :"D
Omg ahha, nja, ergens ist wel zo tho :") er bestaat zelfs een game ergens waar pkm word overgezet in dierenmishandeling als een soort ding tegen dierenmishandeling, echt raar xD For real? xD hahah wauw. Ach het is eigenlijk ook best wel zo, het is net honden gevechten maar dan met pokémon haha Woo, Dead is wit c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 17:00 | |
| ja i know, maar tis gwn raar want ze gebruiken nogal rare dingen en dan moet je met je pkm mensen vermoorden en stuff, echt raar en nie zo normaal :")
Woohoo <3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 17:18 | |
| Weet je nog hoe die game heet? Ben best nieuwsgierig nu xD
En het is me gelukt! Deze keer heb ik met een nieuw apparaat goede wafels gemaakt zonder iets te slopen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 17:23 | |
| Hm niet meteen, sorry, maar als ik het vind laat ik het je wel weten ^^
Oeh nice! haha, ik kan voor geen meter koken/bakken xD
zopzop, eindelijk klaar met alles, op naar de paardjes! Laters mensjes! c: |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 17:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:09 | |
| Geen paardjes dus vandaag, lang leve ruzie :")
Iemand zin in een topic met Snow ofzo? Ik heb afleiding nodig... Anders ga ik wel ff gamen ofzo... |
|
| |
Meike~ 38 Actief luv me please? ^o^
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:16 | |
| Ik wil wel een topicje met snow? ik ben te akward >.< ik lees altijd wat er hier gebeurd, maar ben te shy iets te zeggen ik heb Shyrose en Esmaralda voor je ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:19 | |
| Dat is echt niet nodig hoor Meike :3 ! Je bent altijd vrij om mee te kletsen en anders staat mijn pb ook altijd open c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:21 | |
| thanks xD ik ben gewoon niet goed in dat soort dingen |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:24 | |
| - Esmaralda schreef:
- Ik wil wel een topicje met snow?
ik ben te akward >.< ik lees altijd wat er hier gebeurd, maar ben te shy iets te zeggen ik heb Shyrose en Esmaralda voor je ^^ ik ook 99.9% van de tijd en bang,maar ben er zeker van dat over tijd je je wel wat zekerder zult voelen en makkelijker wat zal durven zeggen ^-^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:28 | |
| De mensjes hier zijn heel lief hoor en zo niet dan ga je er maar boven op zitten. Ik kan hoogstens op je oor gaan kauwen maar ik beloof dat ik hem niet doorslik. Grapje XD Sorry te flauw haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:34 | |
| I knowww >.< Meike gaat hier praten ooit... maar eerst nog een halfuurtje gamen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:36 | |
| Ja klinkt leuk Meike, eentje met Shyrose anders? Dan zou dat wel moeten zijn voor ze in rc is beland en kitty's heeft ^^
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:44 | |
| - Esmaralda schreef:
- okay^^
wie maakt? Ik kan wel ff doen, ik pm je dan wel met de link c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:54 | |
| Wij hebben koekjes in de oven gezet <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:54 | |
| dankje^^ ik was echt shocked toen ik er achter kwam dat mensen Shy kenden xD
also, ehmagaaaaard koekjes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 19:58 | |
| Ik ken Shy ook hoor :3 Ja koekjes met M&M's ! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|