|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:50 | |
| Omg wacht je gaat naar oostende? Dan moet je het me echt laten weten want dan gaan we meeten hoor <3 gwn dagje strand ofzo <33 |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:51 | |
| - Snowdrop schreef:
- Omg wacht je gaat naar oostende? Dan moet je het me echt laten weten want dan gaan we meeten hoor <3 gwn dagje strand ofzo <33
yeah! M'n ouders hebben een midlifecrisis ofzo en ze hebben gezellig een tweede verblijf in Oostende gekocht ghehe xD 't is wel nie echt int centrum enzo, maar eenmaal ik de weg weet enzo moet dat wel lukken met de fiets. Moeten we echt es gaan meeten idd >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:52 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Omg wacht je gaat naar oostende? Dan moet je het me echt laten weten want dan gaan we meeten hoor <3 gwn dagje strand ofzo <33
yeah! M'n ouders hebben een midlifecrisis ofzo en ze hebben gezellig een tweede verblijf in Oostende gekocht ghehe xD 't is wel nie echt int centrum enzo, maar eenmaal ik de weg weet enzo moet dat wel lukken met de fiets. Moeten we echt es gaan meeten idd >D JAAAA DAS MN GEBOORTESTAD MAN <3 Dit word epic omg omg <3 wanneer kan je? stalkstalk <3 |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:54 | |
| - Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
yeah! M'n ouders hebben een midlifecrisis ofzo en ze hebben gezellig een tweede verblijf in Oostende gekocht ghehe xD 't is wel nie echt int centrum enzo, maar eenmaal ik de weg weet enzo moet dat wel lukken met de fiets. Moeten we echt es gaan meeten idd >D JAAAA DAS MN GEBOORTESTAD MAN <3 Dit word epic omg omg <3 wanneer kan je? stalkstalk <3 ze zijn nog helemaal aant renoveren enzo dus ik weet niet wanneer we voor de eerste keer kunnen blijven, maart zal wss eerder Augustus worden vrees ik x3 |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:55 | |
| Ineens zie ik allemaal belgjes hier xD dit Belgje woont in Tildonk (deelgemeente van haacht) en ja, kippie, als er een meeting in Belgie is dan mag je zeker hier blijven slapen <3 of ik je dan weer naar huis laat gaan kan ik je niet beloven tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:57 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
yeah! M'n ouders hebben een midlifecrisis ofzo en ze hebben gezellig een tweede verblijf in Oostende gekocht ghehe xD 't is wel nie echt int centrum enzo, maar eenmaal ik de weg weet enzo moet dat wel lukken met de fiets. Moeten we echt es gaan meeten idd >D JAAAA DAS MN GEBOORTESTAD MAN <3 Dit word epic omg omg <3 wanneer kan je? stalkstalk <3 ze zijn nog helemaal aant renoveren enzo dus ik weet niet wanneer we voor de eerste keer kunnen blijven, maart zal wss eerder Augustus worden vrees ik x3 Oh dat komt goed uit! Juli moet ik veel werken en ben ik op reis zo yeah ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:57 | |
| - Troubledkit schreef:
- Ineens zie ik allemaal belgjes hier xD
dit Belgje woont in Tildonk (deelgemeente van haacht) en ja, kippie, als er een meeting in Belgie is dan mag je zeker hier blijven slapen <3 of ik je dan weer naar huis laat gaan kan ik je niet beloven tho we waren hier altijd al hoor, lurking in the shade >DD @Bo; perfecte timing dan, yeah >D |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 16:58 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Troubledkit schreef:
- Ineens zie ik allemaal belgjes hier xD
dit Belgje woont in Tildonk (deelgemeente van haacht) en ja, kippie, als er een meeting in Belgie is dan mag je zeker hier blijven slapen <3 of ik je dan weer naar huis laat gaan kan ik je niet beloven tho we waren hier altijd al hoor, lurking in the shade >DD
@Bo; perfecte timing dan, yeah >D
and now we're taking over xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 17:00 | |
| Hehe, ik ben namelijk niet echt eh subtiel dat ik belg ben want ben er vrij trots op (a) :"D |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 17:03 | |
| ik ben er eerlijk gezegd niet zo trots op dat ik Belg ben, maar ja, ik heb ook echt zowat alleen maar slechte ervaringen met belgen en het Belgisch systeem enzo.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 17:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|