|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 10:34 | |
| morning! - kittens incoming:
|
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 13:15 | |
| @Julie wow cool! O.o Ooit neem ik een drakentattoo zoiets als dit maar dan groen: - dragon tattoo:
omdat Jückle (Joekel) heel veel voor me betekent <3 en succes met school meid! Gho ik zoek echt een goede anime :c niet deathnote, shaman king heb ik al uit gezien en black butler vind ik slecht omdat ik de manga heb gelezen en die veel beter vind. Help Me xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 13:21 | |
| - Cyber schreef:
- Gho ik zoek echt een goede anime :c niet deathnote, shaman king heb ik al uit gezien en black butler vind ik slecht omdat ik de manga heb gelezen en die veel beter vind. Help Me xD
Ik ben gisteren samen met een vriend van me begonnen aan Boku no Hero Academia. Die is wel nog ongoing en nog maar 3 episodes lang (Volgens mij update het op zondagen) maar die drie episodes zijn wel al awesome. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 13:44 | |
| - Cyber schreef:
- Gho ik zoek echt een goede anime :c niet deathnote, shaman king heb ik al uit gezien en black butler vind ik slecht omdat ik de manga heb gelezen en die veel beter vind. Help Me xD
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu is een aanrader, maar er zijn nog maar 3 episodes van uit gekomen. Erased blijkt heel goed te zijn, al heb ik m zelf nog niet gezien. http://myanimelist.net/animelist/AllonsyxEn anders mag je hier es kijken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 14:00 | |
| - Honeyscent schreef:
- .
Erased blijkt heel goed te zijn, al heb ik m zelf nog niet gezien. Voor zover ik die heb gezien is het inderdaad een goede anime |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 14:06 | |
| Thanks Laura! En ik raad fullmetal alchemist brotherhood aan 8) dat is ook waar de tattoo vandaan komt, haha |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 16:14 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 16:41 | |
| Ja een vriendin van me sprak veel over erased :') maar moet ik nog is opzoeken. Verder ik heb liefst iets dat toch al wel 10 episodes heeft xD omdat ik soms echt veel episodes op 1 dag zie.
@Juul, waar gaat ie over? :')
@Anouk en Quinty, ik zal is zien! Ik ben nu Fairytail aan het uitproberen. |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 16:47 | |
| Ik geef even antwoord voor Juul want die gaat te veel fangirlen waarschijnlijk Fma gaat over twee coole broers die Alchemists zijn en van alles gaan doen om de jongere broer weer normaal te krijgen - om het plot niet helemaal te vertellen
Met Fairy Tail ben je best even bezig maar ik moet je zeggen dat seizoen 2 een soort van gestopt is op een random punt waar er eigenlijk net weer een nieuw stuk verhaal begint omdat de maker liever eerst iets anders wilde gaan maken
|
|
| |
Lauraaaa 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 17:57 | |
| Iemand tips voor het maken van een sheet/kader?^^ |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 18:27 | |
| ben ik de enige die keihard gaat squealen en gek doen als ik mijn kat zie? ik heb dr echt al 4 jaar en ik smelt nog steeds elke keer als ik dr zie omg mn chubby lil bby ok ik moet nog steeds een setje maken rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 19:19 | |
| - Rousepaw schreef:
Ik geef even antwoord voor Juul want die gaat te veel fangirlen waarschijnlijk Fma gaat over twee coole broers die Alchemists zijn en van alles gaan doen om de jongere broer weer normaal te krijgen - om het plot niet helemaal te vertellen
Met Fairy Tail ben je best even bezig maar ik moet je zeggen dat seizoen 2 een soort van gestopt is op een random punt waar er eigenlijk net weer een nieuw stuk verhaal begint omdat de maker liever eerst iets anders wilde gaan maken Hahaha, ik zal m'n fangirl proberen in te houden xD Maar nee idd, dat somt t wel een beetje op zonder vanalles te verklappen. Beide broers hebben geprobeerd hun moeder tot leven te wekken (een taboe in alchemie) en daardoor is de jongste zijn lichaam kwijtgeraakt en de oudste zijn been. Toen heeft de oudste vervolgens de ziel van zijn broertje gelinkt aan een harnas met alchemie, waardoor hij ook een arm verloren is. De rode draad in t verhaal is idd het terugkrijgen van hun lichamen. C: |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 19:23 | |
| LAURA ALS JIJ ANIME NODIG HEBT MOET JIJ MIJ GWN KOMEN PORREN OP FREAKIN SKYPE OFZO IDK HOOR. MAAR WTF ALS JE ANIME WILT IK KAN JE ZOVEEL GEVEN EN DAN KAN JE MET ME FANGIRLEN EN EN EN EN EN ;^; ...
Ik ga wel terug naar mijn mikayuu&othershiz corner
@Ruin, nee hoor. Mijn klein bolletje fluf is tot op de dag van vandaag nog steeds een schat waar ik echt iedere keer om ga gillen. Ik heb hem al idk, 6 jaar nu en heb hem ook met de hand moeten voeden enzo... Ik denk dat ik hem nog steeds zie als een kleine kitty die gwn zo adorbs was en omg hij is gwn te fluffy en mn babby en aaaaaaaaaaaaaaaaah ;^; <3
En wrm wil ik een nieuwe acc aanmaken en apprenticedrama maken...
En nice Juul met je tattoo!
Ik moet btw echt verder kijken met fma... Maar ik ben weer van alles aan het kijken op hetzelfde momenten en aagh. WRM IS ER ZOVEEL STUFF DIE IK NOG MOET DOEN MAAR ZO WEINIG TIJD EN CONCENTRATIE OM IETS TE VOLBRENGEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 20:27 | |
| Zo veel zin in morgen Ik hoop echt op dat ik een hoop mooie kostuums en natuurlijk andere Undertale cosplayers zie :DDDDD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 20:52 | |
| Yo dunno wie ik hier een beriggie voor moet sturen maar zou Dawns naam eindelijk een keertje naar Dawntear kunnen verzet worden? (A) |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 apr 2016 - 20:57 | |
| @Ez; kan je 't beste even een PB sturen naar Wazz of Maaike c: Die kunnen 't verzetten voor je |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 apr 2016 - 0:35 | |
| Ugh, dat moment wanneer een download niet opschiet ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 apr 2016 - 6:34 | |
| Een goede morgen iedereen :3
Ik heb zoveel zin in vandaag, hopelijk zit het weer een beetje mee : D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 apr 2016 - 8:53 | |
| Heel veel plezier Marieke! |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 apr 2016 - 11:12 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|