|
|
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:14 | |
| ik vind het oke om op foto's te komen zolang ik mezelf niet zie, maar dan ben ik nieuwsgierig en wil ik de foto zien om mezelf vervolgens te haten because of how i look, it's the circle of Alexx's low selfesteem x3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:16 | |
| - Snowdrop schreef:
- Sure Freedje! <3 Alle topics met snow zijn welkom yaysyasyayasyyas <3
en ik maak gwn de beste selfies ever en dan beginnen mensen over dat mn wenkies mooi zijn terwijl mijn onderkin de helft van de fotos inneemt Just why Dat zal wel mee vallen En is goed! Zodra ze weer terug is in TC mag je me waarschuwen dan maak ik het topic gelijk aan ^^ #Kip: Vind je het trouwens erg als ik met Slash volgende week reageer op het topic? Ik ga nog op één post reageren met Shark en dan houd ik ermee op voor vandaag. Heb vanmiddag nog aan m'n verhaal gewerkt en best veel geschreven en nu ben ik aan het gapen xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:19 | |
| Yas zal ik dan doen! c:
Woopwoop 2000 posts met snowsie xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:24 | |
| if anyone would be interested in my fungly face for some reason, heb een foto geplaatst in het foto-topic is helemaal niet zowat de enige okay foto van mezelf ofzo |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:25 | |
| Congratz Bo, dat zijn een hele hoop posts :') Ik doe het je niet na haha
@Alexx; shush it you xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:27 | |
| Hey Alexx dat is echt een nice foto! Je bent echt pretty gos <3
Hehe, met never heb ik er 3000+ posts tho :") |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:27 | |
| - Snowdrop schreef:
- Yas zal ik dan doen! c:
Woopwoop 2000 posts met snowsie xD WAARVAN DE HELFT SPAM IS GEEF MAAR EERLIJK TOE *rent gauw weg voor een boze Bo* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:28 | |
| - Shark schreef:
- Snowdrop schreef:
- Yas zal ik dan doen! c:
Woopwoop 2000 posts met snowsie xD WAARVAN DE HELFT SPAM IS GEEF MAAR EERLIJK TOE
*rent gauw weg voor een boze Bo* HEYHEY NIET WAAR >:c IK SPAM EERLIJK IN DE RPG EN NIEMAND WIL VAN ME HOUDEN IN DE RPG DUS GA IK HIER AANDACHT ZOEKEN D": snow is niet mn meest spammerige acc tho xD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:28 | |
| holy shiii dat zijn er een hele hoop xD Ik vond het al heel wat dat ik nu al 250 + met Rout heb xD Way to go Kip
@Freedje; nee geen probleem xD Neem vooral je tijd, zie zoveel posts van je dat ik wel snap dat je er klaar mee bent haha. Als ik vragen mag, wat voor verhaal schrijf je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:31 | |
| Thanks ^-^ dat is echt zowat de enige foto waar ik glimlach zonder dat mijn ogen echt super klein worden
&kipsie, you can't shush me! I won't be shushed xD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:32 | |
| - Shark schreef:
- Snowdrop schreef:
- Sure Freedje! <3 Alle topics met snow zijn welkom yaysyasyayasyyas <3
en ik maak gwn de beste selfies ever en dan beginnen mensen over dat mn wenkies mooi zijn terwijl mijn onderkin de helft van de fotos inneemt Just why Dat zal wel mee vallen En is goed! Zodra ze weer terug is in TC mag je me waarschuwen dan maak ik het topic gelijk aan ^^
#Kip: Vind je het trouwens erg als ik met Slash volgende week reageer op het topic? Ik ga nog op één post reageren met Shark en dan houd ik ermee op voor vandaag. Heb vanmiddag nog aan m'n verhaal gewerkt en best veel geschreven en nu ben ik aan het gapen xD SHARK SHARK SHARK THAAANKS Heeft Nightthorn zo was te doen |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:38 | |
| - Routpaw schreef:
- holy shiii dat zijn er een hele hoop xD Ik vond het al heel wat dat ik nu al 250 + met Rout heb xD Way to go Kip
@Freedje; nee geen probleem xD Neem vooral je tijd, zie zoveel posts van je dat ik wel snap dat je er klaar mee bent haha. Als ik vragen mag, wat voor verhaal schrijf je? Ik schrijf een Hunger Games verhaal over Cato. Je weet wel, die enge gast van District 2 die Katniss wilde doden op het einde van de Games, maar hem een vreselijk lot opwachtte... 3 Heb al eens 'n verhaal over 'm geschreven, maar nu wilde ik eens wat anders proberen door eerst een soort van tien hoofdstukken besteden aan een pre-Hunger Games en dan een paar hoofdstukken na de Hunger Games :3 -- #Bo: Nee nee, oké, ik spam ook... soms <3 #Gravelsmoke: Np, het topic is interessant! Shark ziet het al helemaal zitten xD En omg ik keek daarnet de fototopics nog eens door van vroeger... Wat is iedereen op vijf jaar toch veranderd, zeg ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:40 | |
| ja pft god B( Ik post gwn dagelijks met mn snowtje en als ik strx geen inspi meer heb gaat ze op freeze xD
Maar ik ga slapen tho, morgen 5u op want werk was bitchie! Sigh, slaapwe mensen :") |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:45 | |
| @Shark Ghehe. Nightthorn x Shark klinkt ook wel als een goede combi, stiekem. Omdat Nightthorn natuurlijk ook niet geheel clankat geschikt is. (En Shark ook niet geheel Kittypet geschikt was) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 22:49 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- @Shark
Ghehe. Nightthorn x Shark klinkt ook wel als een goede combi, stiekem. Omdat Nightthorn natuurlijk ook niet geheel clankat geschikt is. (En Shark ook niet geheel Kittypet geschikt was) wait... Do you mean friends or like.. relationship? Wut XD#Bo: Moest laatst om 6 uur werken en kwart voor vijf op, I know the feeling... |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:02 | |
| @Shark Ik bedoel als topic XD Nightthorn is niet gay, denk ik. Eigk weet ik het niet. Hij heeft wel het karakter voor een player. Eerlijk denk ik dat hij voor alles wel in is. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:10 | |
| Dat feel als je manga collection nu al te groot is en je boekenkast te klein is :'))) -cries silently- |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:20 | |
| - Nightthorn schreef:
- @Shark
Ik bedoel als topic XD Nightthorn is niet gay, denk ik. Eigk weet ik het niet. Hij heeft wel het karakter voor een player. Eerlijk denk ik dat hij voor alles wel in is. Omfg stel dat ze zo'n rare plant tegen komen, daar wat van eten en dan high af worden en dan... En dan de volgende ochtend like: wtf happened? xD |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:26 | |
| - Shark schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Shark
Ik bedoel als topic XD Nightthorn is niet gay, denk ik. Eigk weet ik het niet. Hij heeft wel het karakter voor een player. Eerlijk denk ik dat hij voor alles wel in is. Omfg stel dat ze zo'n rare plant tegen komen, daar wat van eten en dan high af worden en dan... En dan de volgende ochtend like: wtf happened? xD Wist je dat Kattenkruid een High-effect kan geven aan katten? Alleen meestal duurt het niet heel lang enzo, maar goed. Het kan in Warrior Cats ook Longonstekingen weghelpen XD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jun 2016 - 23:30 | |
| ik ship het :')
oh well, ik ben eigenlijk te moe om te posten maar ach x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|