|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:43 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:44 | |
| Rinningpaw let even op je dubbelposts. Wil je wat extra's schrijven kan je altijd je bericht editten.
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:56 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 21:59 | |
| Thx Nath!
Gos, ik heb er echt veel te veel zin in <3 |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat ziet er mooi uit ^^
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:04 | |
| - Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Ik dacht heeeel even dat je junior songfestival bedoelde lol. x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud*
Sorry ems, nog steeds een belgje hier <3 Ben wel trots voor jullie natuurlijk, zal altijd trots op jullie zijn ♥ c: |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:10 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:11 | |
| Onze inzending voor het normale Eurovisie Songfestival was tenminste super knap <3 :') |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:12 | |
| En we hebben altijd nog Max Verstappen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:14 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben. Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja.. De Marine blijkt ook alleen één grote zuipgroep te zijn XD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:18 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben. Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja.. De Marine blijkt ook alleen één grote zuipgroep te zijn XD xD Ja maar ik bedoelde ook meer op het feit dat ons leger niet zo groot is (zonder dat je er de voertuigen bijvoegt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:19 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben. Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja.. De Marine blijkt ook alleen één grote zuipgroep te zijn XD xD Ja maar ik bedoelde ook meer op het feit dat ons leger niet zo groot is (zonder dat je er de voertuigen bijvoegt. Nee klopt/ Belgenland en Luxemburg hun leger zijn beide groter volgens mij :') |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:20 | |
| Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':
|
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:21 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tallshadow schreef:
Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud* Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes. Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :') Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben. Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja.. De Marine blijkt ook alleen één grote zuipgroep te zijn XD xD Ja maar ik bedoelde ook meer op het feit dat ons leger niet zo groot is (zonder dat je er de voertuigen bijvoegt. Nee klopt/ Belgenland en Luxemburg hun leger zijn beide groter volgens mij :') Denk het ook |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:22 | |
| - Zealspark schreef:
- Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':
Gos klinkt niet fijn! Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:23 | |
| Ik zit eigk te wachten tot iemand post wat diegene beloofd had als ze echt diegen ise is wie ze zegt, mehh :')
En Narrowpaw, NL is gewoon de klos als iemand ons binnenvalt. Laten we t daar op houden :') |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:23 | |
| - Nevermind schreef:
- Zealspark schreef:
- Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':
Gos klinkt niet fijn! Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :") Yep c: Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:25 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Ik zit eigk te wachten tot iemand post wat diegene beloofd had als ze echt diegen ise is wie ze zegt, mehh :')
En Narrowpaw, NL is gewoon de klos als iemand ons binnenvalt. Laten we t daar op houden :') xD dat denk ik ook Ik moet trouwens nog met Battlekit op een topic met jouw reageren,,, |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 mei 2016 - 22:26 | |
| - Zealspark schreef:
- Nevermind schreef:
- Zealspark schreef:
Gos klinkt niet fijn! Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :") Yep c: Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah Supernice man! Ik heb atm twee paardjes van mezelf, een bwp (was een springpaard waarmee ik 1m/1m10 sprong op concours mee deed. maar nu is ie geopereerd en stuff en ist enkel nog recreatief) en een spaans paardje van rond de 5 jaar (die ik nu voor dres opleer). Ik heb vroeger ook nog op verschillende stalle jonge paarden moeten leren en ik heb echt soms zitten janken dat het niet ging man XD maar het is zeker een van de beste manieren om goed te leren paardrijden :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|