|
|
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:37 | |
| Haat aan het moment dat het mesje verkeerd over je been schiet en je een klein wondje hebt dat blijft bloeden alsof je door 'n ader bent gegaan of zo xD |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:39 | |
| @Freedje: gotta hate it when it happens xc |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:41 | |
| De 24 uur lijst is wel gekrompen vergeleken met 'n jaar geleden, zeg. o.õ
Goedenavond kinders, hoe is 't hier? |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:42 | |
| Oké en dan ga ik nu m'n best doen om tot elf uur door te posten vanavond c: Give me strength xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:47 | |
| - Lakepaw. schreef:
- De 24 uur lijst is wel gekrompen vergeleken met 'n jaar geleden, zeg. o.õ
Goedenavond kinders, hoe is 't hier? dacht net hetzelfde :c weet niet of ik dat positief of negatief vind. Het is wel minder druk en er zullen minder snel ruzies ontstaan maar ik wil dan ook weer niet dat de site inactief word xD En of dit gezelliger is? ik ben er nog niet uit :3 (daar denk ik dan weer aan) |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:56 | |
| Ik snap niet waarom jullie je zo druk maken tbh xD Het is hier volop actief... ik zie hier niet gauw mensen kappen. Denk dat jullie je zorgen maken om iets. Plus ik heb geleerd uit andere sites dat een klein groepje ook heel leuk kan zijn :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 19:58 | |
| Volgensmij zijn heel veel mensen ook gwn diehard aan t leren en komt er daarom minder online. K heb al meerdere berichten bij absence zien staan. Dus idd niks om druk over te maken en whatnot. De ene maand is actiever dan de ander |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:05 | |
| Precies! Ik kan het nu nog combineren, maar ik ga tegen mei/juni ook een beetje wegvallen omdat ik veel moet leren. Niks om druk over te maken dus c: |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:10 | |
| Gelukkig hoef ik geen toetsen te maken! Tenminste, niet waarvoor ik enorm hard moet leren. ;') |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:12 | |
| Smokepaw denkt echt dat hij door niemand geliefd wordt ;( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:13 | |
| Zielige Smoke... Shade doet zijn best! xD |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Ik ben ook meer fan van 'n klein groepje, idd. Minder drama and what not! ^^ en lekker Camilla, ben jaloers! |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| - Shadefeather schreef:
- Zielige Smoke... Shade doet zijn best! xD
Shade en hij worden gewoon best friends <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Ahh jongens vanaf morgen kan ik wss weer gewoon posten |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:17 | |
| @Juul xD Hopelijk is het voor jou, en alle andere die nu toetsten hebben, snel afgelopen. @Freedje Shade wordt met iedereen best friends xD Dat probeert hij tenminste. ;p |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:23 | |
| kleine 24 uur lijst komt ook omdat er laatst een best aantal actieve mensen gestopt zijn |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:24 | |
| Ik vind over het algemeen dat het forum van WC over activiteit van de leden niet veel te klagen heeft tho xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:25 | |
| Jaa joh Freedje hahaha heb mn stageverslag als het goed is af (al ga ik m morgen nog proofreaden enzo) maar omg vanaf maandag kan ik eindelijk weer een normaal leven leven xd |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 apr 2016 - 20:29 | |
| Zou het geloofwaardig overkomen als ik deze avatar van Thornflame houd zelfs als hij boven de 40 moons is? Ik vind 'm zo leuk <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|