|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 15:03 | |
| Ik moet Bo2 eens tackelen voor vraagjes over dat kittenmystery ;o En goedemiddag mensen |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 15:06 | |
| Goedemiddag mensen! Heel erg bedankt aan iedereen die nog iets over de ava zei, alle credits naar Bo (:
Vanavond met een vriendin naar de X-men marathon terwijl ik morgen school heb, waarom die beslissing ook alweer? xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 15:09 | |
| Succes Emma! Ik ben altijd kapot na zo'n marathon :")
Ik heb zometeen rijles... hopen dat ik niemand doodrij! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 15:23 | |
| Ook hoopt en bidt de kater dat ze passen op zijn twee doodgeboren kittens, Poppykit en Watchkit. Kittens van hem en Littlestream, geboren in een storm. De relatie tussen hem en Littlestream is stroef op het moment, maar de kater is vastbesloten weer te bouwen aan zijn leven, het terug op de rails te krijgen. En met hem Shadowclan.
Kittens?! Ik heb echt wat gemist Q.Q |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:34 | |
| weet iemand hoe je de ava van je acc gewoon groter kan maken zonder die te hoeven veranderen? |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:34 | |
| - Snowywinter schreef:
- Ik moet Bo2 eens tackelen voor vraagjes over dat kittenmystery ;o
En goedemiddag mensen Yes? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:36 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:42 | |
| - Tigerpaw' schreef:
- Snowywinter schreef:
En goedemiddag mensen Yes? *is vraagjes alweer vergeten* Je mag toch ook een andere naam kiezen dan die voorbeelden? :p En sigh, ik heb het nu extra moeilijk met een uiterlijk kiezen. Vond mooie plaatjes voor een zwart-witte langharige kat maar Lockedpaw ziet er al zo uit x3 |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:43 | |
| - Snowywinter schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Snowywinter schreef:
En goedemiddag mensen Yes? *is vraagjes alweer vergeten* Je mag toch ook een andere naam kiezen dan die voorbeelden? :p En sigh, ik heb het nu extra moeilijk met een uiterlijk kiezen. Vond mooie plaatjes voor een zwart-witte langharige kat maar Lockedpaw ziet er al zo uit x3
Yeah het zijn gewoon wat tips die we geven omdat de ouders best een history hebben enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:45 | |
| verveling heerst een beetje :> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 16:47 | |
| - Tigerpaw' schreef:
- Snowywinter schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Snowywinter schreef:
En goedemiddag mensen Yes? *is vraagjes alweer vergeten* Je mag toch ook een andere naam kiezen dan die voorbeelden? :p En sigh, ik heb het nu extra moeilijk met een uiterlijk kiezen. Vond mooie plaatjes voor een zwart-witte langharige kat maar Lockedpaw ziet er al zo uit x3
Yeah het zijn gewoon wat tips die we geven omdat de ouders best een history hebben enzo Okay dan. Well miss dat ik alsnog een van die namen neem als ik niet iets beters verzin ;3 Eerst, terug naar plaatjes :...; |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:07 | |
| Tegen de verveling wil ik iets bewerken maar ik weet niet wat, help :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:15 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Tegen de verveling wil ik iets bewerken maar ik weet niet wat, help :')
m'n ava wat groter maken enzo? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:29 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tegen de verveling wil ik iets bewerken maar ik weet niet wat, help :')
m'n ava wat groter maken enzo? c; Mij best, maar als ik hem echt groter maak zo is de kans dat hij wazig wordt. Heb je misschien het originele plaatje nog? |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:38 | |
| ik ben maar crossovers op wattpad aan het lezen, also ik ben vreselijk moe, maar kan niet slapen. Ik heb misschien slaapproblemen...oeps? |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:39 | |
| Ik ga maar eens naar mijn examen muziek xD byee |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:41 | |
| Om de een of andere reden... vind ik de namen Mooncatcher en Wolfhunter mooi x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:44 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Om de een of andere reden... vind ik de namen Mooncatcher en Wolfhunter mooi x3
Ik denk dat de reden is dat die namen ook gewoon mooi zijn. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 17:55 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Om de een of andere reden... vind ik de namen Mooncatcher en Wolfhunter mooi x3
Ik denk dat de reden is dat die namen ook gewoon mooi zijn. Een van de twee zou ik voor m'n aanmelding voor het kitten-search-mystery willen gebruiken maar ik kan ofc niet kiezen x'D Mooncatcher zou een poes zijn en Wolfhunter een kater denk ik zo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 18:00 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Kestrelwing schreef:
Ik denk dat de reden is dat die namen ook gewoon mooi zijn. Een van de twee zou ik voor m'n aanmelding voor het kitten-search-mystery willen gebruiken maar ik kan ofc niet kiezen x'D Mooncatcher zou een poes zijn en Wolfhunter een kater denk ik zo Dat kitten-search-mystery is die wedstrijd bij Starclan waar 2 onbekende ouders kittens krijgen en je al wat hints krijgt enzo wie, en dat je je dankaan aanmelden? Anders zou ik namelijk niet eens weten wat dat is XD Maar ja, daarom. En Wolfhunter zie ik dan een wat sterkere, forsere kat, een beetje grijsbruinig. En Mooncatcher is dan wit of heel lichtgrijs, en wat slanker. Een medicijnkat ofzo. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|