|
|
San 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:10 | |
| hey everyone c;
iemand die een setje/ava zou willen maken? x3 |
|
| |
knuffelpinguin 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:12 | |
| - Briarpaw'' schreef:
- hey everyone c;
iemand die een setje/ava zou willen maken? x3 sure, heb je een plaatje? c: |
|
| |
San 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:18 | |
| - Leafpaw\" schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- hey everyone c;
iemand die een setje/ava zou willen maken? x3 sure, heb je een plaatje? c: ik zal je wel een pm sturen ;3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:27 | |
| - Tallshadow schreef:
- Jaytail schreef:
- Tallshadow schreef:
- Dat was drama in het vijfde kwadraat, natuurlijk begin ik erover xD Anyhoo, heb je ons awkward lopen stalken of moet je een 'what the fudge happened'-update??
Doe maar de update *kucht* *sprayt in haar mond* *nieuwsstem* Ooookeey folks! Great to have ya back! In Thunderclan zien we het drama dat de clan overgenomen is door Bloodclanners en de leider spoorloos verdwenen is, geen hond, pardon me, kat weet waar hij uithangt en de clan is verdeeld en zielig, en ook nog eens een beetje ziek! Niet ziek genoeg om niet keihard de Burnt Sycamore van Shadowclan af te pakken though! Windclan heeft ook veranderingen gehad! De deputy Whitelion is overleden en opgevolgd door een poes! Poezen aan de macht much, geen wonder dat River en Windclans in de clash kwamen no judgement there (A) Verder volg ik deze clan niet zo goed op het moment xD Verderrr naar Riverclan! In deze clan zijn er veranderingen geweest, de leidster is nu Butterstar, met haar trouwe deputy Futuresong aan haar zij. Een hevig gevecht tussen Windclan en Riverclan is ontstaan vanwege een bitchfight tussen Butter en Ever, die elkaar niet zo mogen. Shadowclan is epic as ever, en as fab as can be. Ziekte teistert echter het kamp, terwijl Shrewstar en Wolftail overleden zijn. Kort hierna heeft Bloodclan in combinatie met Thunderclan de Shadowclan lafhartig aangevallen toen die zonder leider zaten (Innerghost was naar Highstones en had nog geen dep aangesteld) Het gevecht gaat niet erg goed. Daarna heeft Tallshadow in zijn moeder's voetsporen mogen treden en heeft de deputy rang op zich gekregen - hij moet nog veel leren - Hopelijk zal rust nu wederkeren (no way) Bloodclan is dus het bos ingetrokken.
Dat was de RPG, verder heb je het valentijnsevent gemist, en de veranderingen in 't team (volgens mij?) Mimi en yours truly zijn moderators geworden
Dat was het volgens mij (: Dankuwel oh zo grote Emma, ik ben weer helemaal bij :3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
knuffelpinguin 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:40 | |
| Het gevecht tussen rc & wc is btw ontstaan omdat barksound, white's apprentice, bij hem was toen hij zelfmoord pleegde maar zei dat het rc was, waar wc toch al moeilijkheden mee had - en kaboem, alle spanning loopt op en wc gaat hun deputy wreken. whitey heeft altijd zo veel gevechten veroorzaakt #sorrynotsorry
ik moet gaan nu, tot morgen ^^ |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:04 | |
| - Stallionheart schreef:
- Iemand een topicje met Stallion?
misshien met rose? ik wil haar weer op pakken c; |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:07 | |
| |
|
| |
San 728 Actief
| |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:12 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:16 | |
| *nomt op koude pasta in een donkere keuken* What is life :') Waarschijnlijk ga ik deze week op een kat passen erhens, en dan ben ik de hele week alleen in dat huis B) |
|
| |
San 728 Actief
| |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:32 | |
| @San: Volgensmij kon jij ook alweer posten bij Fair en Lynx, als je zin hebt dan. c: VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:34 | |
| - Echopaw schreef:
- *nomt op koude pasta in een donkere keuken* What is life :')
Waarschijnlijk ga ik deze week op een kat passen erhens, en dan ben ik de hele week alleen in dat huis B) Baby don't hurt me! Don't hurt me! No more... I know it's 'love' but stillMorgen Deadpool <33 @Rebecca, is het niet makkelijker gewoon met notificaties te werken? (niet dat topic trackers slecht zijn hoor! Alleen zoveel werk) - #Awesome:
|
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 18:59 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 19:21 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- *nomt op koude pasta in een donkere keuken* What is life :')
Waarschijnlijk ga ik deze week op een kat passen erhens, en dan ben ik de hele week alleen in dat huis B) Baby don't hurt me! Don't hurt me! No more...
I know it's 'love' but still
Morgen Deadpool <33
@Rebecca, is het niet makkelijker gewoon met notificaties te werken? (niet dat topic trackers slecht zijn hoor! Alleen zoveel werk) Met notificaties wordt ik helemaal gek x) Dan blijft het opkomen van bv het AOT Liever een tracker, dan kan ik gelijk bijhouden welke kat hij in welk topic heeft ontmoet Ava & Sig by El4a |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 19:22 | |
| Waz, je onderschrift doet me nog steeds echt pijn. <\3 VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|