Algemene Onzin Topic - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 10:34

morning!

kittens incoming:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 13:15

@Julie wow cool! O.o Ooit neem ik een drakentattoo zoiets als dit maar dan groen:
dragon tattoo:
omdat Jückle (Joekel) heel veel voor me betekent <3
en succes met school meid!

Gho ik zoek echt een goede anime :c niet deathnote, shaman king heb ik al uit gezien en black butler vind ik slecht omdat ik de manga heb gelezen en die veel beter vind. Help Me xD
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 13:21

Cyber schreef:
Gho ik zoek echt een goede anime :c niet deathnote, shaman king heb ik al uit gezien en black butler vind ik slecht omdat ik de manga heb gelezen en die veel beter vind. Help Me xD
Ik ben gisteren samen met een vriend van me begonnen aan Boku no Hero Academia. Die is wel nog ongoing en nog maar 3 episodes lang (Volgens mij update het op zondagen) maar die drie episodes zijn wel al awesome.
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 13:44

Cyber schreef:

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu is een aanrader, maar er zijn nog maar 3 episodes van uit gekomen.

Erased blijkt heel goed te zijn, al heb ik m zelf nog niet gezien.

http://myanimelist.net/animelist/Allonsyx

En anders mag je hier es kijken xD
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 14:00

Honeyscent schreef:
.

Erased blijkt heel goed te zijn, al heb ik m zelf nog niet gezien.
Voor zover ik die heb gezien is het inderdaad een goede anime
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 14:06

Thanks Laura! En ik raad fullmetal alchemist brotherhood aan 8) dat is ook waar de tattoo vandaan komt, haha
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 16:14

Wat voor iets zoek je precies? Want misschien zit er wat tussen mijn lijst: http://myanimelist.net/animelist/Shadowlyric
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 16:41

Ja een vriendin van me sprak veel over erased :') maar moet ik nog is opzoeken.
Verder ik heb liefst iets dat toch al wel 10 episodes heeft xD omdat ik soms echt veel episodes op 1 dag zie.

@Juul, waar gaat ie over? :')

@Anouk en Quinty, ik zal is zien! Ik ben nu Fairytail aan het uitproberen.
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 16:47

Ik geef even antwoord voor Juul want die gaat te veel fangirlen waarschijnlijk Fma gaat over twee coole broers die Alchemists zijn en van alles gaan doen om de jongere broer weer normaal te krijgen - om het plot niet helemaal te vertellen

Met Fairy Tail ben je best even bezig maar ik moet je zeggen dat seizoen 2 een soort van gestopt is op een random punt waar er eigenlijk net weer een nieuw stuk verhaal begint omdat de maker liever eerst iets anders wilde gaan maken
''Wolfkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Lauraaaa
16
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
''Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 17:57

Iemand tips voor het maken van een sheet/kader?^^
Ruinkeeper
Member
4
Actief
Ruinkeeper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 18:27

ben ik de enige die keihard gaat squealen en gek doen als ik mijn kat zie? ik heb dr echt al 4 jaar en ik smelt nog steeds elke keer als ik dr zie omg mn chubby lil bby ok ik moet nog steeds een setje maken rip
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 19:19

Rousepaw schreef:
Ik geef even antwoord voor Juul want die gaat te veel fangirlen waarschijnlijk Fma gaat over twee coole broers die Alchemists zijn en van alles gaan doen om de jongere broer weer normaal te krijgen - om het plot niet helemaal te vertellen

Met Fairy Tail ben je best even bezig maar ik moet je zeggen dat seizoen 2 een soort van gestopt is op een random punt waar er eigenlijk net weer een nieuw stuk verhaal begint omdat de maker liever eerst iets anders wilde gaan maken

Hahaha, ik zal m'n fangirl proberen in te houden xD Maar nee idd, dat somt t wel een beetje op zonder vanalles te verklappen. Beide broers hebben geprobeerd hun moeder tot leven te wekken (een taboe in alchemie) en daardoor is de jongste zijn lichaam kwijtgeraakt en de oudste zijn been. Toen heeft de oudste vervolgens de ziel van zijn broertje gelinkt aan een harnas met alchemie, waardoor hij ook een arm verloren is. De rode draad in t verhaal is idd het terugkrijgen van hun lichamen. C:
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 19:23

LAURA ALS JIJ ANIME NODIG HEBT MOET JIJ MIJ GWN KOMEN PORREN OP FREAKIN SKYPE OFZO IDK HOOR. MAAR WTF ALS JE ANIME WILT IK KAN JE ZOVEEL GEVEN EN DAN KAN JE MET ME FANGIRLEN EN EN EN EN EN ;^; ...
Ik ga wel terug naar mijn mikayuu&othershiz corner

@Ruin, nee hoor. Mijn klein bolletje fluf is tot op de dag van vandaag nog steeds een schat waar ik echt iedere keer om ga gillen. Ik heb hem al idk, 6 jaar nu en heb hem ook met de hand moeten voeden enzo... Ik denk dat ik hem nog steeds zie als een kleine kitty die gwn zo adorbs was en omg hij is gwn te fluffy en mn babby en aaaaaaaaaaaaaaaaah ;^; <3

En wrm wil ik een nieuwe acc aanmaken en apprenticedrama maken...

En nice Juul met je tattoo!
Ik moet btw echt verder kijken met fma... Maar ik ben weer van alles aan het kijken op hetzelfde momenten en aagh. WRM IS ER ZOVEEL STUFF DIE IK NOG MOET DOEN MAAR ZO WEINIG TIJD EN CONCENTRATIE OM IETS TE VOLBRENGEN
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 20:27

Zo veel zin in morgen yay
Ik hoop echt op dat ik een hoop mooie kostuums en natuurlijk andere Undertale cosplayers zie :DDDDD
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 20:52

Yo dunno wie ik hier een beriggie voor moet sturen maar zou Dawns naam eindelijk een keertje naar Dawntear kunnen verzet worden? (A)
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 apr 2016 - 20:57

@Ez; kan je 't beste even een PB sturen naar Wazz of Maaike c: Die kunnen 't verzetten voor je
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 apr 2016 - 0:35

Ugh, dat moment wanneer een download niet opschiet ;w;
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 apr 2016 - 6:34

Een goede morgen iedereen :3

Ik heb zoveel zin in vandaag, hopelijk zit het weer een beetje mee : D
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 apr 2016 - 8:53

Heel veel plezier Marieke!
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 apr 2016 - 11:12

Heyo, 't is stil hier.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: