Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:00

Snowdrop schreef:
Gravelsmoke schreef:
@Snowdrop
Diergeneeskunde? Haiiiiiiii
(maar waarom dat wetenschappelijke vorming ervoor als voorbereiding?)
bwv is idd een voorbereiding op zware wetenschappelijke richtingen. Er zijn maar twee scholen in belgie die het geven en er is een limiet van 40 leerlingen per school. Dus ik be echt blij dat ik erop kon! c:
het is immers zo dat we 16u wiskunde hebben en 12u wetenschappen, de rest van de week heb je vrij en thuisstudie! Dus echt zalig <3

Aha,.... Ik leef niet in Belgenland :')
Ik ga t eerst meteen in Utrecht proberen denk ik... Op de middelbare krijg ik al een lichte wetenschappelijke voorbereiding
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:08

Gravelsmoke schreef:
Ja nou Innerstar, ik ben echt als de dood voor spuiten. (Ja echt, drama. Ik zit jankend in die stoel van angst, het wordt ernstiger...) Ik durf niet van die neusspray te gebruiken en die oortemperatuur meters vind ik ook eng. Zetpillen en temperaturen op de ouderwetse manier, ehhh... No thanks.

Ik ga dus niet beginnen met oppassen. (Was sowieso geen al te best idee. Brr, kinderen)

Hahaha, jaa, ik was er ook geen fan van. Ik ben nog steeds als de dood voor naalden.
Maar ik had het zelfde hoor, ben ook geen fan van kinderen, maar het is lekker verdienen en deze kids zijn verder wel engeltjes. Heel rustig en lief en goed opgevoed. Maar als het drukke krengen waren geweest, weet ik niet of ik t had volgehouden. Deze kids vind ik wel leuk.
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:11

Ravenkit, schreef:
Gravelsmoke schreef:
Ja nou Innerstar, ik ben echt als de dood voor spuiten. (Ja echt, drama. Ik zit jankend in die stoel van angst, het wordt ernstiger...) Ik durf niet van die neusspray te gebruiken en die oortemperatuur meters vind ik ook eng. Zetpillen en temperaturen op de ouderwetse manier, ehhh... No thanks.

Ik ga dus niet beginnen met oppassen. (Was sowieso geen al te best idee. Brr, kinderen)

Hahaha, jaa, ik was er ook geen fan van. Ik ben nog steeds als de dood voor naalden.
Maar ik had het zelfde hoor, ben ook geen fan van kinderen, maar het is lekker verdienen en deze kids zijn verder wel engeltjes. Heel rustig en lief en goed opgevoed. Maar als het drukke krengen waren geweest, weet ik niet of ik t had volgehouden. Deze kids vind ik wel leuk.

Ja, een buurvrouw had ooit gevraagd of ik interesse had maar.. De kindjes zijn te sociaal. Ik kan niet normaal men tuin binnen of ze beginnen met me te praten en ze houden maar niet op en ik sta daar dan ongemakkelijk. En ik prbeer ze duidelijk te maken dat ik t niet fijn vinden als ze aan speeltjes zitten die van men overleden hond waren ookal gebruiken wij ze niet meer, en dat ik moet gaan enzo en ze snappen de hints nog niet :'(

Ik kan naalden prima prikken in een dier zijn huid, mensen gaat me te ver en bij mijzelf ga ik dood.
Thornfang
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:47

Gravelsmoke schreef:
Ravenkit, schreef:
Gravelsmoke schreef:

Ja, een buurvrouw had ooit gevraagd of ik interesse had maar.. De kindjes zijn te sociaal. Ik kan niet normaal men tuin binnen of ze beginnen met me te praten en ze houden maar niet op en ik sta daar dan ongemakkelijk. En ik prbeer ze duidelijk te maken  dat ik t niet fijn vinden als ze aan speeltjes zitten die van men overleden hond waren ookal gebruiken wij ze niet meer, en dat ik moet gaan enzo en ze snappen de hints nog niet :'(

Ik kan naalden prima prikken in een dier zijn huid, mensen gaat me te ver en bij mijzelf ga ik dood.
Nee, maar naar kinderen moet je ook gewoon duidelijk zijn. "Daar mag je niet aan zitten," "Blijf daar van af," "Ik moet nu echt weg gaan, ga maar iets anders doen/met iemand anders spelen," en blijf dat herhalen. Zolang je het duidelijk, maar vriendelijk brengt is er geen oorlog en gaan ze iets anders doen. Dan zijn ze heus niet meteen verdrietig en teleurgesteld. Kinderen schakelen hartstikke snel.

en nee, ik ben gewoon echt bang voor naalden :') Bij alles xD
Satsui
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:51

geef mij een naald ik prik t in wat je wilt lol
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 6:36

