|
|
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:30 | |
| - Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
- Arme Kestrel haha en hoe jong is ie nu eigenlijk ? >D
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p Ik dacht rond de 60 - 70 moons? seniors kunnen max 110 moons worden en dan zijn ze elder (a) |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:33 | |
| - Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p Ik dacht rond de 60 - 70 moons? seniors kunnen max 110 moons worden en dan zijn ze elder (a) Darkfire is ook al 60 moons (A) kan niet even oud zijn als zijn zoon xd 't Ligt er verder aan wat ik nog met hem wil doen, liefde zal wel niks meer worden waarschijnlijk lol |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:36 | |
| - Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p Ik dacht rond de 60 - 70 moons? seniors kunnen max 110 moons worden en dan zijn ze elder (a) Darkfire is ook al 60 moons (A) kan niet even oud zijn als zijn zoon xd 't Ligt er verder aan wat ik nog met hem wil doen, liefde zal wel niks meer worden waarschijnlijk lol Op zn oude grandpa dag kan alles nog xd en nu heb ik zin om een ouwe grandma aan te maken x-x |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:41 | |
| - Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p Ik dacht rond de 60 - 70 moons? seniors kunnen max 110 moons worden en dan zijn ze elder (a) Darkfire is ook al 60 moons (A) kan niet even oud zijn als zijn zoon xd 't Ligt er verder aan wat ik nog met hem wil doen, liefde zal wel niks meer worden waarschijnlijk lol Op zn oude grandpa dag kan alles nog xd
en nu heb ik zin om een ouwe grandma aan te maken x-x beertje hou jezelf in jij xD Je hebt al veel accounts <3 |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:42 | |
| Of je maakt een mogelijk oud account oud c: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:44 | |
| Als er iemand veel accounts heeft ben ik het wel (a) Als iemands accounts loner zijn dan zijn het die van mij (a)
|
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:45 | |
| - Waspsting schreef:
- Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
- Snowywinter schreef:
- Kingslayer schreef:
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p Ik dacht rond de 60 - 70 moons? seniors kunnen max 110 moons worden en dan zijn ze elder (a) Darkfire is ook al 60 moons (A) kan niet even oud zijn als zijn zoon xd 't Ligt er verder aan wat ik nog met hem wil doen, liefde zal wel niks meer worden waarschijnlijk lol Op zn oude grandpa dag kan alles nog xd
en nu heb ik zin om een ouwe grandma aan te maken x-x beertje hou jezelf in jij xD Je hebt al veel accounts <3 aaah i know XD ik heb iemand nodig die mij tegenhoud |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:48 | |
| Winter <3 Ze heeft een nieuw setje nodig maar wil 'm niet kwijt :c En ik heb ook echt geen geschikt plaatje en ik faal in plaatjes zoeken lol
Laatst aangepast door Winterplume op ma 16 mei 2016 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:48 | |
| - Thornfang schreef:
- Honeyscent schreef:
- Ik wil setjes maken, ik wil posten, I wanna be a cat again ;_________;
Sentiment gevoel opeens, idk why Omg als je een setje... in mijn geval ava wilt en kan maken... yes please. Ik wil een bijpassende avatar voor bij Inners sigje (A) Cuz I'm not ready to leave it behind ;w; Stuur me de specificaties maar door via pb c: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:53 | |
| |
|
| |
Anni - Sev 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:57 | |
| @Q: Omf kun je me ook helpen met een setje voor Brick- |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:59 | |
| Ik irriteer me echt aan mijn veel te lange zinnen :') Ik wil t echt afleren en zo mooiere zinnen kunnen maken~ |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:00 | |
| heyhey topic mouse x raptor als ze nieuw setje heeft? x3 |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:01 | |
| Hmmm zou ik Magpie ook weer actief maken?
|
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:04 | |
| Winters setje faalt :'D Te lui om iets beters te maken en wss kan ik t niet x'D |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:09 | |
| @Lolo; jaa sws! @Kingslayer; doen ja! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:11 | |
| hehe nice nath <3 wie gaat 'm dan maken? ik moet eerst m'n setje maken voordat ik met haar kan posten though en ik ga straks ook douchen + naar bed dus hij komt dan pas morgen of overmorgen of zo hehe |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:12 | |
| - Waspsting schreef:
- hehe nice nath <3 wie gaat 'm dan maken? ik moet eerst m'n setje maken voordat ik met haar kan posten though en ik ga straks ook douchen + naar bed dus hij komt dan pas morgen of overmorgen of zo hehe
Stiekem had ik al een perfect comeback ideetje. Volg je toevallig het topic Raptor x Lizard? |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:13 | |
| Raptor's post is zo sad D: |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:13 | |
| Wie wilt er een topic met Chestnutje? Ze heeft op het moment nog geen topics met haar nieuwe leeftijd en ik wil haar wat meer actiever maken ^^
Je mag ook reageren op het open topic xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|