Some events must grow (GZ) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Some events must grow (GZ)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
'Sunpaw
Member
Some events must grow (GZ) - Pagina 2 DPKsfdL
Nickname: Lili[et]
86
Actief

CAT'S PROFILE
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 12:42

Hoe zit het met de vader van Pearl? Moet je een grote/kleine aanmelding maken? En zijn er bepaalde eisen die je moet voldoen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 12:58

Ik wil Neverland wel aanmelden als de Windclan kat die hij -perongeluk- aanvalt c:
Neverland is geen agressieve kater en zal eerder zichzelf verdedigen dan echt de ander proberen pijn te doen. Hij verteld wel alles aan zijn zus Everstar, dus dat zou Pearl wel wat problemen kunnen opbrengen dan ;3
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 13:42

'Sunpaw schreef:
Hoe zit het met de vader van Pearl? Moet je een grote/kleine aanmelding maken? En zijn er bepaalde eisen die je moet voldoen?  :3

Gewoon een aanmelding zal genoeg zijn, er zijn geen eisen alleen dat hij in een clan moet zitten en dat het zijn moeder vermoord heeft maar voor de rest geen echte eisen ^.^ De vader van Pearl zal btw niet sterven! Zeg ik alvast. Kleine aanmelding is goed.

Winddancer schreef:
Ik wil Neverland wel aanmelden als de Windclan kat die hij -perongeluk- aanvalt c:
Neverland is geen agressieve kater en zal eerder zichzelf verdedigen dan echt de ander proberen pijn te doen. Hij verteld wel alles aan zijn zus Everstar, dus dat zou Pearl wel wat problemen kunnen opbrengen dan ;3

Ja is goed! Pearl brengt zich de laatste tijd alleen in de problemen dus het is perfect. ^.^ Ik maak zo het topicje aan

Laatst aangepast door Pearl op ma 14 maa 2016 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Spellbound
Member
Lorelei
36
Actief
Have I been good? Have I been strong?

CAT'S PROFILE
Rank:
Spellbound
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 22:14

Ik heb Yu als bloodclanner die hem verlinkt aan claw? Smile
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimema 14 maa 2016 - 6:50

Is goed! Dan is het event van bc gesloten.

https://www.warriorcatsnl.com/t28774-rage#662705 hierin kan yu reageren.

Even voor iedereen ik ga vandaag alle topics maken!
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimema 14 maa 2016 - 14:30

Sorry voor mijn DP

Bun Bun: https://www.warriorcatsnl.com/t28788-search-and-destroy-neverland#662932

Hier is het topic voor Neverland
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 9:25

::UPDATE::
Ik ben nu opzoek een broer van Pearl!!

*Nog steeds opzoek naar de vader van pearl!!

-Sorry voor de trippel post
'Sunpaw
Member
86
Actief

CAT'S PROFILE
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:06

Ryuk shinigami
Nickname: Sinigami, Ryu
Lifestyle:  Bloodclanner
Bloodline:  100% BC (?)

Outside
Ryuk is een knappe grote stevige kater. Hij steekt net boven de meeste en stukje uit en is dan zeker wat gespierd en brede schouders. Zijn zwarte korte vacht helpt hem op omtzichtbaar te blijven in de schaduwen waar hij thuis voelt. Zijn groene halsband kleurt dan ook goed bij zijn groene ogen. Hij heeft een zwarte neus en pootkussentjes, en witte korte snorharen.

Ryuk:

Skills
Hoe meer • hoe beter
Hunting: •••○○
Fighting: •••••
Climbing: ••○○○
Swimming: ○○○○○
Running: •••○○

[Dit is voor de vader van Pearl!]
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:08

Lili[et]: Welke rol zou je willen?
Al ben je al aangenomen ^.^
want de vader van pearl moet officieel uit een clan komen maar het kan ook gewoon zijn dat hij later de Bloodclan heeft gejoint.
'Sunpaw
Member
86
Actief

CAT'S PROFILE
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:09

Hm.. Moeilijk, want hoe oud is de broer? Komen ze uit de zelfde nest of is hij van een eerdere nest? :3
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:11

Hij kan uit een eerder nest komen, want pearl heeft een broertje die 3 moons jonger is. Er kunnen in totaal 3 nesten zijn daarna is zijn moeder vermoord xD Dus ja je kan uit een later nest komen. ^.^ Al zal het wel zo zijn dat de broer en Pearl altijd ruzie hebben dus ja.. het kan xD

Eventuele andere familie leden

Zus zelfde leeftijd als Pearl: Vexus
Broertje 9 moons: Kronos
'Sunpaw
Member
86
Actief

CAT'S PROFILE
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:14

Lastig xD want ik wil Ryuk dan graag al wat ouder hebben, rond de leeftijd dat hij al een member is dus ik denk dat hij dan uit de eerste nest komt. Hoe hoog zou de leeftijd ongeveer liggen? :3
En dat ze altijd ruzie hebben vind ik goed x3 lekker gezellig!

zo veel vragen xD haha..
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:15

Het kan maximaal 12 moons ouder zijn dus 24 moons zijn x) Maar als je echt wilt kan het uiterlijk ook nog 34 moons zijn

Hahahahahaahah, jaa laten we gezellig zijn en elkaar uitroeien met gevechten.

Zo veel vragen en zo weinig antwoord xD
'Sunpaw
Member
86
Actief

CAT'S PROFILE
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:17

Ik denk dat tussen de 18/20 moons een goeie leeftijd is voor Ryuk :3!
Hahah gezellie xD inplaats van een familiebijeenkomst een familiebattle c':

Nou dan ga ik maar Ryuk aanmaken I think haha
Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:18

Hahahahahhaa, zullen we doen. Al zullen we wel nog fam topics aanmaken, wnat Pearl wilt de Bloodclan uit xD

Maak maar dan kunnen we gelijk een topic doen.

Vexus, Pearl en Kronos komen eigenlijk van Rogue bestaan af. Al mag jij nog kiezen of het Rogue was of al als kitten in Bloodclan zich gevoegd had.
Ryuk Shinigami
Member
♆ Lili[et]
15
Actief

CAT'S PROFILE
Ryuk Shinigami
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:25

Hier is die dan :3!

Ik heb zijn hele naam gebruikt, tenzij dit 'irritant of een TE lange naam is' verander ik het gewoon naar Ryuk! ;3

Pearl
Member
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 16:26

Yass!! Ik zal het topic wel maken.

Ik vind het een mooie naam <33333
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Some events must grow (GZ)   Some events must grow (GZ) - Pagina 2 Icon_minitime

Some events must grow (GZ)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: