|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 10:31 | |
| gooooooooedemorgen al ben ik al vanaf 20 over 6 wakker xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 14:54 | |
| Wow, Innerstar is 50 moons :') |
|
| |
Esmee 35 Actief People are so naive my dear.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 15:21 | |
| Volgensmij moet ik eens een beter setje gaan laten maken voor Nyl, ziet er nog steeds nie uit yo Iemand een topic met haar? Also, 50% van mobiele data verbruikt op dag 2, oeps |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 15:49 | |
| - Innerstar schreef:
- Wow, Innerstar is 50 moons :')
*gaat wasp's leeftijd omhoog doen* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 15:53 | |
| - Zira schreef:
- Innerstar schreef:
*gaat wasp's leeftijd omhoog doen* Ja ik was vergeten dat Innerstar in de winter geboren is en ik haar leeftijd daar wel wat naar houd :'D |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 15:58 | |
| - Innerstar schreef:
- Zira schreef:
- Innerstar schreef:
*gaat wasp's leeftijd omhoog doen* Ja ik was vergeten dat Innerstar in de winter geboren is en ik haar leeftijd daar wel wat naar houd :'D maakt niks uit xd |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 16:02 | |
| Surprise mfrs, Kestrelwing is zwanger.
Kestrelwing is still bae tho Misschien moet hij maar eens elder worden? I dunno, wordt misschien wel tijd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 16:30 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Surprise mfrs, Kestrelwing is zwanger.
Kestrelwing is still bae tho Misschien moet hij maar eens elder worden? I dunno, wordt misschien wel tijd Wow, gaaf, een actieve elder ;D |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 16:45 | |
| |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:07 | |
| - Fisheye schreef:
- gooooooooedemorgen
al ben ik al vanaf 20 over 6 wakker xD Waarom las ik dit als ik word 20 over 6 weken? ... I'm so weird xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:13 | |
| |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:16 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hoi hier is mim
doei Jij stoute account-pikster hahaha Edit: Vanaf nu gaat BloodClan onder een roze kleur door het leven |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:19 | |
| En plots was Bloodclan roze... |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:20 | |
| Ik geef Kestrel nog een laatste kans als elder xD Niet alleen omdat zijn setje met plaatjes van m'n overleden kat is gemaakt o.o
Ow BloodClan is wel fancy geworden hoowr :p |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:25 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ik geef Kestrel nog een laatste kans als elder xD Niet alleen omdat zijn setje met plaatjes van m'n overleden kat is gemaakt o.o
Ow BloodClan is wel fancy geworden hoowr :p Condoleances voor je overleden kat, maar het was wel 'n prachtkat hoor. Wauw! <3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:32 | |
| JA Jongens, ik heb aangevraagd of BC roze mag worden. Gezien Claw voortaan homo door het leven gaat |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:33 | |
| #Julia: Mag ik 'm shippen met Shark? xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:33 | |
| JA dat mag, dat is de rede waarom Claw homo geworden is *wbw* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:34 | |
| - Thornflame schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ik geef Kestrel nog een laatste kans als elder xD Niet alleen omdat zijn setje met plaatjes van m'n overleden kat is gemaakt o.o
Ow BloodClan is wel fancy geworden hoowr :p Condoleances voor je overleden kat, maar het was wel 'n prachtkat hoor. Wauw! <3 Haha dankje, zijn moeder was een Britse Korthaar en zijn vader was een of andere zwerver :p Hij was pretty awesome, maar hij heeft in ieder geval niet lang hoeven lijden ;o EDIT: over homo gesproken https://youtu.be/5K8mnoz1NiQ xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 mei 2016 - 17:36 | |
| - Claw schreef:
- JA dat mag, dat is de rede waarom Claw homo geworden is *wbw*
Omg... Dit moet gezegeld worden met een romantisch topic tussen hun <3 Seriously tho... We moeten hun ooit in zo'n awkward topic laten belanden xD Dat ze gevangen raken in 'n schuur of zo XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|