|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:45 | |
| Naja Mousepaw, ik ben vaker op het forum langsgeweest en eerlijk vond ik er weinig aan. Er was altijd drama, en ik vond het negatieve wel over het positieve heenstijgen en eerlijk gedraagte ze zich niet als 14jarige mensen.. Ik zag ook gewoon iemand die werd uitgescholden voor het laten zien van een foto van haarzelf in een topic, en mensen die te dik werden genoemd omdat ze niet verder keken dan alleen gewicht. (Want lengte en bouw telt ook mee) En dan ging je het melden, tuurlijk, maar of er veel aan gedaan werd weet ik niet...
Misschien was het een periode dat een groepje steeds vervelend deed, maar ik vond ze helaas vooral erg kinderachtig omgaan met elkaar. |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:46 | |
| Echt?! GoSuperModel was echt mijn leven samen met Panfu en Habbo Hotel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:49 | |
| Ja. Helaas. Habbo Hotel mocht ik niet eens op, nadat iemand op school in elkaar geslagen was voor het niet geven van zijn Habbo Spullen. Ehhh :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:51 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Ja. Helaas.
Habbo Hotel mocht ik niet eens op, nadat iemand op school in elkaar geslagen was voor het niet geven van zijn Habbo Spullen. Ehhh :') Ouch... dat is wel stom met al die soort internet spelletjes, dat sommige er heel zelfverzekerd van worden en dingen gaan doen waar je spijt van kan gaan krijgen. :") |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:52 | |
| Dan zijn we het niet met elkaar eens daarover, want ik heb dat maar heel weinig gemerkt (en ik heb er toch wel 5 jaar opgezeten...) c: |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:53 | |
| Ik was van club penguin & Panfu altijd. xD Was wel echt 10 toen. x3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 14:58 | |
| Naja, Mousepaw, ik heb er zo'n jaar opgezeten en t bleef hetzelfde, maar blij dat jij betere ervaringen had,
En ja Runningpaw. Ik snap het sowieso niet. Ik bedoel, zit je in groep 8 en kom je op een nieuwenschool: "Hai, ik ben *naam* en ik heb een jongen uit groep 5 in elkaar geslagen omdat ik zijn HABBO account wilde" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:03 | |
| Hahaha inderdaad Gravel!
Trouwens, heeft iemand nog goede plaatjes van witte kittens? halflange vacht en als het kan blauwe ogen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:12 | |
| |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:17 | |
| Haaii, even een korte break van leren voor toetsen :'D Wat is het belangrijkste topic waar ik moet posten? >3 |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:21 | |
| - Winterplume schreef:
- Haaii, even een korte break van leren voor toetsen :'D
Wat is het belangrijkste topic waar ik moet posten? >3 Deze ;DDe rest mag ook een kijkje nemen als ze willen |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:24 | |
| - Crashkit schreef:
- Winterplume schreef:
- Haaii, even een korte break van leren voor toetsen :'D
Wat is het belangrijkste topic waar ik moet posten? >3 Deze ;D
De rest mag ook een kijkje nemen als ze willen Maar maar tot volgende week woensdag heb ik geen tijd voor verhaallijnen xD |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:26 | |
| Misschien dat ik vanavond wat verzin ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:45 | |
| Ik zie allemaal nostalgische namen voorbij komen. Behalve GoSuperModel, ik was een iets te jongensachtig meisje vroeger :') Al mijn vriendinnetjes deden het en ik wou t niet doen x)
Habbo, Panfu en DigiDier en nog iets deed ik altijd :') |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:49 | |
| Zop Flow heeft ook een make-over gehad <3 |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:53 | |
| @Nath: zat jij ook op digidier?? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:55 | |
| @Yanthe; Yep, daar zat ik. Weet alleen niet meer de naam van mijn account. Zal wel iets van mijn eigen naam met allemaal cijfertjes geweest zijn :') |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:57 | |
| Ik heb daar nog gezeten tot 2jaar terug (eigenlijk nog net voor ik op wc kwam) x'D |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 15:58 | |
| ik moet de hele tijd bijna janken en ik weet niet waarom :U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |