|
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 20:47 | |
| Ik heb vandaag echt geen inspiratie. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:01 | |
| @Kiki: Ja! Die is echt suuupermooi! Wat voor opleiding doe jij? Of stel je voor jezelf een portfolio samen? Ik wil namelijk een creatieve opleiding gaan doen maar weet zo niet echt welke opties ik allemaal heb (ben van België wel) |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:05 | |
| I dunno, ik had zin om haar setje te updaten |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:13 | |
| Tall is te fabulous nu <3
Holy fudge plots heel veel bijgepost, een beetje actief doen wanneer ik er niet ben he? Sneaky mensen.. How's life?? |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:15 | |
| Oh mijn god. Tall is Snows nieuwe oude liefde, veel te fabulous.
Ik weet niet zo goed wat ik met Rhyme moet doen D: |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:15 | |
| - Icy schreef:
- @Kiki: Ja! Die is echt suuupermooi!
Wat voor opleiding doe jij? Of stel je voor jezelf een portfolio samen? Ik wil namelijk een creatieve opleiding gaan doen maar weet zo niet echt welke opties ik allemaal heb (ben van België wel) Thankss!! Ik doe op het moment een opleiding Webdevelopment (dat is meer websites bouwen) maar ik heb volgende week een intake voor Mediavormgever (dat is het maken en ontwerpen van afbeeldingen!) Ik weet niet wat voor opties er in België zijn voor dit soort richtingen, maar ik weet wel dat als je al spullen hebt je ze zeker mee moet nemen als je een intake gaat doen! Kunnen ze je niveau alleen maar beter inschatten! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:19 | |
| Jamie moet weer posten op ons awesome topic Esmee >3
Dat klinkt zo gaaf Kiki *valt schaamteloos gesprek binnen* heb je toevallig een link naar iets van je stuff? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:21 | |
| Jah, misschien moet Snowy maar naar de BC nadat ze deze 2 moorden op haar naam zal hebben staan Cx Okey ik weiger te posten voordat Snowy een beter setje heeft. *kijk iedereen heel lief aan* heeft iemand heel toevallig nog plaatjes van een witte poes voor me? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:25 | |
| Witte poes heb ik niet, sorry ^^ En yes, Snowy is tha killer queen, Shadowclan zonder hoge rangen, allemaal door een kat. "Het begon op een ochtend, toen de sneeuwwitte poes door de dalen liep..." |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:26 | |
| Hehehe, ik ben echt een vreselijk mens bedenkend hoe ik mijn katten al heb laten dood gaan ._. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:27 | |
| Verdorie Emma ik had toch wel wat meer hulp van jou verwacht hoor! Ik ga klagen bij Waz ;c hahah ja idd xD Snowy heeft ook echt wel zo'n killer karakter |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:28 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:28 | |
| Waz is niet bereikbaar voor klagen, daar moet je voor bij Emma zijn meid XD |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:29 | |
| Magpie moet weer actief...
Ik heb nog wel wat plaatjes liggen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:31 | |
| Oh shit da's waar Waz is d'r nie Emma ik ga nú een klacht over jou bij je indienen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:34 | |
| |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Tall is te fabulous nu <3
Tall god is eindelijk op zijn plaats |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:37 | |
| @Kiki: Interessant! Ik ben zelf niet zo voor webdesign eigenlijk, maar lijkt me opzich wel een coole richting. Ik zoek echt nog een soort tekenrichting ofzo (liefst animatiefilm, maar de kunstopleidingen in België zijn écht heel erg slecht heb ik het gevoel...) Dus daarmee dat ik wat met mijn handen in het haar zit.
Ik heb een interessetest gedaan voor universitaire/hogereschool richtingen, en ik kom daar 92/100 kunstzinnig uit. Dus de rest is eigenlijk echt héél minimaal qua interesse (volgende hoogste cijfer is 28/100 sociaal dus das heel weinig). Plus ik heb blijkbaar matige slaagkansen op andere richtingen dan kunstzinnig dus ik hoop dat dat maar goed komt met kiezen haha |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:39 | |
| Emma ik kwam dat plaatje letterlijk /gister/ tegen en ik dacht: hey die lijkt op talls ava! :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 21:40 | |
| Hey Waz ik wil graag ik klacht indienen over Emma >3 Okay met deze avatar moet Snow het maar doen. Officieel was ze kortharig, maar t plaatje is te leuk. Wss blijft ze wel onderschriftloos want onderschriften maken ken ik nie hoowr |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|