Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 9:59

Purplekit schreef:
Fisheye schreef:
Purplekit schreef:
Hii

Kunnen katten ook paarse ogen hebben? Genetisch is dat wel mogelijk maar ik weet niet zeker of dat hier ook zo is.
Hoewel echte katten voor zover ik weet geen paarse ogen kunnen hebben, denk ik dat paarse ogen hier wel toegestaan zijn, want ik heb al meerdere karakters met paars(-achtig)e ogen voorbij zien komen.

Het is wel mogelijk want mensen in bepaalde regio's kunnen ook paarse ogen hebben.
mensengenetica werkt anders dan kattengenetica ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Soulkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
Hamilton-trash
31
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Soulkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 9:59

Creamyfrost schreef:
Paars is niet toegestaan, rood wel c:

Goodmorning trouwens ^^!

Ok, hoe verander ik dan mijn naam?
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:04

Purplekit schreef:
hoe verander ik dan mijn naam?
Dat kun je zelf niet doen. Je zult daarvoor een privéberichtje naar een van de admins van het forum (Firedance, Silverstar, Bluewisp) moeten sturen met daarin de vraag van of ze jouw accountnaam kunnen veranderen naar de naam die je wil.
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:11

Ik zou een pb naar Firedance of Silverstar doen, want Sanne is niet zo veel online de laatste tijd c;
Soulkit
Member
Hamilton-trash
31
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Soulkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:12

Heb ik gedaan ^^
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:13

Dan komt het helemaal goed.
Ik hou van die zon :3
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:31

Goedemorgen. Pfoeh ben echt moe :/
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 10:35

Hoe komt dat Nath?
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 11:09

Rijlessen pakket afgesloten. 20 lessen en mijn praktijk en theoretisch examen! B) Wel weer 900 euro uit m'n portemonnee geript.
Applecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 2j269nn
Lyan
113
Actief
I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Applecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 11:21

Goedemorgen nog c:
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 13:58

Ik heb zoveel zin in zaterdag, echt, ik kan niet wachten! >w<

Ik hoop dat ik andere Undertale cosplayers tegenkom :3
Arrowthrill
Member
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 15:00

Ik heb wel zin in t weekend, maar ben ook een beetje bang dat ik mezelf ziek ga maken door aan te trekken waar we zo hard aan gewerkt hebben... t is heel open en t is regen plus kou..
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 15:53

Ik durf echt te zweren dat tieners high worden van zon xD Het was echt zonnig vandaag en NIEMAND kon zich normaal gedragen, behalve de leerkrachten dan xD
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 16:43

Heb net slotjes gekregen :"( Doet echt veel pijn! Geen idee wat ik zou kunnen eten nu
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 16:47

Runningpaw schreef:
Heb net slotjes gekregen :"( Doet echt veel pijn! Geen idee wat ik zou kunnen eten nu

Puree prop al je avondeten in de blender en tja heel voorzichtig met kleine hapjes proberen te eten want als je dat niet doet blijft het nog langer pijn doen. Als je een chain krijgt later doet het waarschijnlijk ook weer een beetje pijn en let op dat je wangen niet geïrriteerd raken, dan moet je er wax op doen voor het echt pijn gaat doen ^^
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 17:50

Hoi iedereen. Ik kom me ook nog eens laten zien voordat ik heel het weekend weg ben xD
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 17:57

Heb nu keelpijn.. Het begin bij mij van verkoudheid.. Net voor de vakantie... >,< En morgen moet ik nog een hele dag... Ik zeur echt teveel ^^
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 17:59

Chestnutkit schreef:
Heb nu keelpijn.. Het begin bij mij van verkoudheid.. Net voor de vakantie... >,< En morgen moet ik nog een hele dag... Ik zeur echt teveel ^^

Bij mij staan mijn handen en armen vol krassen omdat ik maandag en donderdag als stage vakken moet vullen in een grote winkel.
Laten we samen zeuren xD
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 18:02

Shark schreef:
Chestnutkit schreef:

Bij mij staan mijn handen en armen vol krassen omdat ik maandag en donderdag als stage vakken moet vullen in een grote winkel.
Laten we samen zeuren xD

Lijkt me saai.. xD
Morgen heb ik het ook heel druk, want als begin moet ik gaan paardrijden, voor de paardenklas.. Wel leuk, maar ook vermoeiend.. En daarna hele lange uren wiskunde.. En dan gym! ... En dan nog een uur Mens en Maatschappij, waar we een topo toets moeten maken, die ik nog niet (goed) geleerd heb..
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 21 apr 2016 - 18:03

Chestnutkit schreef:
Shark schreef:
Chestnutkit schreef:

Laten we samen zeuren xD

Lijkt me saai.. xD
Morgen heb ik het ook heel druk, want als begin moet ik gaan paardrijden, voor de paardenklas.. Wel leuk, maar ook vermoeiend.. En daarna hele lange uren wiskunde.. En dan gym! ... En dan nog een uur Mens en Maatschappij, waar we een topo toets moeten maken, die ik nog niet (goed) geleerd heb..

Eigenlijk juist helemaal niet. Ik sta bij verschillende rekken en om de twee uur bij verschillende mensen, het zijn toffe collega's en omdat er zo veel variatie van rekken en producten is gaat zo'n dag eigenlijk zo voorbij c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: