| Some events must grow (GZ) | |
|
|
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Some events must grow (GZ) za 12 maa 2016 - 22:55 | |
| Gegroet beste lezer,
Ik ben eigenlijk opzoek naar dingen voor Pearl, mini events. Waarin hij dood, verwond en vecht maar ook gewoon praat en zich voor dingen verontschuldigd. Dus ik heb voor elke clan Mini events gebracht voor die soort Clan kat, elke keer zal ik een update geven als een topic is geweest en zal ik ook dat event aanpassen. Als een topic afgerond is! Hierin zal het niet altijd alles zijn om te doden want Bloodclanners hebben ook harten en zijn geen moordmachines! Of ja Pearl niet. Hij is namelijk op een hele andere manier bij de BC beland, hij luistert niet naar zijn leider of naar andere. Hij is eerder een Rogue maar is er alleen ingestapt om zijn doelen te behalen, maar wat zijn, zijn doelen? Het is een groot zoektopic!
::Thunderclan:: Victory will be mine!! Pearl de jonge member zal eigenlijk afdwalen in zijn gedachtes en niet eens door hebben dat hij zich begeeft in het Thunderclan territory, hierdoor zal een kat hem aanspreken die denkt dat hij een Rogue is. Al weet Pearl dat hijzelf een Bloodclanner is weten andere dat niet omdat hij er pas net is ingestapt, door de reactie van de kat zal de jonge kater schrikken en dus uit angst aanvallen. Uiteindelijk zal Pearl helemaal niks meer boeien als er een Thunderclanner dood gaat of verwond wordt zelfs als deze aan zijn kant staat. Dus zoals verwacht zal hij deze kat ondervragen, al zal deze Thunderclanner niet op alles antwoorden dan zal er een dood in de plaats staan...
*Een Thunderclan kat Het ligt eraan hoe oud je kat is enz.. Maar ook of je kat dood gaat ja of nee door te reageren of niet te reageren op zijn vragen!
::Shadowclan:: I dislike to disappoint you, but I'm not the one where you looking for. Dit is het stuk dat Pearl komt om eigenlijk meer informatie te krijgen, al zal een Shadowclan kat hem gaan begroeten op iemand die jouw kat kent. Al is dit een grote vergissing, Pearl zal niet in gevecht springen maar juist er vragend op reageren. Al is hij opzoek naar informatie is hij niet altijd uit op het moorden van katten, dus zal erg vriendelijk reageren en zeggen dat het een vergissing is.
*Een Shadowclan kat die hem als een ander(vriend) zou zien Uit dit topic zou jouw kat enorm veel informatie kunnen trekken uit Pearl want Pearl is eigenlijk mentaal enorm zwak en draagt info over Bloodclan!!
::Riverclan:: I really hate water! *Sob* De kater heeft weer een random ding, hij wilt een keer jagen op een ander soort territory alleen dit verloopt niet zo goed als hij zelf in het water beland omdat hij een vis wilt vangen. Al kan hij niet zwemmen probeert hij alles om toch een beetje boven te komen, hier uit zou een Riverclan kattin hem helpen en zal hem aan de kant brengen. Deze kattin/poes zal hem helpen aan de kant te krijgen, hierop zal Pearl een crush krijgen al zal de kattin er kwaad op reageren omdat hij een Bloodclanner is.
*Een Riverclan poes! Is aan de gang... Dit is een topic.. Veder geen woord x)
::Windclan:: So rabbit I gonne to caught you! De jonge member is weer uit om te jagen al is hij dit keer aangestroomd bij een ander vreemd gebied, de Windclan en wat heb je daar konijnen. In dit topic zit Pearl achter een konijn aan, al zal dit konijn een bosje in rennen waarbij hij dus per ongeluk op een kat springt omdat hij het konijn achter de bosjes wilde vangen. Hierdoor zal een gevecht uitbreken waaruit Pearl weer probeert de kat te ondervragen.
Dit topic ligt eraan of je dood gaat of niet, ligt aan leeftijd en grote maar ook of je kat dingen verteld of niet!
::Bloodclan:: Rage! Pearl is eigenlijk een kat die soms weleens woeden aanvallen heeft, *TABEL FLIP* Hier uit zou hij losbarstte in het kamp en zal hij zomaar katten aanvallen uit volle woeden, natuurlijk wilt niemand dat je Clangenoten gewond zijn. Al zal Pearl er eerst één aanvallen waardoor er 2 andere Bloodclanners hem proberen te kalmeren of aanvallen, tot dat Pearl of moe is of te uitgeput is.
*3 Bloodclankatten
Je kan Pearl verraden door zijn aanval op 3 Bloodclanner te melden bij Claw, waardoor je een honden tand verdient! Want je mag niet zomaar je eigen leden aanvallen want dat is een kat zwakker.