Gravelsmoke schreef:
Snowdrop schreef:
Gravelsmoke schreef:
@Snowdrop
Diergeneeskunde? Haiiiiiiii
(maar waarom dat wetenschappelijke vorming ervoor als voorbereiding?)
bwv is idd een voorbereiding op zware wetenschappelijke richtingen. Er zijn maar twee scholen in belgie die het geven en er is een limiet van 40 leerlingen per school. Dus ik be echt blij dat ik erop kon! c:
het is immers zo dat we 16u wiskunde hebben en 12u wetenschappen, de rest van de week heb je vrij en thuisstudie! Dus echt zalig <3

Aha,.... Ik leef niet in Belgenland :')
Ik ga t eerst meteen in Utrecht proberen denk ik... Op de middelbare krijg ik al een lichte wetenschappelijke voorbereiding
Ja maar het is niet dat ik geen wetenschappelijke voorbereiding heb gehad, aangezien ik nu al 14u wetenschappen in een week had en stuff :") Het is gwn dat ik met die opleiding gwn een jaar extra erover doe maar mijn slaagkans wel aanzienlijk de lucht in zal gaan. En aangezien ik echt alles wil doen om dierenarts te worden, kan het me niet schelen hoeveel ik me moet voorbereiden of inzetten :")
Sootpaw.
Member
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 7:06

Sorry, tot zondag geen Posts ;~;
Wonderbeat
Member
Freedje
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wonderbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 7:43

Omg gisteren om elf uur 's avonds geluisterd naar een verhaal van Cry Reads (Cryaotic) en ik zweer dat het daarna meer dan een kwartier duurde voordat ik sliep ;_; Dus als iemand hier fan is van horrorverhalen zou ik zeker aanraden om die te luisteren xD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 9:02

Goedemorgen

Lekker luid meezingen met Panic! at the Disco liedjes want waarom niet :'D
Wonderbeat
Member
Freedje
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wonderbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 9:24

En toen waren de oortjes na een paar weken weer stuk aan één kant... Iemand anders die dit probleem herkent bij zijn/haar oortjes? ;_;
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 11:36

Wonderbeat schreef:
En toen waren de oortjes na een paar weken weer stuk aan één kant... Iemand anders die dit probleem herkent bij zijn/haar oortjes? ;_;

Ieder
Keer
Weer

T^T degenen die ik nu heb leven ongeveer al 2 maanden en dat is het langste dat mn oortjes ooit hebben overleefd
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 11:37

Dit is geen reclame: Klik

#Kip: Ja, de mijne overleven ook nooit lang, hoor. Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Ik berg ze netjes op, heb ze in een beschermhoes zitten, steek ze niet in rare dingen,... En toch gaan ze iedere keer weer aan één kant stuk ;_; Heb er nu 'n paar van ongeveer zes euro. Je zult zien dat de goedkope oortjes beter zijn van kwaliteit én levensduur, let maar op XD
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:44

@Kip & Freedje, bij mij gebeurt hetzelfde, al moet ik zeggen dat ik nu oortjes heb die ondertussen al ander half jaar meegaan en nu pas langzaamaan kapot aan het gaan zijn
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 13:59

T valt me tegen hoe weinig aanmeldingen er zijn op de ceremonie van Shadowclan :')
Severlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:02

Innerstar schreef:
T valt me tegen hoe weinig aanmeldingen er zijn op de ceremonie van Shadowclan :')

Je hebt niet meer mentoren nodig toch? Want ik keek daar net nog naar, vroeg me af of ik Wasp zou opgeven voor nog één maar het ziet er naar uit dat je er genoeg hebt c:
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:14

Severlight schreef:
Innerstar schreef:

Je hebt niet meer mentoren nodig toch? Want ik keek daar net nog naar, vroeg me af of ik Wasp zou opgeven voor nog één maar het ziet er naar uit dat je er genoeg hebt c:
Nee, mentoren genoeg, maar nu zijn er nauwelijks kits, apprentice en nieuwe warriors :') Ben ik niet gewend van shadowclan c:
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:22

Rapid wordt helaas nog geen Warrior dus vandaar en Wonderbeat wil enkel mentor worden <3
Plus ik kan echt geen nieuw SC-acc aan XD
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:23

Innerstar schreef:
Severlight schreef:
Innerstar schreef:

Nee, mentoren genoeg, maar nu zijn er nauwelijks kits, apprentice en nieuwe warriors :') Ben ik niet gewend van shadowclan c:

Ja dat viel mij ook al op ja.. Maar denk niet dat er al te veel nestjes actief zijn die dan massaal kit - app worden of app - warrior
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:23

Innerstar schreef:
Severlight schreef:
Innerstar schreef:

Ja sws is het aantal kits gedaald in alle clans heb ik zo het gevoel :") minder nestjes eh
zop thuis van werk... ik denk dat ik eens Lurk boven haal om te posten c:
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:24

Snowdrop schreef:
Innerstar schreef:
Severlight schreef:
Innerstar schreef:

Ja sws is het aantal kits gedaald in alle clans heb ik zo het gevoel :") minder nestjes eh
zop thuis van werk... ik denk dat ik eens Lurk boven haal om te posten c:

Ashkit is nieuw tho <3 yay

En de rest van m'n acc's zijn of te jong om pappie of mammie te worden of hebben nog geen partner XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: