|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:04 | |
| - Shark schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Shark schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Heb nu keelpijn.. Het begin bij mij van verkoudheid.. Net voor de vakantie... >,< En morgen moet ik nog een hele dag...
Ik zeur echt teveel ^^ Bij mij staan mijn handen en armen vol krassen omdat ik maandag en donderdag als stage vakken moet vullen in een grote winkel. Laten we samen zeuren xD Lijkt me saai.. xD Morgen heb ik het ook heel druk, want als begin moet ik gaan paardrijden, voor de paardenklas.. Wel leuk, maar ook vermoeiend.. En daarna hele lange uren wiskunde.. En dan gym! ... En dan nog een uur Mens en Maatschappij, waar we een topo toets moeten maken, die ik nog niet (goed) geleerd heb.. Eigenlijk juist helemaal niet. Ik sta bij verschillende rekken en om de twee uur bij verschillende mensen, het zijn toffe collega's en omdat er zo veel variatie van rekken en producten is gaat zo'n dag eigenlijk zo voorbij c: Dan klinkt het wat beter. ^^ beter dan de lange dag die ik morgen heb... Yep, ik zeur echt veel xD |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:05 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:10 | |
| Weet er iemand iets om keelpijn te verzachten? Ik heb echt al alles van het internet geprobeerd en ook al verschillende keelpastilles geprobeerd en niks lijkt te helpen om het ook maar een beetje weg te nemen... |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:12 | |
| - Snowdrop schreef:
- Weet er iemand iets om keelpijn te verzachten? Ik heb echt al alles van het internet geprobeerd en ook al verschillende keelpastilles geprobeerd en niks lijkt te helpen om het ook maar een beetje weg te nemen...
Nee helaas niet, anders had ik het ook wel geprobeerd! ;3 Mijn moeder zegt dat drop helpt? Zelf hou ik niet van drop, dus dat helpt niet bij mij.. En keelsnoepjes? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:12 | |
| Thee met honing? Al heb je die wrs al geprobeerd. Gewoon veel drinken is sws goed. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:13 | |
| Ik drink zoiezo veel water. Maar als ik slik, dan doet het vooral pijn. Maar als je eenmaal drinkt, verzacht het wel een beetje. |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:46 | |
| Medelijden met degene die morgen een lange dag hebben <3 Ik heb wss morgen een examenstunt dus ben ik om 12 uur uit ^.^ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 18:54 | |
| Hey all! Ben echt zo moe van die uitstap naar Brussel... ;--; |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 19:27 | |
| Drop, yeah.. Ieuwl... Ik kan die smaak nie af man ugh >.< en yeah dat heb ik ook al geprobeerd... Helpt nie echt
Yeah thee met honing heb ik idd geprobeerd. Het hielp wel eerst maar nu niet meer zo. En yeah idd moet echt mss meer drinken -sigh-
Toch bedankt tho! En als ik iets vind Camila zal ik het je op de een of andere manier laten weten om je ook van je keelprobleem af te helpen c; Want keelpijn is echt hatelijk ugh |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 20:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 21:05 | |
| Iemand die een setje kan maken? Ik ben niet zo geweldig met photoshop etc ^^ |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 21:24 | |
| Tomorrow is my birthday..! Totaal geen zin in >_< |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 apr 2016 - 22:07 | |
| Stiekem heb ik teveel leuke accs om sommigen te laten verstoffen maar ik kan tegelijkertijd ook nie kiezen wie ik actief zou houden dan ... D: |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 6:27 | |
| Gooooooeeeedemorgen! Vandaag gaat mijn vader trouwen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 6:45 | |
| Ik werd net wakker en ik dacht dat ik gezien had op mijn wekker dat het al 08:45 was o.o Ik helemaal haasten enzo. Ik voel me zo bedrogen nu xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 7:08 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 7:30 | |
| G'morning c: vandaag naar Amsterdam met school *doet dansje* veel beter dan les |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 7:31 | |
| Goeiemorgen allemaal ik ben onderweg naar Gent vandaag :") |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 7:32 | |
| |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 7:41 | |
| Goedemorgen! Wieeh, gisteren m'n tattoo laten zetten. C: - X:
En gelukkig vandaag maar een uurtje school, mijn laatste uurtje school dit schooljaar.. :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|