We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:10
Stallionheart schreef:
Lola schreef:
Stallionheart schreef:
Lola schreef:
Stallionheart schreef:
Ik heb een leuke Warrior naam maar ik vind 2 accounts al lastig met activiteit x)
ik kan niet kiezen tussen Mountainash of Wolfmoon
Zelf vind ik Whitewolf mooi <3
Ik neem dit allemaal op als Teen Wolf refrences, ik heb echt geen leven. But I wuf the name whitewolf too. Though, ik wil een katje aanmaken, maar totaal geen inspiratie
Geen Teen wolf reference here :3 Song reference!
Mijn man Geralt!! B)
Kan niet wachten tot ik de expansion in handen heb eind deze maand. En dan heb ik eindelijk 4 Gwent decks! B)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:17
Nevermind schreef:
Date geregeld met mn almost-bf <3 B)
Waah leuk! Ik zou willend at mn crush me eindelijk een keer leuk gaat vinden hehehe. Bij een wiskunde so werden gekoppeld door mn docent. Wat heb je toch zin om je vriendinnen dan te dumpen
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:22
Nevermind schreef:
Date geregeld met mn almost-bf <3 B)
Ohh wat leuk!! Have fun c: Wat gaan jullie doen?
Volepaw
Member
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:34
Thx Jacq en Nath <3 Welp , ik heb hem gwn uitgenodigd uit te gaan naar het stad woensdag en hij zei meteen ja c: We gaan wss iets gaan drinken, wat rondlopen, shoppen, mss filmpje kijken, we zien wel waar we dan zin in hebben. das het voordeel met Brugge c: Vandaag was echt een dag waar ik echt de doorslag heb gekregen voor hem en stuff. Ik weet dat ik nu dingen voor hem voel en stuff, het was gwn te lief wat ie deed :") <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:37
Snowdrop schreef:
Thx Jacq en Nath <3 Welp , ik heb hem gwn uitgenodigd uit te gaan naar het stad woensdag en hij zei meteen ja c: We gaan wss iets gaan drinken, wat rondlopen, shoppen, mss filmpje kijken, we zien wel waar we dan zin in hebben. das het voordeel met Brugge c: Vandaag was echt een dag waar ik echt de doorslag heb gekregen voor hem en stuff. Ik weet dat ik nu dingen voor hem voel en stuff, het was gwn te lief wat ie deed :") <3
Kjoet c: En ik blijf waarschijnlijk forever alone, schreeuwend tegen mijn 99 katten dat ze mijn kunstgebit moeten halen.