Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Amare
Member
Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi]   Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 18:46

De kater stapte van haar af, wat duidelijk teleurstelling bij haar opwekte. Vreemd dat iemand als haar een kater ooit zo aantrekkelijk zou vinden. Draco had ze al een tijd niet meer gezien, dus wat kon het kwaad als ze een beetje flirtte met Ravi? 'Ik zou graag nog wat langer willen blijven, maar de zon gaat onder. Tenzij ik je natuurlijk blij kan maken met een uitnodiging om bij mij te blijven slapen.' Dat hij dat haar vroeg verbaasde haar eigenlijk helemaal niet. Hij had zich ook niet veel anders gedragen. Ze stond op en liet een glimlach op haar lippen verschijnen. 'Nou, waar woon je?'

OOC: na Ravi's reactie nieuw topicje?

Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi]   Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:48

Hij zag de teleurstelling in de ogen van de poes terwijl hij van haar afstapte. Een glimlach sierde zijn lippen toen hij haar vroeg of ze met hem mee kwam . Ze hoefde niet te treuren, er was iets beters op komst. Een glimlach maakte plaats. 'Nou, waar woon je?' vroeg de poes en Ravi grijnsde terwijl hij haar nog altijd in een speelse bui aankeek. 'Momenteel nergens, maar ik kan zo een mooie plaats vinden,' zei hij nog altijd grijnzend. Dit ging nog leuk worden, dat wist hij zeker. 'Dus... Gaat madame mee? Of mag ze niet met vreemden mee naar huis,' vroeg hij natuurlijk als grapje terwijl hij al aanstalten maakte om een mooie plek te zoeken om de nacht met Amare door te brengen.

Ja is goed, ik wil wel maken maar dan komt ie morgen pas c;

Girls only say 'hate you' to the boys they love
Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] - Pagina 2 Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden

Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: