Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Bitterball
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Poyopoyo_kansatsu_nikki_by_gingerspine-d4lo9de
Bo2
73
Actief
The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterball
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:41

Esmee oppassen hoor klachten gaan naar Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:41

Tall heeft n mooie ava Emms! <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:42

Een klacht?
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:42

Icy schreef:
@Kiki: Interessant! Ik ben zelf niet zo voor webdesign eigenlijk, maar lijkt me opzich wel een coole richting. Ik zoek echt nog een soort tekenrichting ofzo (liefst animatiefilm, maar de kunstopleidingen in België zijn écht heel erg slecht heb ik het gevoel...) Dus daarmee dat ik wat met mijn handen in het haar zit.

Ik heb een interessetest gedaan voor universitaire/hogereschool richtingen, en ik kom daar 92/100 kunstzinnig uit. Dus de rest is eigenlijk echt héél minimaal qua interesse (volgende hoogste cijfer is 28/100 sociaal dus das heel weinig). Plus ik heb blijkbaar matige slaagkansen op andere richtingen dan kunstzinnig dus ik hoop dat dat maar goed komt met kiezen haha

In kunstzinnige opleidingen is wel heel lastig werk te vinden later, maar ik vind ze ook zo ontzettend leuk!! Hier in Nederland heb je een kunstacademie in Amsterdam weet ik, en ik ken de Willem de Kooning academie in Rotterdam schijnt ook een goede kunstschool te zijn! Hier hebben we wel een aantal leuke opleidingen in die richting! c:
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:43

Een klacht ja. Ze had geen plaatjes van witte katten voor me >3
Icy
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 21:57

@Kiki: Moest ik kunnen zou ik écht naar nederland gaan maar ik woon helemaal tegen de Waalse grens in België en dat is zo ver pendelen, en op kot gaan lukt me ook niet (wil zelf niet op kot in België, te gehecht aan thuis haha). Dusja.. Risico nemen of niet vraag je je dan af Sad
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 22:08

Ik zoek eigenlijk iemand die de template voor Snowy wil inkleuren. Zal vrij simpel zijn aangezien ze compleet wit is ;o
Haar setje is voor nu wel ok I guess
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 22:18

@Lau: Ik weet niet voor wanneer je dan een opleiding zoekt, maar dan zou ik toch is kijken of je misschien begin volgend jaar naar een open dag kun om te kijken. Dan krijg je toch snel al een beeld van wat je leuk vind en wat je aantrekt in een school! Misschien dat dat dan de knoop voor je kan doorhakken! c:
Puddleshine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 22:19

Icy schreef:
@Kiki: Interessant! Ik ben zelf niet zo voor webdesign eigenlijk, maar lijkt me opzich wel een coole richting. Ik zoek echt nog een soort tekenrichting ofzo (liefst animatiefilm, maar de kunstopleidingen in België zijn écht heel erg slecht heb ik het gevoel...) Dus daarmee dat ik wat met mijn handen in het haar zit.

Ik heb een interessetest gedaan voor universitaire/hogereschool richtingen, en ik kom daar 92/100 kunstzinnig uit. Dus de rest is eigenlijk echt héél minimaal qua interesse (volgende hoogste cijfer is 28/100 sociaal dus das heel weinig). Plus ik heb blijkbaar matige slaagkansen op andere richtingen dan kunstzinnig dus ik hoop dat dat maar goed komt met kiezen haha

LAAAUUUURAAAAAAAAAA
Tigerspots
StarClan
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 22:54

https://www.warriorcatsnl.com/t29328-kitten-search#673518 < Voor al de kindjes die een kitten search wilde, er is er een en het is great hehehe
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 0:34

Ik kan niet slapen ;w;
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 0:54

Nawh :c
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 0:58

Het is zo vreemd om te zeggen dat mn weekend al begint op dinsdag ... xD
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 8:30

.Tigerkit schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t29328-kitten-search#673518 < Voor al de kindjes die een kitten search wilde, er is er een en het is great hehehe
omg
That's pwetty awesome
EDIT: eigenlijk moet ik me aanmelden D:
Cherrypatch
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 10:09

Snowywinter schreef:
.Tigerkit schreef:
omg
That's pwetty awesome
EDIT: eigenlijk moet ik me aanmelden D:
ooooooeeh, dat is best wel cool, zo'n "mystery kittensearch" :0 Ik ga me denk ik niet aanmelden zelfs al wil ik het wel een beetje, ik moet namelijk eerst eens zien of ik Cherry actief kan houden wat tot nu toe niet aan het lukken is door mijn luiheid
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 11:46

Iedereen maakt zulke mooie setjes omg <3
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 12:26

Mss dat ik kennissen ga toevoegen aan zeals topic... niet alle katten waarmee hij n topic heeft gehad maar zo de belangrijkste :3
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 12:30

Ik kijk Death Note opnieuw en oh man de nostalgische gevoelens :")
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 12:37

Death noteee <33

Echt een van de beste animes die ik ook gezien heb
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 14:38

Death note was geweldig maar na epi 27 was ik gestopt hahahha
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: