Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] zo 5 jun 2016 - 18:46 | |
| De kater stapte van haar af, wat duidelijk teleurstelling bij haar opwekte. Vreemd dat iemand als haar een kater ooit zo aantrekkelijk zou vinden. Draco had ze al een tijd niet meer gezien, dus wat kon het kwaad als ze een beetje flirtte met Ravi? 'Ik zou graag nog wat langer willen blijven, maar de zon gaat onder. Tenzij ik je natuurlijk blij kan maken met een uitnodiging om bij mij te blijven slapen.' Dat hij dat haar vroeg verbaasde haar eigenlijk helemaal niet. Hij had zich ook niet veel anders gedragen. Ze stond op en liet een glimlach op haar lippen verschijnen. 'Nou, waar woon je?'
OOC: na Ravi's reactie nieuw topicje? |
|
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Kiss me I'll give you a poisened mouse, deal? [Ravi] zo 5 jun 2016 - 22:48 | |
|
Hij zag de teleurstelling in de ogen van de poes terwijl hij van haar afstapte. Een glimlach sierde zijn lippen toen hij haar vroeg of ze met hem mee kwam . Ze hoefde niet te treuren, er was iets beters op komst. Een glimlach maakte plaats. 'Nou, waar woon je?' vroeg de poes en Ravi grijnsde terwijl hij haar nog altijd in een speelse bui aankeek. 'Momenteel nergens, maar ik kan zo een mooie plaats vinden,' zei hij nog altijd grijnzend. Dit ging nog leuk worden, dat wist hij zeker. 'Dus... Gaat madame mee? Of mag ze niet met vreemden mee naar huis,' vroeg hij natuurlijk als grapje terwijl hij al aanstalten maakte om een mooie plek te zoeken om de nacht met Amare door te brengen.
Ja is goed, ik wil wel maken maar dan komt ie morgen pas c;
Girls only say 'hate you' to the boys they love Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw - Random:
Dead characters/inactive: Flashingthought, Shadepool, Brightkit, HunterRavi being flirty ... but with who ? >D (thankyou Marlie!) - spoiler:
|
|