|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 15:59 | |
| - Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppy en Long moeten topic als Long in de tc zit
sws <3
Poppy moet veel meer topics hebben hmpf Good B)
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:02 | |
| - Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken |
|
| |
Freedje 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:03 | |
| - Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:04 | |
| - Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST MOEDIG HAAR NIE AAN WANT ZE SPAMT ME ONDER MET ASHPICS :CCC |
|
| |
Freedje 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:05 | |
| - Snowdrop schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST MOEDIG HAAR NIE AAN WANT ZE SPAMT ME ONDER MET ASHPICS :CCC Beter dat dan met Misty-pics tbh xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:07 | |
| - Wonderbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST MOEDIG HAAR NIE AAN WANT ZE SPAMT ME ONDER MET ASHPICS :CCC Beter dat dan met Misty-pics tbh xD DIE SONG GEBRUIKEN ZE OOK IN DE NIEUWE SERIES MAN EN HET ZIJN JAMES PICS VERKLEED ALS ASH PFFT KEN JE KARAKTERS BO!! |
|
| |
Freedje 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:08 | |
| - Jaytail schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST MOEDIG HAAR NIE AAN WANT ZE SPAMT ME ONDER MET ASHPICS :CCC Beter dat dan met Misty-pics tbh xD DIE SONG GEBRUIKEN ZE OOK IN DE NIEUWE SERIES MAN
EN HET ZIJN JAMES PICS VERKLEED ALS ASH PFFT KEN JE KARAKTERS BO!! Ik heb ooit een poging gedaan om alle seizoenen te kijken en ben toen-ie in Hoenn kwam gestopt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:09 | |
| - Spoiler:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
Even boodschappen doen voor mn pa en dan weer verder met pkmn yush STAHP MET JE PKM HAHAHA Nee ga weg B( ik zweer ik ga al die 93 episodes kijken I WANNA BE THE VERY BEST MOEDIG HAAR NIE AAN WANT ZE SPAMT ME ONDER MET ASHPICS :CCC Beter dat dan met Misty-pics tbh xD DIE SONG GEBRUIKEN ZE OOK IN DE NIEUWE SERIES MAN
EN HET ZIJN JAMES PICS VERKLEED ALS ASH PFFT KEN JE KARAKTERS BO!! Ik heb ooit een poging gedaan om alle seizoenen te kijken en ben toen-ie in Hoenn kwam gestopt xD
Ben gwn in kalos begonnen hahah :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:15 | |
| - Jaytail schreef:
- Spoiler:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Wonderbeat schreef:
- Jaytail schreef:
- Snowdrop schreef:
- Jaytail schreef:
- Poppykit schreef:
- Jaytail schreef:
sws <3
EN HET ZIJN JAMES PICS VERKLEED ALS ASH PFFT KEN JE KARAKTERS BO!! Ik heb ooit een poging gedaan om alle seizoenen te kijken en ben toen-ie in Hoenn kwam gestopt xD
Ben gwn in kalos begonnen hahah :"D JE HEBT MEER PICS VAN ASH GESTUURD DAN JAMES GVD |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:16 | |
| ja maar pokemon is gewoon fcking awesome
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:16 | |
| - Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:23 | |
| - Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT Ash is een grote derp, maar de rest is best oke :'D heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) |
|
| |
{ 94 Actief I went to far
when i was beggin on my knees {
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:23 | |
| Wish me luck ik ga mn rapport afhalen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:24 | |
| - Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT Ash is een grote derp, maar de rest is best oke :'D
heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) omg hahaha, dan zie je pikachu door de series heen gwn afvallen. Echt pkm, gvd xD Succes Bramble! <3 |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:25 | |
| - Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
ja maar pokemon is gewoon fcking awesome DE GAMES JA MAAR DE ANIME IS ZO DERP ALS WAT Ash is een grote derp, maar de rest is best oke :'D
heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) omg hahaha, dan zie je pikachu door de series heen gwn afvallen. Echt pkm, gvd xD
Succes Bramble! <3 I wanne be like Pikachu :'D Hij moet z'n afval geheim aan de wereld vertellen huehue @Bracket; veel succes! |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:26 | |
| - Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
heel stiekem ben ik ook een tijdje terug begonnen de hele serie vanaf het begin te kijken (A) omg hahaha, dan zie je pikachu door de series heen gwn afvallen. Echt pkm, gvd xD
Succes Bramble! <3
I wanne be like Pikachu :'D Hij moet z'n afval geheim aan de wereld vertellen huehue
@Bracket; veel succes! yes please! me wanna know!! @Bramble, goodluck!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:27 | |
| - Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
Succes Bramble! <3
I wanne be like Pikachu :'D Hij moet z'n afval geheim aan de wereld vertellen huehue
@Bracket; veel succes! yes please! me wanna know!!
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:30 | |
| - Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
Succes Bramble! <3
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( *gasp* Stoute ash! we zouden een campaigne moeten houden 'free te pikachu!' elke pikachu heeft even veel recht op een ash-vrij leven! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:32 | |
| - Spoiler:
- Troubledkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
Succes Bramble! <3
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( *gasp* Stoute ash! we zouden een campaigne moeten houden 'free te pikachu!' elke pikachu heeft even veel recht op een ash-vrij leven!
Heel pkm gaat stiekem over dierenmishandling. Gwn dingen in kleine balletjes steken en ze dan tegen elkaar laten vechten :"( Ja laten we dat doen gvd Wist je dat de beste trainer James is, want hij vangt zijn pkm door ze eten te geven <3 |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jun 2016 - 16:34 | |
| - Snowdrop schreef:
- Spoiler:
- Troubledkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Troubledkit schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Deadkit schreef:
Succes Bramble! <3
@Bramble, goodluck!! hahaha, das stiekem omdat ash hem als een slaaf houd, stoute ash B( *gasp* Stoute ash! we zouden een campaigne moeten houden 'free te pikachu!' elke pikachu heeft even veel recht op een ash-vrij leven! Heel pkm gaat stiekem over dierenmishandling. Gwn dingen in kleine balletjes steken en ze dan tegen elkaar laten vechten :"( Ja laten we dat doen gvd
Wist je dat de beste trainer James is, want hij vangt zijn pkm door ze eten te geven <3 En Brock, Brock is awesome :'D Hij doet me echt heel erg denken aan een vriend van me, Thomas xD Right Alexx? :') Vrienden van ons lieten hun kinderen eerst geen pokemon kijken omdat het 'te aggresief' zou zijn :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|