|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 8:10 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 8:11 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 10:34 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 11:41 | |
| Ik ben vrij vandaag en al sinds 08:50 op... ben ik ziek? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 13:55 | |
| Jongens en meisjes, wordt nooit een webdeveloper. Over een weg met spijkers en glas lopen is nog lekkerder dan die opleiding volgen. :"D |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 14:09 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Jongens en meisjes, wordt nooit een webdeveloper. Over een weg met spijkers en glas lopen is nog lekkerder dan die opleiding volgen. :"D
Een vriend van me volgt ook zo'n soort opleiding, hij moest een site maken als examen :') |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 14:25 | |
| - Zealspark schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Jongens en meisjes, wordt nooit een webdeveloper. Over een weg met spijkers en glas lopen is nog lekkerder dan die opleiding volgen. :"D
Een vriend van me volgt ook zo'n soort opleiding, hij moest een site maken als examen :') Moest ik vorig jaar ook, samen met een gozer. Ik was gezakt. Dit jaar moest ik opnieuw (en voor de laatste keer) examen doen met - je raad het we - dezelfde gozer. Ik ben nog steeds heel boos, ik heb echt het idee dat ze me gewoon daar weg willen hebben. Het huilen staat me nader dan het lachen momenteel.. :') |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 14:35 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Zealspark schreef:
- Mistpaw. schreef:
Een vriend van me volgt ook zo'n soort opleiding, hij moest een site maken als examen :') Moest ik vorig jaar ook, samen met een gozer. Ik was gezakt. Dit jaar moest ik opnieuw (en voor de laatste keer) examen doen met - je raad het we - dezelfde gozer. Ik ben nog steeds heel boos, ik heb echt het idee dat ze me gewoon daar weg willen hebben. Het huilen staat me nader dan het lachen momenteel.. :') Mag ik even volgen als grafisch vormgever en huilen met je kiek |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 14:36 | |
| - Sinclaw schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Zealspark schreef:
- Mistpaw. schreef:
Een vriend van me volgt ook zo'n soort opleiding, hij moest een site maken als examen :') Moest ik vorig jaar ook, samen met een gozer. Ik was gezakt. Dit jaar moest ik opnieuw (en voor de laatste keer) examen doen met - je raad het we - dezelfde gozer. Ik ben nog steeds heel boos, ik heb echt het idee dat ze me gewoon daar weg willen hebben. Het huilen staat me nader dan het lachen momenteel.. :') Mag ik even volgen als grafisch vormgever en huilen met je kiek Ik krijg net als klap op de vuurpijl een mail over een opdracht van 2 jaar terug. En daarbij zijn al mijn cijfers verdwenen. Steek me maar neer, ik ben klaar. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 14:59 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Sinclaw schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Zealspark schreef:
- Mistpaw. schreef:
Een vriend van me volgt ook zo'n soort opleiding, hij moest een site maken als examen :') Moest ik vorig jaar ook, samen met een gozer. Ik was gezakt. Dit jaar moest ik opnieuw (en voor de laatste keer) examen doen met - je raad het we - dezelfde gozer. Ik ben nog steeds heel boos, ik heb echt het idee dat ze me gewoon daar weg willen hebben. Het huilen staat me nader dan het lachen momenteel.. :') Mag ik even volgen als grafisch vormgever en huilen met je kiek Ik krijg net als klap op de vuurpijl een mail over een opdracht van 2 jaar terug. En daarbij zijn al mijn cijfers verdwenen. Steek me maar neer, ik ben klaar. En ik dacht dat míjn opleiding slecht geregeld was :') Succes Kiek <3 *knuf* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 15:38 | |
| Thanks Q voor het setje! <3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 15:55 | |
| Onderzoeksrapporten zijn de grootste hel op aarde ;__; Only 5 pages and still have no idea what I need to do -sigh- |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 17:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 17:02 | |
| Gadver, wou ik nog eens mn tekentablet bovenhalen, werkt die stomme pen niet meer >>
@Iro, thanks, t zit in de familie -wbw- |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 17:41 | |
| Helleuw mensen WindClanners, als jullie tijd en zin hebben, reageer dan allemaal op dit topic. Een clanmeeting is geen clanmeeting als er maar vier katten zijn xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 18:08 | |
| - Everstar schreef:
- Helleuw mensen
WindClanners, als jullie tijd en zin hebben, reageer dan allemaal op dit topic. Een clanmeeting is geen clanmeeting als er maar vier katten zijn xD meh, ik heb Mouse en Thorn maar ze zijn allebei inactief. ik heb voor beide geen reden om ze actief te maken ook :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 18:14 | |
| @Floriske; Ik post deze week nog met Bark c; |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 18:31 | |
| @ Loïs Tss, ik de ultieme übercoolheid van WindClan niet genoeg reden? xD @ Yanthe Yay |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 19:34 | |
| Dankzij mijn stage zit ik nu mer ROX en Mega Mindy in mijn hoofd... |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 apr 2016 - 19:39 | |
| trouble. ik heb een hele leuke opleiding gevonden (hbo medische hulpverlening) maar nu staat er op een site dat deze nog niet is geregistreerd in het BIG-register... Op de site van Hogeschool Rotterdam die onder andere de opleiding geeft staat dat dan weer niet.. :c ugh ik wil die opleiding echt doen. Maar als het niet in het BIG-register staat mag je zelf niets toepassen zonder dat er een arts meekijkt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|