::UPDATE:: 13//3//16 Ik heb gisteren dit topic gestart al vond ik dat er wat bij moest, ik geef even de info voor het volgende wat ik zoek. Pearl zoekt eigenlijk informatie om zijn vader, hij zal in een van de 4 clans(of zelfs Bloodclan) een vader hebben die zijn moeder heeft vermoord op de leeftijd van 8 moons. Hierdoor is hij gevuld met wraak en zoekt alles en valt alles aan om achter antwoorden te komen. Dit is de reden waarom hij Bloodclan gejoint heeft en zal dus alles doen om zijn vader te vermoorden, al zal het voormoorden niet gebeuren als Pearl zijn vader ziet xD
Eisen: ~In een van de vier clans ~Iemand die naar macht strijkt
*Ik zoek de vader van Pearl! Dit zal een groot verhaal spelen in de Mini events!!
::UPDATE:: 16//03//16 Hallo, dit is de Update voor nu weer. Ik zoek eigenlijk een broer voor Pearl, hij heeft al een broertje onder de naam Kronos maar als je al bent achter gekomen waarop Pearl gebaseerd is zoek ik graag een broer even voor de mensen die het niet weten.. Pearl = Palkia van Diamant en Pearl, dus zoek ik iemand die de broer van Pearl kan spelen. Je mag zelf de naam weten, de enigste eis is dat hij dus ook in de Bloodclan moet zitten want Pearl en Kronos en dus die broer die ik nog zoek zijn allemaal van het Rogue leven ingestapt naar de Bloodclan leven. Allemaal zullen ze een andere ambitie hebben waarom ze er in zitten, Pearl zit erin voor Informatie voor zijn vader en wilt Kronos meer bescherming bieden in Bloodclan. Zijn broer zal een hele andere Ambitie hebben die je zelf mag verzinnen! Kronos is btw het jongere broertje.
Eisen: ~In Bloodclan ~Andere ambitie dan de andere ~Zelfde leeftijd als Pearl
*Ik zoek een broer van Pearl! Dit zal een groot verhaal spelen!! ~Ryuk
- Basis aanmelding voor de mensen die een broer of vader van Pearl willen spelen:
- Code:
-
[font=Times New Roman][b]Aanmelding[/b] [b]Name:[/b] [b]Ambities:[/b] [b]Age:[/b] [b]Clan:[/b] [b]Character[/b] [b]Rol:[/b] [b]Motivation:[/b] [/font]
De eerste die reageert op een van deze eventen krijgt een topic! Ik zal alle topics aanmaken! een ander idee? is altijd welkom!
Als een topic is afgerond is dan wordt het event aangepast en kunnen andere katten zich voor andere events kan aanmelden! Elke maand als een topic nog niet afgerond is dan komt er een nieuw event te staan voor dat gene die nog niet af is en wel afkomt maar in een langere tijd..
Nadat je dit alles hebt gelezen klinkt Pearl een beetje falend, alleen hij is erg goed door misverstanden te maken.
Vriendelijke groet, Derpje
Laatst aangepast door Pearl op vr 18 maa 2016 - 17:38; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
San 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) za 12 maa 2016 - 23:06 | |
| Ahh ik heb Rose voor de riverclanner, wel echt iets voor haar x3 als je een aanmelding wilt ofzo iets geef maar een gil ;p |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) za 12 maa 2016 - 23:13 | |
| |
|
| |
Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) za 12 maa 2016 - 23:51 | |
| Ik denk niet dat je veel hebt aan Kronos aangezien die een beetje jong is of wel?? |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 0:38 | |
| Missxhien kan kronos niet meedoen aan de mini events, maar een topic kan altijd. Dus als je wilt zeg je het maar ^.^ |
|
| |
Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 7:46 | |
| |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 8:47 | |
| |
|
| |
Patatje Joppie:) 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 8:53 | |
| Ramona kan die BloodClanner wel zijn. |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 8:57 | |
| Is goed!! De Bloodclanner die hij aanvalt of de andere die komen helpen? Als het de Bloodclanner is die hij aanvalt kan het topic al gestart worden.. En ik zal het maken xD Zoveel inspi Update geplaats!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 8:59 | |
| Dat mag jij bepalen, maar het zou wel leuk zijn als hij haar aanviel aangezien de kattin ook graag katten treitert en uitdaagt |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:02 | |
| Is goed, ik denk dat het beter is omdat jij ook de eerste bent om Ramona te laten aangevallen worden. Kan ze ook mooi een honden tand verdienen xD Ik maak het topic aan |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:06 | |
| Satsui wil het wle verraden aan oh zo lieve Claw... |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:07 | |
| Hahaha is goed iro! Ik zal zo het topic door sturen als het af is, in dit topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:09 | |
| |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:15 | |
| |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:24 | |
| Ik laat er denk ik een paar posts tussen, blijft het spanennd en is het ook geen topic van 3 posts ; ) |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:29 | |
| Ik bied Ember wel aan als de Shadowclanner. Hij is de laatste tijd wel een beetje in de war, dus ik zie hem dat wel doen :') |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:35 | |
| Beide is goed! Iro@ misschien wel beter ook als je wilt kan jouw kat ook tegen pearl gaan vechten cx
Emberspark@ is goed maak zo het topic!! |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 9:37 | |
| Top, ik zie hem wel verschijnen. |
|
| |
Derpje 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some events must grow (GZ) zo 13 maa 2016 - 10:01 | |