|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:32 | |
| - Nightthorn schreef:
- Shark schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Shark
Ik bedoel als topic XD Nightthorn is niet gay, denk ik. Eigk weet ik het niet. Hij heeft wel het karakter voor een player. Eerlijk denk ik dat hij voor alles wel in is. Omfg stel dat ze zo'n rare plant tegen komen, daar wat van eten en dan high af worden en dan... En dan de volgende ochtend like: wtf happened? xD Wist je dat Kattenkruid een High-effect kan geven aan katten? Alleen meestal duurt het niet heel lang enzo, maar goed. Het kan in Warrior Cats ook Longonstekingen weghelpen XD Haha dan worden ze friends en heeft Shark longontsteking en dan probeert Night 'm te helpen en geeft hij 'm iets te veel en dan wordt Shark high XD |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:34 | |
| @Shark OMGF JA. En dan is Nightthorn zijn beheersing kwijt door de geur, neemt hij ook een beetje en wordt ie een kattenkruid junkie - Routpaw schreef:
- ik ship het :')
oh well, ik ben eigenlijk te moe om te posten maar ach x3 Dat shippen doet me ergens aan denken: https://www.warriorcatsnl.com/t29564-new-experiences-nightthornZometeen gaat topic dood XD (Naja, eerst moest Tiger nog reageren, toch?) |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:44 | |
| Jaaaaaa Daan moet eigenlijk even reageren met Tigergaze ja D; ik hou me meestal aan de post volgorde haha, hopelijk post ze snel, maar misschien is ze druk. Anders kunnen we ook een ander topic aanmaken, waar al enige tijd is verstreken ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:47 | |
| @Routpaw Druk zijn kan ja. Heeft ook niet enorme haast, maar zou al jammer zijn als deze 'relatie' *hum hum* meteen al stuk gaat bij het eerste topic :') Een nieuw topic derbij kan ook wel. Dat ze elkaar opnieuw zien enzo |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:51 | |
| - Already looks like bxtch:
|
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:17 | |
| - Nightthorn schreef:
- @Routpaw
Druk zijn kan ja. Heeft ook niet enorme haast, maar zou al jammer zijn als deze 'relatie' *hum hum* meteen al stuk gaat bij het eerste topic :') Een nieuw topic derbij kan ook wel. Dat ze elkaar opnieuw zien enzo hahah ja inderdaad xD Anders maken we gewoon een nieuw topic die zich al wat later afspeelt? c: @Hierboven; Foxy! Heel gaaf! |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:19 | |
| eigenlijk is het een oc. Sam the Squirrel, maar ik kan begrijpen dat hij nu nog op Foxy lijkt |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:22 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- eigenlijk is het een oc. Sam the Squirrel, maar ik kan begrijpen dat hij nu nog op Foxy lijkt
ahh sorry! D: Ik heb het spel nooit gespeeld, dus ik weet niet heel goed hoe alle karakter eruit zien haha, maar hij's iig erg leuk! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:26 | |
| - Routpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Routpaw
Druk zijn kan ja. Heeft ook niet enorme haast, maar zou al jammer zijn als deze 'relatie' *hum hum* meteen al stuk gaat bij het eerste topic :') Een nieuw topic derbij kan ook wel. Dat ze elkaar opnieuw zien enzo hahah ja inderdaad xD Anders maken we gewoon een nieuw topic die zich al wat later afspeelt? c:
@Hierboven; Foxy! Heel gaaf! Deal. Wie maakt? |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:34 | |
| En ik heb 1000 posts yayyy
edit;; met future dan |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:45 | |
| - Nightthorn schreef:
- Routpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Routpaw
Druk zijn kan ja. Heeft ook niet enorme haast, maar zou al jammer zijn als deze 'relatie' *hum hum* meteen al stuk gaat bij het eerste topic :') Een nieuw topic derbij kan ook wel. Dat ze elkaar opnieuw zien enzo hahah ja inderdaad xD Anders maken we gewoon een nieuw topic die zich al wat later afspeelt? c:
@Hierboven; Foxy! Heel gaaf! Deal. Wie maakt? Wil jij hem misschien maken? Ik ga zo slapen denken ik xD @Iro; congrats! c: |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:48 | |
| Ik kwam er ook achter, dat ik 5 Juni met haar Deputy was geworden ;-; I never celebrated an anniversary |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:50 | |
| Vandaag was een mooie dag. Achterin de pickup truck door rivieren en alles heen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:52 | |
| - Firedance schreef:
- Vandaag was een mooie dag. Achterin de pickup truck door rivieren en alles heen.
you are living the life gurl!!! mogen er vele meerdere coole momenten komen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 0:58 | |
| - Glowstick schreef:
- Firedance schreef:
- Vandaag was een mooie dag. Achterin de pickup truck door rivieren en alles heen.
you are living the life gurl!!! mogen er vele meerdere coole momenten komen Thanks Iro <33 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 8:25 | |
| #Waz: Omg, klinkt leuk! Have fun <3
--
Ik heb gisteren op internet online allerlei boeken van WC gevonden, gedownload en lees ze nu via PDF. Awesomeeee <3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 9:56 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 12:46 | |
| Goedemiddag!
Zozo, het gaat weer stormen zo te horen aan het gerommel in de verte... En dat terwijl ik naar de Rode Duivels op het grote scherm wil gaan kijken :"( |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 12:52 | |
| - Firedance schreef:
Ik mis je wel hoor waifu van me. <\3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jun 2016 - 13:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|