|
|
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 18:42 | |
| - Innerstar schreef:
- Runningpaw schreef:
- Innerstar schreef:
- Wie o wie is hier goed in Engels, als in zo goed dat die mijn grammatica en spelling kan controleren in het begin van een verhaal die ik schrijf.
Daarbij ook even kan kijken naar de opbouw en daar eventueel aanpassingen in kan maken, zonder dat het verhaal zelf verandert. Hmm, ik ben extreem goed in Engels als je kijkt naar het feit dat ik in de brugklas zit > Ik wil wel eventjes kijken c: Je hebt PB c: Je hebt e-mail c: |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 18:49 | |
| - Innerstar schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Innerstar schreef:
- Ik heb je echt super erg gemist, Freedje! ;o
Moet ik dit serieus nemen tho? XD
Sorry ik ben op dit vlak vrij onzeker, ik denk altijd dat mensen grapjes maken xD
#Above: Prima! Heb vanmorgen wat bijgeslapen omdat ik maar 4 uur in de bus had kunnen slapen c: Natuurlijk, nee, t is niet gek bedoelt hoor ;P Iemand waar ik graag mee RPG is altijd een persoon die gemist wordt op de site voor l'moi c: Ik bracht t alleen lekker dramatisch~ Wss was het dramatische ook de reden waarom ik het niet serieus nam xD Maar bedankt voor het compliment! Ik vind het ook leuk om met jou te RPG'en tho ;o Misschien kunnen we een verhaallijn doen voor je karakter met de mijne als dat zou helpen, Never? c: |
|
| |
14 Actief
Remember what the people said,
I wasn't listening,
I wasn't listening, listening at all.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 18:54 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 18:56 | |
| Nee tis gwn dat ik het gevoel heb dat ie alles al heeft gedaan wat ie kan doen, wjw. Ik weet dat ik niks meer met hem kan doen en kan bereiken in de rpg, so yeah. Vroeger wast gwn dat ie leuk was om mee te posten met Tall en natuurlijk ook met al die drama. Maar letterlijk heel zijn familie is inactief, zijn kits zijn nooit ver gekomen en emma heeft ook minder tijd om snelle, leuke topics te doen.
Al bij al heb ik gewoon het gevoel dat er geen meerwaarde meer is aan Never, ondanks dat hij een geweldig karakter is om mee te rpgen. Tis niet zoals Lurkie of Tiger, die nog een heel leven voor hun hebben met potentie en stuff, dus daar zit ik gwn wat met Never vast :/ |
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 18:59 | |
| Aah ik ben doodop. ;w; Moeder laat me anderhalf uur fietsen naar mijn hockeywedstrijd, dan word ik in het middenveld gezet en ren me dood en daarna weer terugfietsen. Nja nu zit ik thuis. :'D Goedemiddag jongens, haha. |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:01 | |
| #Bo: Is er misschien toch niets wat ik voor je kan doen? Kan ik misschien iets betekenen met één van mijn chars voor je? Ik vind het zo sneu dat je je zo voelt c:
#Blackpepper: Sure! Ik heb Thornflame voor je als je wilt en als jij wilt maken? c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:14 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:15 | |
| Hey iedereeen!
Man ik moet posten maar ik ben superlam van circle of death spelen gisterennacht :') |
|
| |
14 Actief
Remember what the people said,
I wasn't listening,
I wasn't listening, listening at all.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:30 | |
| @Freedje, bedankt en is goed! |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:49 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:55 | |
| - Tigerpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- Maak van hem een super geweldige warrior van Shadowclan c:
Maar pff idk :c Hij heeft geen discipline genoeg om dat te zijn... Tenzij iemand dat erin gaat slaan xD Inner wilt het er wel in slaan. Ze houd niet van katten binnen de clan die zich laks en lui gedragen. Zo zal Inner hem kunnen verbieden om te eten tot hij zich als een propere warrior gaat gedragen :') |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:56 | |
| - Innerstar schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
Maar pff idk :c Hij heeft geen discipline genoeg om dat te zijn... Tenzij iemand dat erin gaat slaan xD Inner wilt het er wel in slaan. Ze houd niet van katten binnen de clan die zich laks en lui gedragen. Zo zal Inner hem kunnen verbieden om te eten tot hij zich als een propere warrior gaat gedragen :') Omg ja pls, dat klinkt zo geniaal xD Aw thx freedje! Ik zal het laten weten als ik mss iets weet c: Maar bedankt voor de evt hulp alvast ^^ |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 19:57 | |
| Als ik zou livestreamen terwijl ik teken, zou er dan iemand interesse hebben om te kijken? (de chat zal waarschijnlijk in het Engels zijn want ik ben van plan de link te delen met wat internetvrienden die niet uit Nederland/België komen) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:00 | |
