Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 21:43

@Bo; leuk joh! Heel veel plezier samen ;D

@Emma; Wil je hier nog op posten? https://www.warriorcatsnl.com/t29355-wildfire
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 21:44

Rinningpaw let even op je dubbelposts. Wil je wat extra's schrijven kan je altijd je bericht editten.
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 21:56

Hey hoi. c:
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 21:59

Thx Nath!

Gos, ik heb er echt veel te veel zin in <3
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:01

Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud*

Yeahh.... Oorlogvliegtuigjes.
Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :')
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:04

Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

Okey guys, wees even trotse Nederlanders, de eerste twee JSF's zijn geland op Nederlandse bodem *proud*

Ik dacht heeeel even dat je junior songfestival bedoelde lol. x'D
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:08

Tallshadow schreef:
Sorry ems, nog steeds een belgje hier <3
Ben wel trots voor jullie natuurlijk, zal altijd trots op jullie zijn ♥ c:
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:10

Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

Is dan ook het enige wat NL heeft kwa oorlogspul. Het leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen, en de tanks hebben we verkocht :')

Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben.
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:11

Onze inzending voor het normale Eurovisie Songfestival was tenminste super knap <3 :')
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:12

En we hebben altijd nog Max Verstappen c:
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:14

Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

Het leger stelt hier sowieso al niet zo veel meer voor aangezien we het al verkleind hebben.

Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen Razz
NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja..
De Marine blijkt ook alleen één grote zuipgroep te zijn XD
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:18

Gravelsmoke schreef:
Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

Dat zei ik toch? Tanks verkocht, leger stelt weinig voor vergeleken met andere landen Razz
NL is zo klein dat je zou verwachten dat het níks had, en dat valt tenminste mee. Maar mja..

xD
Ja maar ik bedoelde ook meer op het feit dat ons leger niet zo groot is (zonder dat je er de voertuigen bijvoegt.
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:19

Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

xD
Ja maar ik bedoelde ook meer op het feit dat ons leger niet zo groot is (zonder dat je er de voertuigen bijvoegt.  

Nee klopt/ Belgenland en Luxemburg hun leger zijn beide groter volgens mij :')
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:20

Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':

Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:21

Gravelsmoke schreef:
Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Dat ziet er mooi uit ^^

xD

Nee klopt/ Belgenland en Luxemburg hun leger zijn beide groter volgens mij :')

Denk het ook
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:22

Zealspark schreef:
Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':

Gos klinkt niet fijn!
Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :")
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:23

Ik zit eigk te wachten tot iemand post wat diegene beloofd had als ze echt diegen ise is wie ze zegt, mehh :')

En Narrowpaw, NL is gewoon de klos als iemand ons binnenvalt. Laten we t daar op houden :')
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:23

Nevermind schreef:
Zealspark schreef:

Gos klinkt niet fijn!
Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :")

Yep c:
Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:25

Gravelsmoke schreef:
Ik zit eigk te wachten tot iemand post wat diegene beloofd had als ze echt diegen ise is wie ze zegt, mehh :')

En Narrowpaw, NL is gewoon de klos als iemand ons binnenvalt. Laten we t daar op houden :')

xD dat denk ik ook

Ik moet trouwens nog met Battlekit op een topic met jouw reageren,,,
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:26

Zealspark schreef:
Nevermind schreef:
Zealspark schreef:

Gos klinkt niet fijn!

Yep c:
Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah
Supernice man!
Ik heb atm twee paardjes van mezelf, een bwp (was een springpaard waarmee ik 1m/1m10 sprong op concours mee deed. maar nu is ie geopereerd en stuff en ist enkel nog recreatief) en een spaans paardje van rond de 5 jaar (die ik nu voor dres opleer).
Ik heb vroeger ook nog op verschillende stalle jonge paarden moeten leren en ik heb echt soms zitten janken dat het niet ging man XD maar het is zeker een van de beste manieren om goed te leren paardrijden :")
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: