|
|
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 apr 2016 - 21:55 | |
| En toen had Nyra een nieuw setje, thanks Lolo c: |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 apr 2016 - 22:23 | |
| |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 apr 2016 - 22:45 | |
| - Waspsting schreef:
- Ik wil echt een tattoo. Misschien is het een fase, misschien ook niet. Maar ik wil een tattje.
Ik wil een hart, niet een hartje, maar echt een orgaanhart van bloemen gemaakt, maar wel smol zodat hij niet te erg opvalt. Maar ik weet nog niet op welke plek. En ik wil warrior op de ene kant van mijn pols en weirdo op de andere kant van mijn pols, verwijzend naar warriors/weirdos, het fandom van aurora. Zij is de eerste van wie ik echt echt fan ben, en ook mijn allereerste concert/signing iets. dus yeah. En een gewei. Idk geweien zijn cool. En pootstappen, die staan voor mijn disney fangirl van vroeger over de lion king, en ook voor mijn lieve baby hondje <3
- :
OHHH Lolo, die designs zijn echt gaaf!! <3 mijn tattoo wilde ik ook al best een tijd, en heb er tot nu toe nog geen spijt van. xD maar je moet er idd wel goed over nadenken! |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 apr 2016 - 23:52 | |
| - Fairfaith schreef:
- Waspsting schreef:
- Ik wil echt een tattoo. Misschien is het een fase, misschien ook niet. Maar ik wil een tattje.
Ik wil een hart, niet een hartje, maar echt een orgaanhart van bloemen gemaakt, maar wel smol zodat hij niet te erg opvalt. Maar ik weet nog niet op welke plek. En ik wil warrior op de ene kant van mijn pols en weirdo op de andere kant van mijn pols, verwijzend naar warriors/weirdos, het fandom van aurora. Zij is de eerste van wie ik echt echt fan ben, en ook mijn allereerste concert/signing iets. dus yeah. En een gewei. Idk geweien zijn cool. En pootstappen, die staan voor mijn disney fangirl van vroeger over de lion king, en ook voor mijn lieve baby hondje <3
- :
OHHH Lolo, die designs zijn echt gaaf!! <3 mijn tattoo wilde ik ook al best een tijd, en heb er tot nu toe nog geen spijt van. xD maar je moet er idd wel goed over nadenken! Aww dankjewel <3 Ik ga er idd nog goed over nadenken, heb nog een jaar en dan kan ik m'n besluit wel nemen. Plus, ik moet ook mijn ouders nog overhalen en het geld ergens vandaan sprokkelen xD Deed het pijn bij jou? Want tja, ik heb echt een angst voor naalden, maar het stelt me heel erg gerust dat ze helemaal niet ver de huid ingaan zoals ik dacht en zoals bij bloedprikken is en zo, maar maar een heel klein beetje. En woorden duren niet zo lang. x3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 0:27 | |
| Man man mn bed is koud Dx Morgen hopelijk posten |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 8:53 | |
| @Lolo: Bij mij viel het echt heeeel erg mee! Alleen het stukje op m'n pols was even doorbijten, maar dat komt geloof ik omdat je huid daar dunner is. Het ligt dus ook heel erg aan de plek waar je hem zet!
Goedemorgen~ zo even m'n haartjes knippen en ik de verf gooien. C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 9:14 | |
| Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 9:24 | |
| |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 12:22 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 12:32 | |
| ik wil een drakentattoo :') van een groene draak die een groene verfborstel vast houd in zijn bek ofzo. Because mijn fantasievriend die ik sinds ik me kan herinneren heb gehad. Hij betekent heel veel voor me - spoiler:
EDIT: alleen mag ik het nooit niet voor mn 18 :/ |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 12:42 | |
| Ik weet nog niet of ik een tattoo wil :') Ik ben nog maar 13, dus het zit er voorlopig nog niet in x'D Vroeger dacht ik altijd nee, ik wil echt nooit een tattoo! Maar soms zie ik zo van die kleine tattoo's, zoals hartjes, sleuteltjes en iets anders. En dan denk ik, dat is eigenlijk best cool xD Maar ik denk dat ik uiteindelijk toch niets ga nemen xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 13:49 | |
| Een tribal wolf op mn rechter schouderblad :'D Idee zit al jaren in mn hoofd, maar van uitwerking is nooit iets gekomen, ook door 't kosteplaatje xD
Anyhow, ik haat AngularJS ;_____; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:22 | |
| ooit komt het er wel van :') en goed blijven sparen, dan kom je er zeker Quinty! |
|
| |
Pommeline 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:32 | |
| Het werd tijd dat ik nog eens online kwam :p
Iemand topicje met Thistle? |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:45 | |
| Jullie mogen blij zijn dat jullie allemaal een tatoeage mogen nemen. Ik mag het niet van mijn dokter vanwege m'n hart, anders had ik ook iets subtiels laten zetten. Het enige wat ik jullie kan aanraden is om jullie lijf niet vol te zetten met allemaal verschillende tatoeages, want als je ouder wordt is dat niet meer zo mooi xD
#Manon: Oceanheart x Thisle? ;3 Jij mag maken ^^ |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:46 | |
| - Waspsting schreef:
- Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen
of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! Ik zou polsen doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:48 | |
| - Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen
of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! Ik zou polsen doen maar een sleutelbeen blijkt minder pijn te doen xd |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:49 | |
| Ik zou alles heel goed overdenken als je ergens een tatoeage laat zetten want het is iets voor heel je leven :3 |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:50 | |
| - Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! Ik zou polsen doen maar een sleutelbeen blijkt minder pijn te doen xd Ja idd, maar daar zou ik iets anders doen, zoals een vlindertje of een veertje iets langer dan een woordje, maar jij kiest En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:54 | |
| ik wil dit al heel lang freedje, en wil het ook niet even groot als mijn hele rug gewoon aan mn lies een kleine of op mn schouder of in mn nek. ergens waar ik het ook makkelijk kan verstoppen. en als je ouder wordt word heel je lijf lelijk xD dus dat van die tattoeage neem ik er gewoon bij. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|