|
|
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:41 | |
| Esmee oppassen hoor klachten gaan naar Emma |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:41 | |
| Tall heeft n mooie ava Emms! <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:42 | |
| |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:42 | |
| - Icy schreef:
- @Kiki: Interessant! Ik ben zelf niet zo voor webdesign eigenlijk, maar lijkt me opzich wel een coole richting. Ik zoek echt nog een soort tekenrichting ofzo (liefst animatiefilm, maar de kunstopleidingen in België zijn écht heel erg slecht heb ik het gevoel...) Dus daarmee dat ik wat met mijn handen in het haar zit.
Ik heb een interessetest gedaan voor universitaire/hogereschool richtingen, en ik kom daar 92/100 kunstzinnig uit. Dus de rest is eigenlijk echt héél minimaal qua interesse (volgende hoogste cijfer is 28/100 sociaal dus das heel weinig). Plus ik heb blijkbaar matige slaagkansen op andere richtingen dan kunstzinnig dus ik hoop dat dat maar goed komt met kiezen haha In kunstzinnige opleidingen is wel heel lastig werk te vinden later, maar ik vind ze ook zo ontzettend leuk!! Hier in Nederland heb je een kunstacademie in Amsterdam weet ik, en ik ken de Willem de Kooning academie in Rotterdam schijnt ook een goede kunstschool te zijn! Hier hebben we wel een aantal leuke opleidingen in die richting! c: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:43 | |
| Een klacht ja. Ze had geen plaatjes van witte katten voor me >3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:57 | |
| @Kiki: Moest ik kunnen zou ik écht naar nederland gaan maar ik woon helemaal tegen de Waalse grens in België en dat is zo ver pendelen, en op kot gaan lukt me ook niet (wil zelf niet op kot in België, te gehecht aan thuis haha). Dusja.. Risico nemen of niet vraag je je dan af |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 22:08 | |
| Ik zoek eigenlijk iemand die de template voor Snowy wil inkleuren. Zal vrij simpel zijn aangezien ze compleet wit is ;o Haar setje is voor nu wel ok I guess |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 22:18 | |
| @Lau: Ik weet niet voor wanneer je dan een opleiding zoekt, maar dan zou ik toch is kijken of je misschien begin volgend jaar naar een open dag kun om te kijken. Dan krijg je toch snel al een beeld van wat je leuk vind en wat je aantrekt in een school! Misschien dat dat dan de knoop voor je kan doorhakken! c: |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 22:19 | |
| - Icy schreef:
- @Kiki: Interessant! Ik ben zelf niet zo voor webdesign eigenlijk, maar lijkt me opzich wel een coole richting. Ik zoek echt nog een soort tekenrichting ofzo (liefst animatiefilm, maar de kunstopleidingen in België zijn écht heel erg slecht heb ik het gevoel...) Dus daarmee dat ik wat met mijn handen in het haar zit.
Ik heb een interessetest gedaan voor universitaire/hogereschool richtingen, en ik kom daar 92/100 kunstzinnig uit. Dus de rest is eigenlijk echt héél minimaal qua interesse (volgende hoogste cijfer is 28/100 sociaal dus das heel weinig). Plus ik heb blijkbaar matige slaagkansen op andere richtingen dan kunstzinnig dus ik hoop dat dat maar goed komt met kiezen haha LAAAUUUURAAAAAAAAAA |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 22:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 0:34 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 0:54 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 0:58 | |
| Het is zo vreemd om te zeggen dat mn weekend al begint op dinsdag ... xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 8:30 | |
| |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 10:09 | |
| - Snowywinter schreef:
- .Tigerkit schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t29328-kitten-search#673518 < Voor al de kindjes die een kitten search wilde, er is er een
en het is great hehehe omg That's pwetty awesome EDIT: eigenlijk moet ik me aanmelden D: ooooooeeh, dat is best wel cool, zo'n "mystery kittensearch" :0 Ik ga me denk ik niet aanmelden zelfs al wil ik het wel een beetje, ik moet namelijk eerst eens zien of ik Cherry actief kan houden wat tot nu toe niet aan het lukken is door mijn luiheid |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 11:46 | |
| Iedereen maakt zulke mooie setjes omg <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 12:26 | |
| Mss dat ik kennissen ga toevoegen aan zeals topic... niet alle katten waarmee hij n topic heeft gehad maar zo de belangrijkste :3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 12:30 | |
| Ik kijk Death Note opnieuw en oh man de nostalgische gevoelens :") |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 12:37 | |
| Death noteee <33
Echt een van de beste animes die ik ook gezien heb |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 mei 2016 - 14:38 | |
| Death note was geweldig maar na epi 27 was ik gestopt hahahha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|