|
|
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:56 | |
| Ik wil ooit ook nog een Alice tattoo, zwarte wolf met gouden ogen dus. Maybe in mn zij ofzo want daar is veel plek. |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:57 | |
| Oh Loïs als je fan bent van Aurora dan moet je dees eens bezien De trailer van Equals (trouwens ook voor Kristin Steward fans) |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 16:59 | |
| - Cyber schreef:
- ik wil dit al heel lang freedje, en wil het ook niet even groot als mijn hele rug gewoon aan mn lies een kleine of op mn schouder of in mn nek. ergens waar ik het ook makkelijk kan verstoppen. en als je ouder wordt word heel je lijf lelijk xD dus dat van die tattoeage neem ik er gewoon bij.
Het is inderdaad handig als je het op 'n plek zet waar 't 'n beetje voor jezelf is ^^ |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:03 | |
| - Smokepaw, schreef:
- Cyber schreef:
- ik wil dit al heel lang freedje, en wil het ook niet even groot als mijn hele rug gewoon aan mn lies een kleine of op mn schouder of in mn nek. ergens waar ik het ook makkelijk kan verstoppen. en als je ouder wordt word heel je lijf lelijk xD dus dat van die tattoeage neem ik er gewoon bij.
Het is inderdaad handig als je het op 'n plek zet waar 't 'n beetje voor jezelf is ^^ Ik zie zoveel mooie tattoes maar ik ga er nooit eentje zetten denk ik |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:04 | |
| - Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen
of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! Ik zou polsen doen maar een sleutelbeen blijkt minder pijn te doen xd Ja idd, maar daar zou ik iets anders doen, zoals een vlindertje of een veertje iets langer dan een woordje, maar jij kiest
En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3 Woorden vind ik juist best leuk staan bij een sleutelbeen, als het er maar één is c: Maar ik weet niet of ik het leuk vind om bij allebei m'n sleutelbenen een tattoo te hebben, idk. Haha. Maar ik vind een vlinder weer zo cliché?? Ik weet niet hahaa. Want vlinders hebben voor mij een dubbele mening (en voor aurora en voor butterfly effect, dat fascineert mij heel erg) maar bijna iedereen heeft een vlinder en ik wil niet wat iedereen heeft xD |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:06 | |
| - Queenbee schreef:
- Oh Loïs als je fan bent van Aurora dan moet je dees eens bezien
De trailer van Equals (trouwens ook voor Kristin Steward fans) AAAAH WINTER BIRD IS MIJN BAE oh sorry voor de dubbelpost xD |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:08 | |
| - Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen
of sleutelbeen
oeh, als het af is laten zien Juul! Ik zou polsen doen maar een sleutelbeen blijkt minder pijn te doen xd Ja idd, maar daar zou ik iets anders doen, zoals een vlindertje of een veertje iets langer dan een woordje, maar jij kiest
En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3 Woorden vind ik juist best leuk staan bij een sleutelbeen, als het er maar één is c: Maar ik weet niet of ik het leuk vind om bij allebei m'n sleutelbenen een tattoo te hebben, idk. Haha. Maar ik vind een vlinder weer zo cliché?? Ik weet niet hahaa. Want vlinders hebben voor mij een dubbele mening (en voor aurora en voor butterfly effect, dat fascineert mij heel erg) maar bijna iedereen heeft een vlinder en ik wil niet wat iedereen heeft xD Haha dat snap ik, zo ben ik ook wel, maar ik hou ook wel graag van kleine tattoes bv een klavertje, vlindertje, een woordje, een pluisbloemetje, een naampje alles wat klein is vind ik mooi (niet alles haha maar toch) is het butterfly effect een andere naam voor vlinderkindjes? want anders volg ik niet haha |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:09 | |
| - Arrowthrill schreef:
- Ik wil ooit ook nog een Alice tattoo, zwarte wolf met gouden ogen dus. Maybe in mn zij ofzo want daar is veel plek.
Omfg kearn op m'n bovenbeen B) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:21 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Arrowthrill schreef:
- Ik wil ooit ook nog een Alice tattoo, zwarte wolf met gouden ogen dus. Maybe in mn zij ofzo want daar is veel plek.
Omfg kearn op m'n bovenbeen B) WS tattoo buds B) |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:24 | |
| - Firedance schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Arrowthrill schreef:
Omfg kearn op m'n bovenbeen B) WS tattoo buds B) Jaaaa! Moeten we hem wel samen laten zetten B) Ik zie het nu helemaal voor me omfg. (die wordt wel duur want veel bovenbeen..) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:25 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Firedance schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Arrowthrill schreef:
Omfg kearn op m'n bovenbeen B) WS tattoo buds B) Jaaaa! Moeten we hem wel samen laten zetten B) Ik zie het nu helemaal voor me omfg. (die wordt wel duur want veel bovenbeen..) Super gaaf, maar idd, zal wel n prijskaartje aan gaan hangen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:28 | |
| - Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
- Queenbee schreef:
- Waspsting schreef:
of sleutelbeen
En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3 Woorden vind ik juist best leuk staan bij een sleutelbeen, als het er maar één is c: Maar ik weet niet of ik het leuk vind om bij allebei m'n sleutelbenen een tattoo te hebben, idk. Haha. Maar ik vind een vlinder weer zo cliché?? Ik weet niet hahaa. Want vlinders hebben voor mij een dubbele mening (en voor aurora en voor butterfly effect, dat fascineert mij heel erg) maar bijna iedereen heeft een vlinder en ik wil niet wat iedereen heeft xD Haha dat snap ik, zo ben ik ook wel, maar ik hou ook wel graag van kleine tattoes bv een klavertje, vlindertje, een woordje, een pluisbloemetje, een naampje alles wat klein is vind ik mooi (niet alles haha maar toch) is het butterfly effect een andere naam voor vlinderkindjes? want anders volg ik niet haha nee hahaha xD Het butterfly effect is dat iedere keuze in je leven een andere uitkomst betekent, dus als je kan kiezen om iemand wel of niet te zoenen kan dit uitkomen op een relatie of iets beschamend en als je niets doet dan krijg je geen van de twee, snap je een beetje? xD |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:39 | |
| @Lolo; aah zo xD ja k snap hem |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:40 | |
| voor mij heeft een vlindertje dan nog een heel andere reden xD ik ga het niet uitleggen. Maar je kan altijd het butterfly project opzoeken ik zou zelf nooit voor een vlinder kiezen, nou net om dat cliché-achtige en ik niet zoveel heb met vlinders xD geef mij maar een vosje (allereerste rpg) of draak of het woord 'cyber' |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:41 | |
| @LEO/Laura (Cyber) Uhm.. Oceanpaw is lichtelijk bijdehand op dit moment. En hebben jullie het over tatoeages? |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:44 | |
| Butter; yess |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:44 | |
| @Butter, ja over tattoes, en ja dat kom niet goed xD Als ik terug thuis ben ga ik Oceanpaw een lap achter de oren laten geven. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:51 | |
| @Cyber Hahaha arme Ocean... als daar maar geen tatoe van komt..hahaha. @ Queenbee aha! |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 17:56 | |
| Hello. (:
Ik snap niet waarom mijn ouders persé wilden kamperen met dit weer, maar 'k heb 't overleefd. x3 |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 apr 2016 - 18:44 | |
| Queen heeft een setje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |