Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Arrowthrill
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 16:56

Ik wil ooit ook nog een Alice tattoo, zwarte wolf met gouden ogen dus. Maybe in mn zij ofzo want daar is veel plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 16:57

Oh Loïs als je fan bent van Aurora dan moet je dees eens bezien Very Happy
De trailer van Equals (trouwens ook voor Kristin Steward fans)
Smokepaw,
Member
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 16:59

Cyber schreef:
ik wil dit al heel lang freedje, en wil het ook niet even groot als mijn hele rug Wink gewoon aan mn lies een kleine of op mn schouder of in mn nek. ergens waar ik het ook makkelijk kan verstoppen. en als je ouder wordt word heel je lijf lelijk xD dus dat van die tattoeage neem ik er gewoon bij.

Het is inderdaad handig als je het op 'n plek zet waar 't 'n beetje voor jezelf is ^^
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:03

Smokepaw, schreef:
Cyber schreef:
ik wil dit al heel lang freedje, en wil het ook niet even groot als mijn hele rug Wink gewoon aan mn lies een kleine of op mn schouder of in mn nek. ergens waar ik het ook makkelijk kan verstoppen. en als je ouder wordt word heel je lijf lelijk xD dus dat van die tattoeage neem ik er gewoon bij.

Het is inderdaad handig als je het op 'n plek zet waar 't 'n beetje voor jezelf is ^^

Ik zie zoveel mooie tattoes maar ik ga er nooit eentje zetten denk ik
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:04

Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen of sleutelbeen

oeh, als het af is laten zien Juul!

Ik zou polsen doen Very Happy

maar een sleutelbeen blijkt minder pijn te doen xd

Ja idd, maar daar zou ik iets anders doen, zoals een vlindertje of een veertje iets langer dan een woordje, maar jij kiest Very Happy

En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3

Woorden vind ik juist best leuk staan bij een sleutelbeen, als het er maar één is c: Maar ik weet niet of ik het leuk vind om bij allebei m'n sleutelbenen een tattoo te hebben, idk. Haha.
Maar ik vind een vlinder weer zo cliché?? Ik weet niet hahaa. Want vlinders hebben voor mij een dubbele mening (en voor aurora en voor butterfly effect, dat fascineert mij heel erg) maar bijna iedereen heeft een vlinder en ik wil niet wat iedereen heeft xD
Waspsting
Member
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:06

Queenbee schreef:
Oh Loïs als je fan bent van Aurora dan moet je dees eens bezien Very Happy
De trailer van Equals (trouwens ook voor Kristin Steward fans)

AAAAH WINTER BIRD IS MIJN BAE
oh sorry voor de dubbelpost xD
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:08

Waspsting schreef:
Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Mooi! Pols had ik gehoord ja, dat het daar pijn doet, maar 't staat zo leuk xd. als ik ooit warrior/weirdo ga laten zetten, komt het op mijn polsen of sleutelbeen

Ja idd, maar daar zou ik iets anders doen, zoals een vlindertje of een veertje iets langer dan een woordje, maar jij kiest Very Happy

En als je van aurora houdt moet je ook echt ergens een vlindertje zetten (achter je oor of van boven aan je rug hihi) <'3

Woorden vind ik juist best leuk staan bij een sleutelbeen, als het er maar één is c: Maar ik weet niet of ik het leuk vind om bij allebei m'n sleutelbenen een tattoo te hebben, idk. Haha.
Maar ik vind een vlinder weer zo cliché?? Ik weet niet hahaa. Want vlinders hebben voor mij een dubbele mening (en voor aurora en voor butterfly effect, dat fascineert mij heel erg) maar bijna iedereen heeft een vlinder en ik wil niet wat iedereen heeft xD

Haha dat snap ik, zo ben ik ook wel, maar ik hou ook wel graag van kleine tattoes
bv een klavertje, vlindertje, een woordje, een pluisbloemetje, een naampje alles wat klein is vind ik mooi (niet alles haha maar toch)
is het butterfly effect een andere naam voor vlinderkindjes? want anders volg ik niet haha
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:09

Arrowthrill schreef:
Ik wil ooit ook nog een Alice tattoo, zwarte wolf met gouden ogen dus. Maybe in mn zij ofzo want daar is veel plek.

Omfg kearn op m'n bovenbeen B)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:21

Mistpaw. schreef:
Arrowthrill schreef:

WS tattoo buds B)
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:24

Firedance schreef:
Mistpaw. schreef:
Arrowthrill schreef:

WS tattoo buds B)
Jaaaa! Moeten we hem wel samen laten zetten B) Ik zie het nu helemaal voor me omfg. (die wordt wel duur want veel bovenbeen..)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:25

Mistpaw. schreef:
Firedance schreef:
Mistpaw. schreef:
Arrowthrill schreef:

WS tattoo buds B)
Jaaaa! Moeten we hem wel samen laten zetten B) Ik zie het nu helemaal voor me omfg. (die wordt wel duur want veel bovenbeen..)
Super gaaf, maar idd, zal wel n prijskaartje aan gaan hangen xD
Waspsting
Member
Rei
607
Actief

CAT'S PROFILE
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:28

Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Queenbee schreef:
Waspsting schreef:
Queenbee schreef:
Waspsting schreef:

Haha dat snap ik, zo ben ik ook wel, maar ik hou ook wel graag van kleine tattoes
bv een klavertje, vlindertje, een woordje, een pluisbloemetje, een naampje alles wat klein is vind ik mooi (niet alles haha maar toch)
is het butterfly effect een andere naam voor vlinderkindjes? want anders volg ik niet haha

nee hahaha xD
Het butterfly effect is dat iedere keuze in je leven een andere uitkomst betekent, dus als je kan kiezen om iemand wel of niet te zoenen kan dit uitkomen op een relatie of iets beschamend en als je niets doet dan krijg je geen van de twee, snap je een beetje? xD
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:39

@Lolo; aah zo xD ja k snap hem
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:40

voor mij heeft een vlindertje dan nog een heel andere reden xD ik ga het niet uitleggen. Maar je kan altijd het butterfly project opzoeken Wink ik zou zelf nooit voor een vlinder kiezen, nou net om dat cliché-achtige en ik niet zoveel heb met vlinders xD geef mij maar een vosje (allereerste rpg) of draak of het woord 'cyber'
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:41

@LEO/Laura (Cyber) Uhm.. Oceanpaw is lichtelijk bijdehand op dit moment. En hebben jullie het over tatoeages?
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:44

Butter; yess Wink
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:44

@Butter, ja over tattoes, en ja dat kom niet goed xD Als ik terug thuis ben ga ik Oceanpaw een lap achter de oren laten geven.
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:51

@Cyber Hahaha arme Ocean... als daar maar geen tatoe van komt..hahaha.
@ Queenbee aha!
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 17:56

Hello. (:

Ik snap niet waarom mijn ouders persé wilden kamperen met dit weer, maar 'k heb 't overleefd. x3
Queenbee
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Queenbee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 18:44

Queen heeft een setje Very Happy
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: