We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 22:22
Laat me even huilen \\weet wat erin dinozzo's laatste afl is gebeurd
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 22:40
Ugh, school is pas gemeen. Waarom proppen ze alle opdrachten die we af moeten hebben nou in de laatste paar weken, en natuurlijk stoppen ze er ook nog even huiswerk bij alsof we het al niet druk genoeg hadden ;w; Why u do dis school >.<
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 8:43
Ik ben nu al twee dagen thuis, ik ben niet ziek (nouja, nog niet) maar school wordt me een beetje te veel. Ik moet nog zeven weken en dan is het pas zomervakantie en mag ik naar een andere school.
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 8:47
Kind van Snowcrystal en Moonstripe, god da's lang geleden. Moet 's ff de naam laten veranderen naar Rhymevoice, gewoon voor 't idee en voor het geval ik iets met haar wil doen Cx
Cherrypatch
Member
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 8:56
Chawl schreef:
Ooh wat vervelend Inge :c ! Voel je je niet op je plek op die school?
Thnx <3 Nee niet echt nee. Het is speciaal onderwijs en het probleem is dat ik niet autistisch genoeg ben om daar te kunnen functioneren maar weer iets te autistisch om vwo te gaan doen in 'normaal' onderwijs. Daarom ga ik vmbo doen na de vakantie.
Skinny Dream
Member
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 9:02
Bronzemask schreef:
Chawl schreef:
Ooh wat vervelend Inge :c ! Voel je je niet op je plek op die school?
Thnx <3 Nee niet echt nee. Het is speciaal onderwijs en het probleem is dat ik niet autistisch genoeg ben om daar te kunnen functioneren maar weer iets te autistisch om vwo te gaan doen in 'normaal' onderwijs. Daarom ga ik vmbo doen na de vakantie.
*hugs* Heel veel succes volgend schooljaar ;3 Ik heb zelf ook wat problemen met mijn autisme + school.. Mijn ouders en ik hebben een beetje moeite met het vinden van een school voor mij voor volgend schooljaar, aangezien ik het middelbaar niet echt afgemaakt heb en ik niet naar een reguliere school kan want daar zit autisme in de weg. En dan zit het ook nog in de weg dat er hier in de buurt niet echt iets zit, buiten een school waar ik al ben gaan kijken maar die me niks lijkt.
anyway, genoeg gezeik over school (van mijn kant iig)
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."