| - Nevermind schreef:
- Innerstar schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
Maar pff idk :c Hij heeft geen discipline genoeg om dat te zijn... Tenzij iemand dat erin gaat slaan xD Inner wilt het er wel in slaan. Ze houd niet van katten binnen de clan die zich laks en lui gedragen. Zo zal Inner hem kunnen verbieden om te eten tot hij zich als een propere warrior gaat gedragen :') Omg ja pls, dat klinkt zo geniaal xD
Aw thx freedje! Ik zal het laten weten als ik mss iets weet c: Maar bedankt voor de evt hulp alvast ^^ Misschien is het een idee om de regels van SC door te lezen en daar iets van een idee voor Never uit te halen. En je kan beginnen met hem weer op pakken door hem bijvoorbeeld op te geven voor een patrouille of training, oid. Dan wordt hij meteen ergens bij betrokken en is hij in contact met andere katten, waardoor hij iets kan flikken en er geklaagd wordt over Never bij Inner. And so on. Dan kan er langzaam een periode komen waarin Never wat volwassenheid en verantwoordelijkheid opdoet en dan kan hij een proper warrior worden. And so on, and so on. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:04 | |
| https://picarto.tv/TickTackie
Voor als er iemand wil komen kijken naar mijn tekenkunsten (als ik weet wat ik ga tekenen) xDEDIT: sorry, deze laptop gaat niet goed samen met streams ;-;
Laatst aangepast door Whispersong op za 21 mei 2016 - 20:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:04 | |
| - Innerstar schreef:
- Nevermind schreef:
- Innerstar schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
Maar pff idk :c Hij heeft geen discipline genoeg om dat te zijn... Tenzij iemand dat erin gaat slaan xD Inner wilt het er wel in slaan. Ze houd niet van katten binnen de clan die zich laks en lui gedragen. Zo zal Inner hem kunnen verbieden om te eten tot hij zich als een propere warrior gaat gedragen :') Omg ja pls, dat klinkt zo geniaal xD
Aw thx freedje! Ik zal het laten weten als ik mss iets weet c: Maar bedankt voor de evt hulp alvast ^^ Misschien is het een idee om de regels van SC door te lezen en daar iets van een idee voor Never uit te halen. En je kan beginnen met hem weer op pakken door hem bijvoorbeeld op te geven voor een patrouille of training, oid. Dan wordt hij meteen ergens bij betrokken en is hij in contact met andere katten, waardoor hij iets kan flikken en er geklaagd wordt over Never bij Inner. And so on. Dan kan er langzaam een periode komen waarin Never wat volwassenheid en verantwoordelijkheid opdoet en dan kan hij een proper warrior worden. And so on, and so on. Er zijn extra/aparte regels van SC? Die heb ik dan gemist, waar staan die? En yeah mss is dat wel een idee. Dan ist alleen hopen dat een patrouille nie stilvalt of te traag gaat voor me, want dat gebeurd heel vaak. Vind het nog steeds mooi dat ik eig nooit Nevertje actief ging maken en hij uiteindelijk wss mijn actiefste ever is geworden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:06 | |
| @Bo2; In het Shadowclan topic zelf. Daar staat nu een hele hoop omdat het hoofd topic van de clans geupdate zijn. Heel belangrijk eigenlijk om nu bij te houden als mensen op de hoogte willen blijven van updates c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:09 | |
| - Innerstar schreef:
- @Bo2; In het Shadowclan topic zelf. Daar staat nu een hele hoop omdat het hoofd topic van de clans geupdate zijn. Heel belangrijk eigenlijk om nu bij te houden als mensen op de hoogte willen blijven van updates c:
Oh yeah I see! Yeah ik had het al gezien van oa TC maar wist nie dat de rets ook zo gedaan was. En man wat een pak tekst, ik ga maar ff lezen dan~ Wel fijn dat er nu een mooi overzicht is van alles en nog wat. Kun je tenminste bij blijven met alles als je ff ben weg geweest c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 mei 2016 - 20:35 | |
| - Nevermind schreef:
- Innerstar schreef:
- @Bo2; In het Shadowclan topic zelf. Daar staat nu een hele hoop omdat het hoofd topic van de clans geupdate zijn. Heel belangrijk eigenlijk om nu bij te houden als mensen op de hoogte willen blijven van updates c:
Oh yeah I see! Yeah ik had het al gezien van oa TC maar wist nie dat de rets ook zo gedaan was. En man wat een pak tekst, ik ga maar ff lezen dan~
Wel fijn dat er nu een mooi overzicht is van alles en nog wat. Kun je tenminste bij blijven met alles als je ff ben weg geweest c: Ja precies, dat is denk ik ook wel een beetje het doel geweest. Zelf vind ik de regels en updates heel fijn zodat mensen nu weten wat de consequenties kunnen zijn als ze iets flikken met hun kat en mij als leader niet meer kunnen aanvallen op keuzes die Innerstar maakt. En de updates zijn fijn, zodat mensen weten dat SC nog steeds een stuk territorium van Windclan heeft c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|