|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:31 | |
| @Freedje Ik denk dat dat wel kan ja, hij is inderdaad leuk (: |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:35 | |
| #Camilla: Wel jammer dat Chestnut doodsbang voor 'm is xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:39 | |
| - Waspsting schreef:
- kleine 24 uur lijst komt ook omdat er laatst een best aantal actieve mensen gestopt zijn
Dat valt nou ook wel weer mee xD Vooral Soof was actief |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:45 | |
| - Thornflame schreef:
- #Camilla: Wel jammer dat Chestnut doodsbang voor 'm is xD
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:51 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;( |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:52 | |
| - Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;( Oké, oké. Maar dat weer zij niet xD Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:03 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;( Oké, oké. Maar dat weer zij niet xD
Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless Ach, de titel slaagt tenminste nog op haar beginposten. Daarna gaat het bergafwaarts. Je hebt natuurlijk ook nog van die personen die hun topictitel aanmaken en vervolgens een post schrijven die er totaal niet bij hoort slaat vooral niet op mezelf hoor, neeee |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:05 | |
| - Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;( Oké, oké. Maar dat weer zij niet xD
Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless Ach, de titel slaagt tenminste nog op haar beginposten. Daarna gaat het bergafwaarts. Je hebt natuurlijk ook nog van die personen die hun topictitel aanmaken en vervolgens een post schrijven die er totaal niet bij hoort slaat vooral niet op mezelf hoor, neeee Dat is waar, misschien dan juist wel leuk dat het juist andersom is. Want eigenlijk is ze meestal niet zo bang, maar Thorn heeft echt indruk op haar gemaakt xD Maar ik moet gaan, doeii iedereen! |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:12 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Thornflame schreef:
Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless Ach, de titel slaagt tenminste nog op haar beginposten. Daarna gaat het bergafwaarts. Je hebt natuurlijk ook nog van die personen die hun topictitel aanmaken en vervolgens een post schrijven die er totaal niet bij hoort slaat vooral niet op mezelf hoor, neeee Dat is waar, misschien dan juist wel leuk dat het juist andersom is. Want eigenlijk is ze meestal niet zo bang, maar Thorn heeft echt indruk op haar gemaakt xD
Maar ik moet gaan, doeii iedereen! Ach, hij is nog altijd vriendelijker tegen haar dan tegen Penguinpaw xD Doeii :3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:28 | |
| - Firedance schreef:
- Waspsting schreef:
- kleine 24 uur lijst komt ook omdat er laatst een best aantal actieve mensen gestopt zijn
Dat valt nou ook wel weer mee xD Vooral Soof was actief Dat vind ik ook. het einde van het schooljaar nadert ook. Vele mensen moeten zich nu heel hard inzetten etc. x3 &Haaaay |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:33 | |
| - Lizardpaw schreef:
- Firedance schreef:
- Waspsting schreef:
Dat valt nou ook wel weer mee xD Vooral Soof was actief Dat vind ik ook. het einde van het schooljaar nadert ook. Vele mensen moeten zich nu heel hard inzetten etc. x3
&Haaaay Wss is het wanneer t zomervakantie is veel drukker :3 |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:35 | |
| Hi there. Iemand in voor een topicje? ^^ |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:42 | |
| Nou, ik heb het anderhalf uur volgehouden om te posten voordat ik afgeleid raakte door van alles xD |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:46 | |
| - Firedance schreef:
- Waspsting schreef:
Dat valt nou ook wel weer mee xD Vooral Soof was actief Maar ook Tessa en Daan waren best actief toch? nou ja x3 ik vind de hoeveelheid van nu ook heel gezellig hoor! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 21:47 | |
| - Thornflame schreef:
- Nou, ik heb het anderhalf uur volgehouden om te posten voordat ik afgeleid raakte door van alles xD
Zo gaat het meestal xD |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 22:42 | |
| Er zijn veel actieve mensen gestopt of druk met studeren. Ik bv heb het nu heel druk met paardrijden & wedstrijden omdat het zomerseizoen start en die mensen het gewoon super druk hebben, waardoor ikzelf ook veel te doen heb xD
Deze week alweer vier paardjes weg en twee nieuwe. Ben benieuwd wie de andere twee nieuwe zullen zijn :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 8:12 | |
| Ik heb nu juist meer tijd aangezien het toch al vast staat dat ik af ga zakken naar tl. Ik had prima VWO kunnen doen als in geen Frans en Duits had gehad. *snik* |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 8:32 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 apr 2016 - 8:45 | |
| |