|
|
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 9:10 | |
| Goedemorgen c: Kent iemand de serie Shadow Hunters? Ik ben echt in love met de filmversie ervan maar is het waard om dan die serie ook te gaan kijken? xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 9:33 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 10:10 | |
| Straks in de avond nog eens posten, eerst rond twaalf uur paardrijden c: |
|
| |
99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 10:42 | |
| - Runningpaw schreef:
- Goedemorgen c: Kent iemand de serie Shadow Hunters? Ik ben echt in love met de filmversie ervan maar is het waard om dan die serie ook te gaan kijken? xD
Beetje late reactie, maar ik kijk shadowhunters en het is echt een hele leuke serie! Ik ben er echt verslaafd aan xD alleen ik heb de boeken en de filmversie nog niet gezien (ik heb shadowhunters via de serie ondekt) dus ik kan niet oordelen of de serie beter is dan film, ik heb wel gehoord dat ze de boeken volgen alleen via een andere richting, alleen hoe idk xD maar ik vind dat de serie het echt waard is om te kijken dus ik zou zeggen ga um kijken xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 11:11 | |
| @Chi: veel plezier!!
Ik ga tussen het verslagen typen wel eens hier en daar posten, maar de uitgebreide postronde komt er dinsdag pas aan. c:
&Moorning c; |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 11:21 | |
| Goedemorgen! Straks even m'n haartjes weer knippen, want mis m'n sidecut toch wel heel erg.. <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 12:16 | |
| - Fairfaith schreef:
- Goedemorgen! Straks even m'n haartjes weer knippen, want mis m'n sidecut toch wel heel erg.. <3
dat was ook heel mooi :3 wat heb je nu? |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 12:30 | |
| Het weer was zo goed vanochtend, why Nederland ;n; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 12:43 | |
| - Cyber schreef:
- Fairfaith schreef:
- Goedemorgen! Straks even m'n haartjes weer knippen, want mis m'n sidecut toch wel heel erg.. <3
dat was ook heel mooi :3 wat heb je nu? Ahw, thanks! Op dit moment heb ik het tot net niet op m'n schouders met een schuine pony, alleen merk ik dat dat langere me nu alweer gaat irriteren. xD dus straks weer lekker kort! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 12:45 | |
| Juul we moeten ook echt gaan afspreken wanneer je moeder mijn haar kan knippen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 12:45 | |
| Jaa idd! Dan gaan we je snel daarna omtoveren tot irl Seven. >D |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:25 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:41 | |
| Fire is zooo pwetty ;w; Waz, we moeten topic tussen deze twee, en Glowstick's gonna lose it. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:42 | |
| @Iro; we moeten ook een topicje glow x red nu ze appje is <'3 Papa moet der geruststellen want ze is nogal bang ghehe xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:43 | |
| @bunny Deal! zal ik 'm meteen maken?
BTW WOW IK HEB ZOVEEL GEMIST OML AM SO PROUD OF SMOL BIG BEAN ZEAL |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:43 | |
| - Glowstick schreef:
- Fire is zooo pwetty ;w; Waz, we moeten topic tussen deze twee, en Glowstick's gonna lose it.
Jaa topic |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 13:45 | |
| @Iro; is goed c: Ik zie 'm wel komen dan ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 14:01 | |
| |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 16:01 | |
| Okie, heb dus nu onmiddellijk liefdestips nodig. Ik vind dus een jongen uit mijn klas wel leuk maar ik weet het niet zeker :c En ik ben dus bang dat hij mij niet leuk vind en ik weet niet of hij iemand leuk vindt ook al kijkt hij me wel de hele tijd aan. Iemand tips? |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 16:20 | |
| Jacq, ik zou vooral niet te erg kijken naar hoe vaak een jongen naar je kijkt of zo, want negen van de tien keer heeft dat er niks mee te maken/verbeeld je je het alleen maar. iedereen kijkt namelijk rond en kijkt wel is naar iemand. Verder heb ik geen tips xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|