We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 19:55
Stallionheart schreef:
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
*nomt op koude pasta in een donkere keuken* What is life :') Waarschijnlijk ga ik deze week op een kat passen erhens, en dan ben ik de hele week alleen in dat huis B)
Baby don't hurt me! Don't hurt me! No more... I know it's 'love' but still
Morgen Deadpool <33
@Rebecca, is het niet makkelijker gewoon met notificaties te werken? (niet dat topic trackers slecht zijn hoor! Alleen zoveel werk)
Met notificaties wordt ik helemaal gek x) Dan blijft het opkomen van bv het AOT
Liever een tracker, dan kan ik gelijk bijhouden welke kat hij in welk topic heeft ontmoet
Is dat niet lastig met heel veel topics though? Ik heb een tracker voor Tall in Word, maar inmiddels heeft hij 139 actieve topics waarvan zeker 40 echt actief, die ga je dan toch niet allemaal bijlangs?! (als je dat wel doet, respect)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:00
Tallshadow schreef:
Stallionheart schreef:
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
*nomt op koude pasta in een donkere keuken* What is life :') Waarschijnlijk ga ik deze week op een kat passen erhens, en dan ben ik de hele week alleen in dat huis B)
Baby don't hurt me! Don't hurt me! No more... I know it's 'love' but still
Morgen Deadpool <33
@Rebecca, is het niet makkelijker gewoon met notificaties te werken? (niet dat topic trackers slecht zijn hoor! Alleen zoveel werk)
Met notificaties wordt ik helemaal gek x) Dan blijft het opkomen van bv het AOT
Liever een tracker, dan kan ik gelijk bijhouden welke kat hij in welk topic heeft ontmoet
Is dat niet lastig met heel veel topics though? Ik heb een tracker voor Tall in Word, maar inmiddels heeft hij 139 actieve topics waarvan zeker 40 echt actief, die ga je dan toch niet allemaal bijlangs?! (als je dat wel doet, respect)
Zo veel actieve topics? Wauw. Ik heb er op zijn meest een stuk op vijf per account en meestal minder xD
It's just I'd rather be causing the chaos Than laying at the sharp end of this knife
Spoiler:
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:03
Ik heb ook eigenlijk maar topics met één account Flo xD Dus die mag er wat meer (A) + zoals Juul zegt, heel veel daarvan bestaan uit het stalken van mensen om te gaan posten :')
Nice Kiki! Ik moet nog een dag met Deadpool kijken maar dan same! Iets leuks gepland??
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:06
Dan kunnen we eindelijk samen fangirlen want damn wat is die film hard zeg! B) Ik heb niet echt leuke dingen, ik hoop dat ik vrijdag mijn nieuwe mannetje op kan halen <3
het is de linker!:
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:09
Inderdaad Kiek! Ik kan echt niet wachten <3 & Dat is best leuk toch? Hij ziet er in ieder geval echt super cute uit dus ik wens je heel veel plezier (:
Poor Flo xD Wanhopig op zoek naar haar Bloodclanner & Logisch, want van account switchen is veel werk >3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:13
@Lilith: Klopt! Die heb ik toen helaas meeverkocht met een van haar dochters, dat was echt een schatje.. heb er nog steeds spijt van dat ik dat ooit heb gedaan :')
@Emma: Danku!! <3 Alvast veel plezier bij Deadpool B) En neem tissues mee want ik heb gehuild van het lachen.
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:15
Wow keiharde negeersessie Romy D:
Haha xD Zit ik met mijn Star Wars tissues bij Deadpool (A) Maar bedankt voor de tip >3 & hoe staat het trouwens tegenwoordig met je furry pak wat je ging maken??
#Awesome:
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:20
Nee maar ik sta nu om vijf uur op en ben twee uur onderweg voor school. Dus ben ik ook pas heel laat thuis. Reken daar op maandag & vrijdag nog een extra uur bij + intensief paardrijden... ik ben doodop :')
Dus ga ik vanaf volgend jaar naar een school dichterbij :3