We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik wil echt een tattoo. Misschien is het een fase, misschien ook niet. Maar ik wil een tattje. Ik wil een hart, niet een hartje, maar echt een orgaanhart van bloemen gemaakt, maar wel smol zodat hij niet te erg opvalt. Maar ik weet nog niet op welke plek. En ik wil warrior op de ene kant van mijn pols en weirdo op de andere kant van mijn pols, verwijzend naar warriors/weirdos, het fandom van aurora. Zij is de eerste van wie ik echt echt fan ben, en ook mijn allereerste concert/signing iets. dus yeah. En een gewei. Idk geweien zijn cool. En pootstappen, die staan voor mijn disney fangirl van vroeger over de lion king, en ook voor mijn lieve baby hondje <3
:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Heb de mijne genomen op mn 20ste. Nog geen spijt (al zit ie er nog maar een jaartje op). Wil er zelf nog eentje op mn pols, het pootje van mn overleden kat.
Heel goed over na denken. Ik wou toen ik een jaar of 15 was ook een tattoo. Heb hem opgeslagen en bewaard, en na 2 jaar wou ik het toch niet meer omdat ik hem uiteindelijk ontzettend lelijk vond. :') Echt goed over nadenken hoor! (En veel sparen natuurlijk....)
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Heb de mijne genomen op mn 20ste. Nog geen spijt (al zit ie er nog maar een jaartje op). Wil er zelf nog eentje op mn pols van het pootje van mn overleden kat.
Oeh wat voor een heb je? Als je een foto hebt, wil je 'm dan laten zien? Ah da's mooi, kan je doen ja!
@Kiek: Ja ik moet er idd goed over nadenken, het zit nu pas 3 dagen in mijn hoofd of zo dus xd. en sparen, dat wordt hell, ik ben ook al aan het sparen voor een playstation rip. prioriteiten.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Als ik ooit een tattoo zou nemen, wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren door mijn angst voor naalden, zal het waarschijnlijk ergens in het klein dit zijn: ♎ Voor degenen die niet weten wat dat tekentje is, dat is het teken voor Libra (a.k.a. het sterrenbeeld Weegschaal).