|
|
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:29 | |
| - Snowdrop schreef:
- Thornflame schreef:
- Watchdog schreef:
- Oh wauw, nog veel succes!
En jep het is officieel c: Ik heb net een mailtje gekregen met de info voor de diploma-uitreiking enzo. Ik ben gwn aan het janken, echt ben te blij nu <3 Thanks! Het zijn de laatste twee examens dus als ik slaag ga ik ook janken xD Komt wel goed! Nog even goed in de boeken gaan en voldoende pauzes nemen natuurlijk c:
Ik kan niet stoppen met janken van geluk help haha Omg ben blij voor je dat je erdoor bent ik snap je helemaal |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:43 | |
| Hihi ^^
Gos, wiskunde vind ik tbh echt een eitje. Ik heb 6u en scoor nog 80% zonder te leren x3 Dus volgende jaar heb ik 16u wiskunde! Wieh <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:46 | |
| - Snowdrop schreef:
- Hihi ^^
Gos, wiskunde vind ik tbh echt een eitje. Ik heb 6u en scoor nog 80% zonder te leren x3 Dus volgende jaar heb ik 16u wiskunde! Wieh <3 Hoop maar dat je nooit boekhouden krijgt.. Wat een rot vak Oh wil je trouwens nog even reageren op dat ene topic of ik 'm moet maken of jij? (a) |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:51 | |
| - Shark schreef:
- Snowdrop schreef:
- Hihi ^^
Gos, wiskunde vind ik tbh echt een eitje. Ik heb 6u en scoor nog 80% zonder te leren x3 Dus volgende jaar heb ik 16u wiskunde! Wieh <3 Hoop maar dat je nooit boekhouden krijgt.. Wat een rot vak Oh wil je trouwens nog even reageren op dat ene topic of ik 'm moet maken of jij? (a) toch geen 16 u wiskunde in een week he? ik kan al geen 5 uur aan! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:53 | |
| Ik heb boekhouden gehad, 8u. Ik kon het best goed, gemiddelde van 75% vaak :") Maar ben overgestapt naar mn wetenschapjes, veel leuker <3 En uh (als je bedoeld met watchie) ik maak wel aan zodra ie is geaccepteerd! c:
En yeah! 16u wis in een week hihi <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 21:59 | |
| - Snowdrop schreef:
- Ik heb boekhouden gehad, 8u. Ik kon het best goed, gemiddelde van 75% vaak :") Maar ben overgestapt naar mn wetenschapjes, veel leuker <3
En uh (als je bedoeld met watchie) ik maak wel aan zodra ie is geaccepteerd! c:
En yeah! 16u wis in een week hihi <3 Oh da's goed! Dan heeft Wonder al twee topics <3 Anderen die zich geroepen voelen om hier (klik) een kijkje te nemen en eventueel te reageren worden ook zeker aangemoedigd :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 22:16 | |
| ik ga volgend jaar humane etenschappen volgen, ik zit nu bijna in het 3de middelbaar. nog niet zo hoof als jullie xD |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 22:31 | |
| 3de middelbaar hier, ook. Ik wil Bio wel.. Iederen zegt hoeveel het is en hoe moeilijk maar ik hoor ook dat het enorm veel genen is en ik vind dat tot nu toe enorm makkelijk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 22:40 | |
| ik wou ook kso volgen (kunst secundair onderwijs) maar het is met een toelatingsexamen en er zijn niet zoveel scholen van in de buurt, dus dat is wat ongemakkelijk. ik ben ook wel geïnteresseerd en mens wetenschappen en gedragswetenschappen enzo maar nu even eten xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 22:46 | |
| Ik ga opleiding medisch administratief bediende volgen... da's weer eens wat anders xD
--
Zo. Alle topics met Thornflame en de heflt van Shark's topics afgehandeld. Ik ben blij :3 |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 22:48 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:00 | |
| - Nightthorn schreef:
- @Shark
Voor als je meer shark wilt afwerken (A): https://www.warriorcatsnl.com/t29558-just-walkin
en Innebreeze, kunst, coool. Maar ik ben slecht in kunst XD Sorry heb met mezelf afgesproken tot elf uur en niet langer, dus jouw topic komt volgende week wél als éérste aan bod! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:04 | |
| ik ga volgende jaar bijzonder wetenschappelijke vorming doen als voorbereiding op dierengeneeskunde c: <3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:20 | |
| Wat is het leven toch mooi, alles wat op mijn pad komt xD Nu heb ik zetpil ervaring erbij xD
Ik heb een oppas baan en moest afgelopen nacht daar slapen, maar het oudste meisje is ziek geworden, koorts en alles, dus ik moest een zetpil plaatsen :') Ik doe mama ervaring op xD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:21 | |
| @Shark maakt niet uit, dan zie ik et volgende week wel @Snowdrop Diergeneeskunde? Haiiiiiiii (maar waarom dat wetenschappelijke vorming ervoor als voorbereiding?) @Innerstar Zetpillen. Brrr, die herinner ik me nog |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:23 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- @Shark
maakt niet uit, dan zie ik et volgende week wel
@Snowdrop Diergeneeskunde? Haiiiiiiii (maar waarom dat wetenschappelijke vorming ervoor als voorbereiding?)
@Innerstar Zetpillen. Brrr, die herinner ik me nog Hahahahaha, jaa ik ook, werd altijd zo nerveus als die er in moest. Ik probeerde ze altijd te vermijden als ik ziek was, maar mama stond er dan op :') En nu heb ik zelf 1 bij mijn oppas meisje d'r in mogen stoppen, nou, dat is ook wel een gekke ervaring, tbh. |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:29 | |
| Ja nou Innerstar, ik ben echt als de dood voor spuiten. (Ja echt, drama. Ik zit jankend in die stoel van angst, het wordt ernstiger...) Ik durf niet van die neusspray te gebruiken en die oortemperatuur meters vind ik ook eng. Zetpillen en temperaturen op de ouderwetse manier, ehhh... No thanks.
Ik ga dus niet beginnen met oppassen. (Was sowieso geen al te best idee. Brr, kinderen) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:37 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- @Snowdrop
Diergeneeskunde? Haiiiiiiii (maar waarom dat wetenschappelijke vorming ervoor als voorbereiding?)
bwv is idd een voorbereiding op zware wetenschappelijke richtingen. Er zijn maar twee scholen in belgie die het geven en er is een limiet van 40 leerlingen per school. Dus ik be echt blij dat ik erop kon! c: het is immers zo dat we 16u wiskunde hebben en 12u wetenschappen, de rest van de week heb je vrij en thuisstudie! Dus echt zalig <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:49 | |
| Hmmmm, ik heb zin in familiedingen voor mn chars... Binnenkort maar een zoektopicje aanmaken it is xDD ~eerst posten though~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 jun 2016 - 23:51 | |
| - Acefray schreef:
- Hmmmm, ik heb zin in familiedingen voor mn chars... Binnenkort maar een zoektopicje aanmaken it is xDD ~eerst posten though~
Ik dacht letterlijk hetzelfde vandaag like mss een kleine zus voor snow ofzo :") of een tweelinsduo als kleine zusjes voor der... hehe en ik moet nog steeds een deftige grote broer voor der vinden... maar ik ga gaan slapen want morgen werken, sigh XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|